מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הקיץ הזה תלבשי לבן: שמלות ואקססוריז לבנים שילוו אותך הקיץ

אם גם את קפצת על גל החתונות הנוכחי, ודאי הבחנת שהצבע השולט העונה הוא - לבן! וממש לא רק בגזרת שמלות הכלה… גם בגדי המקווה, החינה, מסיבת הרווקות ושלל האקססוריז לובשים לבן והופכים את הקיץ הזה לחגיגי ונקי במיוחד. 

שמלות ובגדי ערב | זמן קריאה: 2 דקות
12.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הקיץ הזה תלבשי לבן: שמלות ואקססוריז לבנים שילוו אותך הקיץ
15
15
מהירות:

לכבוד חג שבועות שפותח קיץ מלא בסטייל לבן, הכנו רשימת השראה מרהיבה שתגרום לך להתאהב מחדש בצבע הכי לוהט של העונה.

חלוק התארגנות 

כבר במהלך יום החתונה, כיף להתעטף בחלוק נעים ונוח שמתאים בול לכל כלה וגם הוא, איך לא, בצבע לבן. עם הדפס, רקמה ומרקמים מיוחדים או פשוט חלק ונקי - הקיץ הזה חלוק לבן הוא הבחירה האולטימטיבית להתארגנות ביום החתונה.





שמלה למסיבת רווקות

אם כבר ניתנה לך הפריווילגיה ללבוש שמלה לבנה, לא תנצלי אותה בכל הזדמנות? מסיבת הרווקות שלך היא הזדמנות מצוינת להפגיז עם שמלה או בגד לבנים ומלאים בסטייל. כאלה שיגרמו לך להרגיש בנוח מצד אחד והכי סקסית ומיוחדת מצד שני. 






בגד ים

אם התמזל מזלך והבסטיז שלך החליטו לערוך את מסיבת הרווקות שלך בסביבת בריכה, ברור שתתחדשי בבגד ים לבן ומהמם לכבוד המאורע! 






שמלה לחינה

כשמדובר באירוע עם גוון אתני מובהק, לעיתים קצת קשה למצוא לבוש מסורתי בצבע לבן, אבל גם כאן מסתבר, ישנן שמלות ובגדים לבנים ומרהיבים במיוחד.




משקפי שמש

לחתונת צהריים, ליום ההתארגנות ולמסיבת רווקות - זו בדיוק העונה להתחדש במשקפי שמש לבנים ומלאי סטייל שישלימו את הלוק הלבן שלך.






אקססוריז לשיער

סרטים, פפיונים סיכות ואפילו כובעים - הקיץ הזה יהיה לוהט בזכות הפריטים הקטנים! אל תחששי לשלב פריטים לבנים עם שמלת הכלה שלך. זה רק יוסיף לייחודיות שלך ותמיד יראה נפלא. 






נעליים

כל שמלה זקוקה לנעל ורצוי אחת שמשלבת בין נוחות, יופי והמון לבן. בין אם את בעניין של סנדל דקיק, סניקרס או נעל אלגנטית - תני לנעליים שלך את המקום הראוי עם טקסטורות מיוחדות, הדפסים ושלל אלמנטים שישלימו את המראה הלבן בסטייל על קצות הבהונות. 






שמלות כלה

כשאומרים שמלה לבנה חושבים מיד על שמלת כלה. לרוב מדובר בשמלה הכי מפוארת ומלאת גלאם שאישה לובשת במהלך חיה. ואם כבר הזכרנו גלאם - עונת החתונות הנוכחית מתהדרת בערימות של זוהר, גזרות ייחודיות ובדים מיוחדים שהמכנה המשותף לכולם הוא הצבע הלבן. 










עוד לא בחרת את שמלת חלומותייך? מגוון ענק של מעצבות ומעצבים מחכים לך באתר שלנו עם קולקציות שמלות הכלה הכי לבנות ומרהיבות. לך רק נשאר להיכנס ולבחור :)

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

23
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
Alexandra - שמלות כלה
שמלות כלה
שמלות כלה החל מ-4,000 ₪
שמלות מחמיאות לכל המידות ובהתאמה אישית!
שמלות מחמיאות לכל המידות ובהתאמה אישית!
84.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת