מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

להביא את עצמנו לאירוע – עיצוב חתונה

הפרח הנכון במקום הנכון, העמדה שנראה שאי אפשר היה בלעדיה, החופה שעצרה לאורחים את הנשימה - אלה (ועוד) הם המומחיות של אנשי עיצוב האירועים.

עיצוב אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
21.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
להביא את עצמנו לאירוע – עיצוב חתונה
15
15
מהירות:
השמיים הם הגבול כשמדובר בעיצוב חתונות, ומרחבי ההשראה הם אינסופיים. תקופת הקורונה הפכה את עיצוב האירועים למשימה יותר מאתגרת. איך שומרים על המגבלות ויוצאים מגבולות היצירתיות כדי לעצב אירוע בלתי נשכח? מעצבי אירועים משתפים. 

עיצוב אירועים - להביא את עצמנו לאירוע – עיצוב חתונהתמונה: מאיה אמדו

חתונה קטנה ומטריפה

"האירועים נהיו קטנים יותר בשנה האחרונה, ולכן גם עיצוב החתונות השתנה" מסביר שגיא מבית פלורוז "במקום למלא את האולם בפרחים, העיצוב מתמקד בלהפוך את הסביבה הביתית ליפה יותר, עם פיזור פרחים בגינה והקמת חופות מעוצבות בגינות פרטיות".

עמדות שזירת הפרחים שמאוד פופולריות בחתונות התמעטו, משום שעמדות כאלה, לדברי שגיא, מתאימות למספר אורחים גדול.

"אני מוכרח להגיד, שלמרות שהאירוע מתקיים בבית, לאנשים היה חשוב לקבל את החתונה החגיגית שרצו, ולכן לא חסכו בפן הזה, והשקיעו בעיצוב על אף הלוקיישן הביתי".

עיצוב אירועים - להביא את עצמנו לאירוע – עיצוב חתונהתמונה: פלורוז
עיצוב אירועים - להביא את עצמנו לאירוע – עיצוב חתונהתמונה: פלורוז
ויש גם זוגות שמעצבים בעצמם את האירוע "בגלל שהשנה הכל הפך קטן יותר ומצומצם, גם התקציבים של הזוגות ירדו באופן משמעותי" מסבירה ענבל ינאי. יחד עם זאת, גם היא מסכימה שדווקא משום שהאירוע הפך להיות קטן יותר, יש זוגות שרוצים לתת לו תחושה גדולה מהחיים ומשקיעים בעיצוב מקצועי.  

"השנה אפשר היה לתת יותר תשומת לב לכל זוג", מספרת רונית בשי "נפתחו המון מקומות לאירועים לא שגרתיים, כמו למשל גגות אורבניים". הזוגות מצידם נחשפו לעולם חדש, והתחושה היא שנוצרה תודעה חדשה בקרב זוגות שמתחתנים לגבי איך צריכה להיראות חתונה. אנשים רוצים להבליט יותר את עצמם ואת מה שיש להם לומר ובוחרים בשמחה בקיום חתונות קטנות".

עיצוב אירועים - להביא את עצמנו לאירוע – עיצוב חתונהתמונה: ענבל ינאי
עיצוב אירועים - להביא את עצמנו לאירוע – עיצוב חתונהתמונה: רונית בשי

מאיפה מגיעה ההשראה?

הפינטרסט הפך להיות חברם הטוב ביותר של הזוגות המתחתנים, והוא מספק הרבה רעיונות לעיצוב האירוע. אבל מה קורה כשנפגשים עם המעצב ומגלים שהרעיונות שליקטתם באינטרנט לא עולים בקנה אחד עם מה שהמעצב מציע?

"ההמלצה שלי לזוגות: להשתחרר מהתמונות מפינטרסט ולהקשיב יותר לאיש המקצוע" אומר שגיא מבית פלורוז. הוא מסביר שזוגות רואים דברים מאוד יפים בשיטוטים באינטרנט, אבל למעשה הרעיונות האלה פחות מתאימים לאירוע הספציפי או פחות משקפים את הסגנון של הזוג – ולמרות זאת הם מתעקשים על כך. הוא מציע להקשיב יותר ולנסות להיות פחות מקובעים.

כך יכולה להיראות החתונה שלכם

מה חדש? מה מומלץ? ואיך אפשר להעלות חיוך על פני האורחים באמצעות העיצוב? המעצבים שמחו לחלק את הטיפים שלהם:

  • אהרון, שושן צחור: "אנחנו רואים יותר ויותר שימוש בפמפס (צמח שמקורו בדרום אמריקה, עם פריחה לבנה שנראית כמו פלומה) בעיצוב חתונות, הוא נותן לוק אלגנטי מאוד ומגיע במגוון של צורות. החיבה של הרבה זוגות היא לחופה ולעיצוב האירוע בסגנון וינטאג' בגווני קרם, תכלת וורוד".

עיצוב אירועים - להביא את עצמנו לאירוע – עיצוב חתונהתמונה: שושן צחור
  • ענבל ינאי: מלבד עיצוב השולחנות והחופה, ענבל אוהבת לעצב גם נישות מיוחדות שמתאימות לחתונה מצומצמת: מסגרת עם תמונה של הזוג, עששיות, להציב בכניסה לאירוע שלט Welcome  מעוטר בפרחים בהתאם לקונספט העיצובי ועוד. הנישות האלה מוסיפות לעיצוב האירוע ומאפשרות לבטא את האמירה והסגנון הייחודי של הזוג.

עיצוב אירועים - להביא את עצמנו לאירוע – עיצוב חתונהתמונה: ענבל ינאי
  • רונית בשי: ממליצה לבנות פלטת צבעים לפני האירוע, לפי מה שמתאים לזוג. הצבעים הקלאסיים נראים לה מתאימים לתקופה הנוכחית שלצד הקושי יש בה גם את האושר שבחתונה: צבעים ניטרליים שמשולבים בהם אלמנטים נוספים כדי לבטא אופטימיות, צבעוניות ושמחה.

השמחה וההתרגשות יכולות לבוא לידי ביטוי גם בעמדת כניסה שנותנת ערך מוסף (לצד האלכו-ג'ל והמסכות שנמצאים בכניסה): קריקטורות, משפטים שמעלים חיוך והרבה שימוש בהומור.

עיצוב אירועים - להביא את עצמנו לאירוע – עיצוב חתונהתמונה: רונית בשי
עיצוב אירועים - להביא את עצמנו לאירוע – עיצוב חתונהתמונה: נורית בשי


מעבר לכל התכנונים, הסידורים וההתרוצצויות – החתונה היא שלכם, ואין כמו עיצוב שמדייק בפרטים הקטנים כדי להביא לידי ביטוי את הדבר הכי חשוב באירוע: את עצמכם. 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
שושן צחור
עיצוב אירועים
זר כלה ושלט Welcome במתנה
בהזמנת חבילת עיצוב לחתונה
בהזמנת חבילת עיצוב לחתונה
2.8K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת