ב״מתחתנים למען מתחתנים מדליקים את האור על עולם החתונות ומציגים סטטיסטיקות משמחות המסמלות עלייה בכניסות לעמודי העסק ופניות רבות לספקים במודעות ובנכסים הדיגיטליים. בזמן שהמתחתנים יוצאים לחגיגת קניות באתר, חשבנו שזה הזמן לחדד את חושי המכירה שלכם ולעזור לכם להפוך כל פנייה להצלחה!
ריכזנו עבורכם 10 טיפים, שיעזרו לכם להפוך כל שיחה לחתונה סגורה! לגזור ולשמור.
ליד חייב להיות מטופל במסגרת של עד 24 שעות מרגע קבלתו במערכת. ידוע שבכל דחיה של 12 שעות מעבר ל-24 השעות הראשונות מאבד הליד כ-15% מהרלוונטיות שלו. סיכויי הסגירה של ליד שלא טופל אחרי שלושה ימים, שואפים לאפס.
2. האם זה זמן טוב? Timing is everything
אחד הדברים החשובים אחרי טיפ מספר אחד הוא ה- Timing. חשוב שתבדקו האם זה זמן נוח לדבר. לא כל זמן, הוא זמן מתאים לשוחח, משום שלא בכל שעה אדם נמצא עם מקסימום קשב או פנאי. אם בכל זאת תתעקשו לנהל שיחה בכל שעה שנוח לכם, תאבדו את האפקטיביות של השיחה ואולי על הדרך את החתונה הפוטנציאלית שלכם.
3. למכור את הפגישה!
בפגישה יהיה לכם מספיק זמן למכור את המוצר. אם סגירת השירות כרוכה בפגישה, השתדלו לרכז את מרב המאמצים בשיחה, למכירת הפגישה ולא למכירת המוצר.
4. נעים מאד (זה חשוב מאד)!
בדקות הראשונות של השיחה, מומלץ שתדברו על הכול חוץ מהמוצר עצמו. תתחברו ללקוח ממקום אמיתי. הכירו את הזוג שמשוחח אתכם. חפשו על מה להחמיא, מכנה משותף, ספרו חוויה מצחיקה מאירוע, כל דבר שיחבר ביניכם. אל תשפטו את הלקוחות על פי השם, מקום המגורים, שם המשפחה, המוצא או המחיר שאותו רוצים לשלם. צאו מתוך נקודת הנחה שכולם רוצים אותו דבר: יום חתונה מושלם! הם מוכנים להשקיע במטרה הזו הרבה, לשם כך השאירו לכם פרטים.
5. אל תמכרו, תתאימו פתרון לצורך
עכשיו אחרי שאספתם מידע ואתם יודעים בדיוק מה נכון ומה מתאים ללקוח שלכם, התמונה לגבי אופי השירות שבני הזוג רוצים ברורה.
חשוב לשקף לזוג מה הבנתם מתיאור הצורך שלו.
תנו לזוג לבחור בין שתי חבילות - חשוב להסביר את התועלות וההבדלים בניהן.
זכרו לכוון לפתרון שחשוב לזוג והציגו את המוצר תוך התמקדות ב ״מה יוצא לו מזה״.
זה הזמן לדמיין יחד עם הלקוח את היום המאושר בחייו וכיצד השירות שלכם משתלב בו באופן מושלם. שלבו בחוויה המדומיינת את השאיפות של הלקוח מהמוצר.
סכמו בהתחייבות אישית: "חשוב לי שתדע שהשמחה שלכם היא ההצלחה שלי, ולכן אתן את המקסימום שלי"... ובעיקר תכוונו אותם לחוות הדעת שכבר כתבו עליכם באתר.
6. תסגרו!
זה הרגע לשאול: "יש עוד משהו שחסר לך לפני שמתקדמים"? או "יש לך שאלות לגבי אחת מהאפשרויות?" במידה והתשובה היא ״לא״ נפנה לשאלה המכרעת: כן כן, או כן כן! - תנו ללקוח שתי אופציות שהמשמעות של שתיהן היא כן! "אז איך תרצה לשלם? מזומן או אשראי"? היכן תרצה להיפגש אצלי או אצלך? "החבילה הגדולה או הקטנה?"
התחברו ללקוח ממקום אמיתי.
7. שימו לב לאיתותים
שימו לב לאיתותי הקניה של הלקוח - ככשהלקוח שואל שאלות בסגנון: "כמה זה עולה? מהם תנאי השירות? שאלה על תאריכים פנויים, או שאלה על מוצר ספציפי. למשל : "אתה מספק בחבילה גם...?" זהו איתות לסיים את מאמצי המכירה ולכוון לסגירה.
8. התנגדויות או לא להיות
שמרו על רוח חיובית - כל זוג שמתעניין רוצה לסגור /לקנות /לשלם - הוא רק מחפש חיזוקים נוספים לבחירה הזו. חפשו את ההתנגדות האמיתית של הזוג ותענו עליה. ברוב רובם של המקרים, זוגות שאינם מתנגדים - לא סוגרים! לעומתם זוגות שמתנגדים ושואלים שאלות קשות - מתגלים כרציניים ואף סוגרים.
9. אל תשמיצו מתחרים
תדגישו את המיוחד והשונה במוצר שלכם. ענו על השאלה, למה דווקא אתם מכל הספקים האחרים מתאימים כמו כפפה לצרכים של הזוג שלפניכם.
10. היו בטוחים בעצמכם!
היו בטוחים במוצר שאתם מוכרים, במחיר ההוגן, בהיקף החבילות וברמת השירות שלכם. אם תרצו להיזכר עד כמה אתם מעולים יש לכם תמיד את חוות הדעת שנכתבו עליכם הם התעודה הכי חזקה שקיבלתם מקהל לקוחותיכם.