אם לפני עשור הייתם שואלים בעל עסק מהי חווית משתמש, סביר להניח שהייתם נענים בהרמת גבה, אבל היום נדמה שהמושג הזה מהדהד בכל מקום. ובצדק. בתחום לוהט ודינמי כמו עולם האירועים, לחוויית משתמש טובה ישנה משמעות אדירה על כמות הלידים שתקבלו, על מוכנות הסגירה של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ועל הרגשות החיובים שלהם עליכם. מהי חווית משתמש טובה ואיך מייצרים ממנה לקוחות חדשים? הכנו עבורכם מדריך מקיף שמותאם בדיוק לתחום האירועים.
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כך חוויית משתמש טובה תאפשר לכם להשיג יותר לקוחות
15
15
מהירות:
חוויית משתמש - הפסיכולוגיה שמאחורי השיווק שלכם
חוויית משתמש (UX- User Experience) הינה תחום רחב העוסק בחוויה של המשתמשים בפלטפורמות השיווק והמכירה הדיגיטליות שלכם. חוויית המשתמש נוצרת מתוך צרכים טכנולוגיים ופסיכולוגיים של הגולש כשהמטרה היא - ליצור נוחות וזרימה מקסימליות באתר שיגרמו לגולש לשהות בו זמן רב, להשאיר פרטים ולצרוך שירותים.
בכל מקום בו אתם, בעלי עסקים, מפרסמים את העסק שלכם, חשוב שתספקו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם גלישה נוחה, מידע ויזואלי נעים ונגיש ומגוון דרכי התקשרות נוחות.
אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני
ידעתם כי נדרשות שניות בודדות כדי שגולש יחליט האם התוכן שלכם מעניין אותו או לא? הגורמים לכך הם ויזואליות נעימה ונוחה לעין, טקסט מרווח ונוח לקריאה, תמונות איכותיות וממשק מהיר ונוח לשימוש.
פרופיל עסקי במסלול לקידום העסק מהווה תחליף לאתר שלכם, משמש ככרטיס ביקור דיגיטלי מתקדם עבור העסק שלכם וחושף אותו לכ-6,000 כניסות של זוגות מתחתנים שמבקרים מידי יום בפלטפורמת mitformit!
הפרופיל מעניק ללקוחות הפוטנציאלים שלכם חוויית משתמש מצוינת עם גלריית תמונות איכותית, גלריית וידאו, חוות דעת מפורטות של לקוחותיכם, ממשק נוח ומגוון דרכי התקשרות עם העסק שלכם.
כשהרושם הראשוני נפלא, כמות הלידים גדלה ואיתם גם מספר הלקוחות שלכם.
בפרופיל עסקי הלקוח הפוטנציאלי נחשף לעסק שלכם במלוא הדרו והרושם הראשוני פשוט מצוין. בראש הפרופיל ישנה תמונת קאבר גדולה ואיכותית, מידע ותיאור של העסק וטופס לידים מזמין ונוח שממוקם במרכז העמוד. גלריית התמונות והסרטונים מכניסה את הלקוח הפוטנציאלי לחוויית הפעילות של העסק שלכם וגורמת לו לחוש חיבור ועניין. את כל אלו מחזקות חוות הדעת של זוגות אמיתיים שנמצאות בהמשך הפרופיל ותורמות לתחושת אמינות וביטחון בבחירת העסק שלכם.
מדינה קטנה עם תחרות גדולה - איך מתבלטים?
השקעתם אלפי שקלים על בניית אתר, יצרתם ערימות של תוכן ופרסמתם באופן קבוע ברשתות החברתיות ובכל זאת - הלקוחות לא הגיעו.
למה זה קורה? כנראה שפלטפורמות הפרסום שלכם לא מספיק מזמינות ונוחות.
עולם האירועים גדוש בעשרות אלפי ספקים שונים שמציעים מגוון שירותים, כאשר מספר הזוגות המתחתנים בארץ מצומצם. כדי לבלוט בתוך תחרות כל כך גדולה, ישנה חשיבות עצומה ליצירת חוויית משתמש איכותית וחכמה - כזו שתתפוס את עיניו של הגולש ותגרום לו להקליק וליצור אתכם קשר.
איך עושים את זה? ב-4 צעדים:
יוצרים נוכחות דיגיטלית בפלטפורמת mitformit הפופולרית ביותר בקרב זוגות מתחתנים
מנסחים תוכן תמציתי אך מוקפד ומעניין אודות שירותים והיתרונות שלכם
מוסיפים תמונות וסרטונים מרהיבים ומקצועיים
דואגים למגוון דרכי התקשרות נוחות ונגישות
יצירת קשר נגישה ונוחה
כאשר דרכי ההתקשרות אתכם קלות ומהירות - כך גדל הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים יצרו אתכם קשר.
יצירת דרכי התקשרות היא לא עניין של מה בכך ומומלץ להשקיע בה מחשבה מעמיקה ותכנון מקדים. פרטי ההתקשרות צריכים להיות ממוקמים במקום נגיש וברור - ממש מול עיניי הגולש.
אם אתם מטמיעים טופס לידים (טופס להשארת פרטי התקשרות של הגולש), הוא צריך להיות מנוסח באופן ברור ותמציתי ועם מעט שדות למילוי.
חשוב לזכור - התקשרות מהירה שווה יותר לידים.
לכן שימוש באייקונים פשוטים להתקשרות באמצעות האימייל, הוואטסאפ, הטלפון והרשתות החברתיות, הוא דבר חשוב שמעניק ללקוח הפוטנציאלי נוחות מירבית שמעודדת אותו ללחוץ וליצור אתכם קשר.
בפרופיל במסלול לקידום העסק של פלטפורמת mitformit ניתן ליצור קשר עם העסק שלכם בקלות ובמהירות במגוון דרכים.
אייקונים שמובילים להתקשרות מהירה איתכם בפלטפורמות השונות ממוקמים במרכז העמוד מול עיניו של הגולש. לצידם ממוקם טופס התקשרות ידידותי ונוח שמזמין את הלקוח הפוטנציאלי שלכם להשאיר פרטי התקשרות ומאפשר לכם ליהנות מהרבה יותר לידים.
ליהנות מתנועה גדולה של זוגות מתחתנים ומיותר לידים באמצעות פרופיל מקצועי
פרופיל עסקי במסלול לקידום העסק מאגד תחתיו את כל מה שדרוש ליצירת חווית משתמש טובה, ומאפשר לבעלי עסקים מתחום האירועים ליהנות מתנועה גדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים.
בעיצוב הפרופילים של הספקים הושקעה מחשבה מעמיקה ותכנון מוקפד. כל אלו יוצרים חוויית משתמש טובה הגורמת לזוגות מתחתנים שמבקרים באתר ליצור קשר במהירות ובקלות עם הספקים שמעניינים אותם.
בפרופיל עסקי במסלול לקידום העסק מופיעים באופן נגיש וברור מגוון דרכי התקשרות עם העסק, גלריית תמונות וסרטונים איכותית, חוות דעת של לקוחות וכל המידע שהלקוח הפוטנציאלי צריך לדעת על העסק שלכם.
לעומת זאת , בפרופיל עסקי רגיל לא מופיעות דרכי התקשרות עם העסק, מה שמצריך מהגולש לצאת מהאתר ולחפש באופן יזום פרטי התקשרות עם העסק.
חיפוש של איש מקצוע בגוגל יציג לגולש באופן אוטומטי מגוון ענק של מודעות של אנשי מקצוע אחרים בתחומכם כך שהתחרות על הלקוח גדלה. בנוסף, הפעולות האלה מסרבלות את חווית הגלישה, והגולשים יעדיפו באופן אוטומטי ליצור קשר עם עסק בעל פרופיל עסקי, מידע עשיר ודרכי התקשרות מהירות ונגישות.
לכן השקעה קטנה בפרופיל באחד ממסלולי קידום העסקים שלנו תעניק לכם נוכחות דיגיטלית חזקה, מזמינה ואיכותית שיוצרת תדמית מקצועית והמון לקוחות חדשים.