מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

לפני שסוגרים צלם חתונות - חשוב לבדוק

יניב כאדר מצלם חתונות עוד מהימים שבמצלמה היו פילם ועדיין נהנה מכל אירוע כאילו הוא הראשון. תפסנו אותו לשיחה על צילום חתונות, תמונות וכל מה שחשוב לבקש מהצלם שלכם באירוע הכי חשוב בחייכם.

צילום וידאו וסטילס | זמן קריאה: 3 דקות
2.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
לפני שסוגרים צלם חתונות - חשוב לבדוק
15
15
מהירות:

צלם, מאז ומעולם

בכיתה ו', בחוג לקולנוע, יצר יניב כאדר את הסרט הראשון שלו והתאהב. מאז, לא הפסיק לצלם. בגיל 17 הפך את התחביב למקצוע ודיי מהר הגיע לעולם האירועים, "אני מצלם אירועים עוד מימי הפילם וקלטות הוידאו", הוא מתגאה.
גם היום, כמעט עשרים שנה אחרי שהתחיל את דרכו בתחום, הוא עדיין אוהב את עולם האירועים, "אני אדם שמח עם אנרגיות חיוביות, כשאני נמצא במקום עם כל כך הרבה אנשים שמחים ועם זוג שנמצא ביום הכי מאושר בחייו, זה מוציא ממני את כל היצירתיות והאומנותיות".

צילום חתן וכלה בדרך אל האושרצילום יצירתי ומותאם לאופי של כל זוג - יניב כאדר | תמונה: יניב כאדר
זוג מאושרהזוג שנמצא ביום המאושר בחייו, מוציא ממני את כל היצירתיות והאומנותיות | תמונה: יניב כאדר

כל הטיפים לבחירת צלם לחתונה

במשך השנים למד צילום מקצועי בקאמרה אובסקורה ושיפר את היכולות הטכניות שלו, אבל, כמו שהוא מספר, צילום חתונות ואירועים בכלל, הוא קודם כל עניין של ניסיון. אחרי אלפי אירועים, לכאדר יש כמה טיפים בכל מה שנוגע בתמונות ובוידאו לזוגות לפני החתונה.
1. פגישה וליווי אישי מהרגע הראשון – צלם חתונות הוא אחד מהאנשים הכי חשובים באירוע כי כל נושא המזכרת מהאירוע עליו. אני ממליץ, ומקפיד על זה בעצמי כמובן, להיפגש עם כל זוג להיכרות ראשונית, להבין מה חשוב להם, מה האופי של הזוג והסגנון כדי לדייק את הסגנון של הצילום.
2. צוות הצילום - מומלץ שהצלם יבוא עם צוות גיבוי של צלמים. כלל האצבע שלנו הוא: שני צלמי סטילס וצלם וידאו לאירוע של עד 400 אורחים, מעל 400 אורחים יש שני צלמי וידאו ושני צלמי סטילס. וכמובן הצלם הראשי הוא מי שאחראי על צילומי הזוגיות והצילומים לפני החתונה.
3. הטכנולוגיה - היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו להגיע לצילום ברמה מאוד מאוד גבוהה ועם ציוד שיכול להביא זוויות צילום מעניינות וגיוון. למשל תמונות סטילס לאחר עיבוד ושיפור, איכות FULL HD, ובוידאו צילום באיכות K4. רחפן מאפשר צילומי אוויר מאוד מרשימים וייחודיים, לנו יש גם מצלמות מים לצילום תת ימי.

צילומי רחפן בחתונהצילומי רחפן | תמונה: יניב כאדר
4. לפני שקובעים פגישה עם הצלם כדאי להסתכל על המלצות של זוגות, ועל ניסיון. בפגישה עצמה כדאי לשאול את הצלם איך הוא מגבה את כל התמונות וחומרי הגלם והאם יש לו ביטוח.
5. מתחתנים ביום? בחתונת יום ננצל את השמש, כמעט ואין שימוש בתאורה מלאכותית, האופי והסגנון של אירוע צהריים שונים מאירוע ערב.
6. מתחתנים בחורף? ההבדל העיקרי בין חתונת חורף לקיץ הוא שעת השקיעה המוקדמת. בחורף יש שקיעות יפהפיות שמצטלמות נהדר. בפגישה וודאו עם הצלם שיש לו גיבוי לימים גשומים.

שקיעה רומנטיתבחורף יש שקיעות יפהפיות שמצטלמות נהדר | תמונה: יניב כאדר
7. אחרי החתונה: מומלץ להכות בברזל בעודו חם ולסגור את ענייני האלבום ובחירת התמונות כשאתם עדיין באווירת ההתרגשות והכיף מהחתונה. אנחנו שולחים את התמונות באפליקציה כמה ימים אחרי האירוע ובתוך שבועיים מקבלים את כל התמונות באיכות מקסימלית בדיסק און קי.
8. בשורה התחתונה מה שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים צלם זה את הכימיה והחיבור. הצלם הוא איש הצוות שנמצא איתכם הכי הרבה ביום של החתונה. בצילומים שלפני, במהלך החתונה. חשוב להרגיש שאתם ביחסים טובים וסומכים עליו.

יניב כאדר - צלם חתונותתבדקו שיש לכם כימיה עם הצלם. יניב כאדר בפעולה | תמונה: יניב כאדר
9. הסגנון השולט היום הוא צילום טבעי, לתעד את האירוע. כך מנציחים את התמונות המצחיקות, המרגשות והאותנטיות. בצילומי הזוגיות אנחנו נשאף לנצל את השקיעה ולצלם תמונות עם משחקי אור, או לחילופין נשתמש בחיזוק של תאורה מלאכותית, לחזק ולהוציא את הגוונים.

המלצות על יניב כאדר

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

17
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אסף מור
צילום וידאו וסטילס
אסף מור
אסף מור - חווית צילום אחרת
אסף מור - חווית צילום אחרת
1.9M
עוד פרטים
הוספת חוות דעת