כל נותני השירות

מתחתנים למען מתחתנים פותחים שנה

הפקה וניהול אירועים
לפני שבוע | זמן קריאה: 4 דקות

תמיד לקראת התחלות חדשות, כמו שנה חדשה או תחילת מסע חדש ליד הארוס/ה שלנו, נהוג לעשות חשבון נפש ולהבין מה הערכים שישארו איתנו להמשך? גם באתר 'מתחתנים למען מתחתנים' החלטנו לעשות חשבון נפש ולאמץ לעצמנו ערכים שילוו אותנו- לטובתכם ולשירותכם, כמובן.

שנה חדשה בפתח וזה הזמן שלנו לפתוח דף חדש ומרגש גם באתר 'מתחתנים למען מתחתנים' ולהזכיר לכם שאת תכנון החתונה שלכם, כדאי שתתחילו ממש כאן. החלטנו לשתף אתכם בערכים שאנו מאמינים בהם וממשיכים איתם גם לעתיד:


1. ערך האמינות:
כל כך קשה למצוא ספקים שאנחנו באמת סומכים עליהם, במיוחד במצבי הקיצון בהם נתקלו במדינתנו בשנים האחרונות. מגפות עולמיות, מתקפות טרור ומלחמות, כל כך הרבה דברים שמשפיעים כמובן גם עלינו כבני אדם וגם על תחום החתונות. תקופות הקיצון האלו הציגו לנו כמה ספקים מדהימים, אבל גם כאלו שלא היינו רוצים ביום החתונה שלנו. לכן חשוב לפני שבוחרים- להיכנס לתגית 'נותני השירות' באתר ולקרוא ביקורות, כדי להבין עם מי יש לנו עסק עוד לפני הפגישה הראשונה.


תמונה: מאגר נותני שירות באתר mit4mit


2. ערך השיתוף, המידע והטיפים מזוגות בדיוק כמוכם: 
אם יש דבר אחד שניתן להתגאות בו באתר 'מתחתנים למען מתחתנים' זו הקהילה הפעילה והמדהימה, שכוללת בתוכה גם קבוצת פייסבוק, גם את מועדון 'כלות מספרות' שמארגן מפגשים קבועים וגם את היכולת לשאול כל שאלה את קבוצת השווים שלנו, את אלה שמארגנים ומארגנות חתונה כרגע בדיוק כמונו! אתם עוד לא שם? קדימה, מחכים לכם.


תמונה: קהילת הפייסבוק של 'מתחתנים למען מתחתנים'


3. ערך הסדר, אפליקציית ארגון החתונה:
להתחיל לחשוב על כל הפרטים הקטנים בחתונה, כשאף פעם לא עשינו את זה בעבר ואין לנו את כל המידע יכול להיות מאוד מסובך ובדיוק מהסיבה הזו- השקנו באתרנו אפליקציה ייחודית שיכולה לסייע לאורך כל הדרך! אפליקציית WEDPLANNER כוללת בתוכה פיצ'ר לניהול משימות, מחשבון חתונה לתכנון תקציב שלכם ואפילו מערכת לניהול מוזמנים.


תמונה: WED PLANNER- אפליקציה חינמית לארגון החתונה


4. ערך הנתינה: 
מה יותר כיף מלהתחיל שנה בנתינה? באתר MIT4MIT תוכלו למצוא הטבות ייחודיות ממגוון רחב של ספקים, שלא יינתנו לכם בשום מקום אחר! הכוח של הקהילה שלנו הוא לא רק בעצות וטיפים, אלא גם ביכולת להשיג דילים שווים ונדירים. בנוסף, כל הכלים שלרשותכם- החל מהביקורות האמינות, דרך אפליקציית ארגון החתונה ועד בלוג ההעשרה שלנו, הכל בחינם לשימושכם האישי! 




5. ערך היצירתיות וההשראה:
את הבלוג שלנו אין אחד שלא מכיר, מלא במידע, טיפים, סיפורי חתונה ובעיקר המון המון השראה. הספקים שלנו פותחים את הלב בכל כתבה ומאפשרים לכם הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם החתונות בכל פעם מחדש, כך שתהיו מודעים לכל מה שקיים ותבחרו את הדברים הנכונים ביותר לאירוע שלכם.


תמונה: בלוג להשראה באתר 'מתחתנים למען מתחתנים'


6. ערך הקהילתיות:
כבר דיברנו על קהילת הפייסבוק שלנו ועל כל המידע שרץ בה, אבל אנחנו חייבים להתמקד במועדון האקסלוסיבי שלנו 'כלות מספרות'. למועדון המדהים הזה מצטרפות בכל שנה עוד ועוד כלות מקסימות, שרוצות לשתף בסיפור החתונה שלהן ולסייע לאלו שבדרך לשם, בדיוק כמו שעזרו להן. הקהילה הזו שמקיימת מפגשים ושומרת על קשר רציף, גורמת לכל חווית תכנון החתונה להרגיש הרבה יותר נעימה ומוצלחת.


מועדון כלות מספרות
תמונה: דור יהודה


7. ערך התחרותיות: 
בואו, כולם אוהבים תחרות ובנוסף- תחרות גורמת לכל אחד ואחת מהספקים לרצות ולהשתפר. כשיש מצעד שנתי, כמו 'בחירת הזוגות' האגדית של אתר 'מתחתנים למען מתחתנים', כל ספק מכל תחום החתונות רוצה להיות חלק ולהגיע למקומות הראשונים. אז כן, גם השנה, אנחנו מעודדים את הזוגות שלנו לדרג, להמליץ ולגרום לעולם הזה להפוך לתחרות בריאה שמסייעת לכולם. 


8. ערך התודה:
בסופו של יום, אנחנו רוצים להודות לכם, קהל המתחתנים והמתחתנות, על האמון, הבחירה בנו והכניסה לאתר פעם אחר פעם, ברצון להפוך את החתונה שלכם לטובה ביותר. אנחנו מבטיחים להיות כאן עבורכם גם בשנה הבאה!

שיהיה לנו חג שמח, מלא בשקט, טוב, אושר ורק בשמחות.


תמונה: המדריך המלא לבוקר ההתארגנות לחתונה


סיוע לזוגות הצפון המחפשים מקום חלופי לחתונה בעקבות ההסלמה
עשה ואל תעשה: עשרת הדיברות ליום חתונה מוצלח
אחרון חביב: כל המשימות שיורידו מכם לחץ בחודש לפני החתונה

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
סליחה על השאלה: השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול...
הפקה וניהול אירועים
החלטות לשנה החדשה: עשו ואל תעשו בתהליך תכנון החתונה שלכם...
הפקה וניהול אירועים
הרשימה המלאה: הטרנדים הלוהטים לחתונות תשפ"ה, מי ישאר איתנו ומי בד...
הפקה וניהול אירועים
"שיפה ושונה תהא השנה": סיכום שנה בקהילה...
הפקה וניהול אירועים
סיוע לזוגות הצפון המחפשים מקום חלופי לחתונה בעקבות ההסלמה...
הפקה וניהול אירועים
יוצרים שמחה בתוך העצב: סיפור החתונה שגרם לנו לדמוע...
הפקה וניהול אירועים
עשה ואל תעשה: עשרת הדיברות ליום חתונה מוצלח...
הפקה וניהול אירועים
אהבה מעבר לפינה: סיפור החתונה של רוני וראם...
הפקה וניהול אירועים
אחרון חביב: כל המשימות שיורידו מכם לחץ בחודש לפני החתונה...
הפקה וניהול אירועים
בהשראת האולימפיאדה: מהם טיפי הזהב, כסף והארד לתכנון החתונה שלכם?...
הפקה וניהול אירועים
רושם ראשוני: כל הפרטים שחשוב שתדעו עבור קבלת פנים מרשימה במיוחד...
הפקה וניהול אירועים
לפעמים מוצאים אהבה במקומות מוזרים: החתונה של עידן ואלעד...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ