מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חווית שירות ששווה לספר עליה: סיור בגן האירועים אלכסנדר

במהלך תכנון החתונה תצטרכו להחליט הרבה החלטות, אבל ההחלטה על גן אירועים לחתונה היא ההחלטה הכי חשובה שתיקחו

 | זמן קריאה: 4 דקות
2.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חווית שירות ששווה לספר עליה: סיור בגן האירועים אלכסנדר
15
15
מהירות:
המקום הוא זה שבסופו של דבר יכתיב את אופי החתונה והאווירה שתהיה בה. בנוסף, מקום לחתונה הוא ההוצאה הכי כבדה שתוציאו בזמן הקרוב… כל אלו הן סיבות מצויינות לתת תשומת לב מיוחדת לסיור שאתם עושים בגני ואולמות האירועים

 - חווית שירות ששווה לספר עליה: סיור בגן האירועים אלכסנדרתמונה: אלכסנדר

זמינות

יצרתם קשר עם המקום? השארתם פרטים? תצפו שיחזרו אליכם ויקבעו איתכם פגישה תוך 24 שעות. אם אתם מוצאים את עצמכם רודפים אחרי המקום, וותרו, זה לא המקום בשבילכם.

מקום לחתונהתמונה: אלכסנדר

אין כמו רושם ראשוני

הצורה שבה יקבלו את פניכם במקום אומרת הרבה. אל תשכחו שמדובר בנותני שירות, ובמידה ולא יתנו לכם שירות מעולה בפגישה הראשונה שלכם, זה יכול להעיד על השירות שהאורחים שלכם יקבלו במהלך החתונה. מקום שלא משקיע ברושם הראשוני, לא לוקח אתכם מספיק ברצינות וחבל....

באלכסנדר למשל, תתקבלו בדלפק קבלה המוביל למשרדים. משם תפנו לחדרי פגישות מגניבים ותקבלו ליווי צמוד. בין אם תסגרו עם המקום ובין אם לא, יקדישו לכם את כל הזמן הנדרש, יציעו לכם לשתות ויתנו לכם הרגשה שאתם עטופים על ידי המקום. 

סגירה עם גן אירועיםקבלת פנים במקום | תמונה: אלכסנדר
נרות ממותגיםחדרי פגישות מפוארים | תמונה: אלכסנדר

הסיור

שימו לב שמראים לכם את כל האיזורים במתחם, שלא מנסים להסתיר שום דבר. הקפידו להכנס לשירותים ולמטבח- שימו לב לניקיון ולסדר, זה אומר הרבה על ההרגלים של המקום.
בגדול, הכל צריך להראות מתוחזק ומטופל - גם כשאין אירוע על המקום לשמור על ניקיון ומראה מושך. באלכסנדר יקפידו להראות לכם את כל הפינות שיש למקום להציע: 2 מתחמי קבלת פנים טבעיים (מתחם עץ ומתחם ירק), אשר מהווים מתחם קולינרי גדול, מתחם חופה סודי ונפרד. בנוסף יש מתחם מיוחד לקיום הטקס ומתחם אולם. 

מתחם חופההכל צריך להראות טיפ טופ | תמונה: אלכסנדר
בר לאירועיםתמונה: אלכסנדר

הפרטים הקטנים

כדי שהחוויה תהיה באמת מוצלחת, על המקום לדאוג שהפרטים הקטנים יהיו מדוייקים ומהודקים. באלכסנדר דאגו למתג את כל איזור המשרדים. החל מסמלים על הקירות ועד לתיקיות ונרות ממותגים עם הלוגו של המקום. אם אתם שואלים את עצמכם: "הדברים האלה באמת חשובים? הרי האורחים שלכם בכלל לא יגיעו למשרדים…" התשובה שלנו היא שזה בהחלט חשוב. הצורה שבה המקום דואג לזוגות מההתחלה מעידה על הדרך בה ינתן לכם שירות ברגע האמת - ביום החתונה.

באלכסנדר לקחו את נושא הפרטים הקטנים צעד אחד קדימה. לאחרונה, בביקור באלכסנדר שמנו לב לשידת מגירות מרשימה בכניסה ובא המון המון מנעולים צבעוניים. מעבר למראה המאוד מרשים של המנעולים, היה לנו ברור שיש כאן סיפור ששווה להתעכב עליו.

מסתבר שכל זוג שמחליט לערוך את החתונה באלכסנדר מקבל מנעול שעליו חורטים את שמות החתן והכלה או את ראשי התיבות שלהם ואת תאריך החתונה. את המנעול תולים על גשר המנעולים בכניסה למתחם יחד עם המנעולים של הזוגות שקדמו. המסורת הזו, מלאת המחשבה היא דוגמא נוספת לצורה בה המקום משקיע בזוג ונותן את התחושה שהשלם גדול מסך חלקיו.

הפרטים הקטניםתמונה: אלכסנדר

ליווי צמוד

גם כשאתם כבר סוגרים עם הלוקיישן, יש לכם עוד כמה תחנות לעבור במקום (טעימות ועיצוב למשל). לכן, הליווי צריך להיות אמפתי, אכפתי וקשוב לצרכים שלכם. כך למשל באלכסנדר צוות הפקה שמלווה את הזוג לאורך כל הדרך. ארוחת הטעימות היא חוויה קולינרית בפני עצמה בה תטעמו ממגוון התפריט, תהנו מליווי של מפיק צמוד ומנוכחות השף שיוצא לטעימה אישית ויושב, מסביר ומפרט על האוכל.

התקופה שלפני החתונה היא תקופה מיוחדת- זאת תקופה של מתח והתרגשות באוויר. על מקום האירועים שתבחרו לדאוג שיהיה לכם נעים וקל לצלוח את התקופה. באלכסנדר נותנים לכם להרגיש שיש מי שדואג לכם, שמנהל עבורכם את העניינים, והכי חשוב מקשיב לכם. אל תקלו ראש בפרטים האלו שאתם באים לבחור לוקיישן לחתונה שלכם - הם הפרטים שיעשו את החתונה שלכם ואת החוויה שלכם למושלמות. 

ליווי באולםהפרטים הקטנים | תמונה: אלכסנדר
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

21
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור
אולמות וגני אירועים
כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור
חתונות אביב מושלמות חוגגים רק בכרמלה
חתונות אביב מושלמות חוגגים רק בכרמלה
139.4K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת