כל נותני השירות

הצד שלכם VS הצד שלהם: מה הספקים מצפים ממכם?

הפקה וניהול אירועים
לפני יומיים | זמן קריאה: 7 דקות

רוצים להבטיח שיתוף פעולה מושלם עם הספקים ביום הגדול שלכם? הנה מה שהם באמת מצפים מכם כזוג.הכנת חתונה היא פרויקט מורכב שמצריך תיאום בין מגוון ספקים, וכל זוג חולם על יום מיוחד וחף מדאגות. אך מעבר לבחירת ספקים מנוסים ומקצועיים, חשוב גם לדעת מה מצופה מכם כדי שהכל יתקתק כמו שצריך. מה חשוב לספקים שלכם? איך תוכלו לוודא שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה? 

כשאתם מחליטים לקחת מפיק/ה לאירוע שלכם, הוא הופך לחבר הכי טוב שלכם. אתם פורסים בפני המפיק את כל החלומות, הרצונות והשאיפות שלכם עבור החתונה והוא דואג לנווט אתכם ולהפוך למציאות כל מה שאפשרי ורלוונטי.

מפיקת האירועים, אוריאן פילו, מ'OR- הפקה וניהול אירועים' מספרת לנו על 2 כלות, שבעיניה היו הכלות המושלמות: "לאחרונה היו לי 2 כלות מושלמות, שהן גם חברות טובות- אחת המליצה לשנייה עליי עוד לפני החתונה שלה. שתיהן היו עם רגליים על הקרקע, ראו שהן באמת נהנו מהחתונה והן גם לא הפסיקו להגיד את זה. מה שמבדל אותן מהרבה כלות אחרות זו הזרימה שלהן, כבר מהשיחה הראשונה. כלה שמגיעה פתוחה ונינוחה לאירוע שלה, באמת תהנה ממנו. גם אם היו אי אלו דברים בדרך, החיוך עדיין על הפנים והן לאורך כל הדרך זכרו ליהנות, כי הערב באמת נגמר ברגע. 

יש משפט אחד שאני תמיד אומרת לכלות לפני החופה: הלחץ יורד בשבירת הכוס ואתן תרגישו כאילו עברה שנייה אחת מרגע שבירת הכוס ועד לסיום האירוע, ולכן חשוב להיות נוכחת ברגע וחשוב ליהנות ממנו".


"כלה שמגיעה פתוחה ונינוחה לאירוע שלה, באמת תהנה ממנו". | צילום: לירן בוזגלו
תמונה: OR - הפקה וניהול אירועים


צילום: עדי אלבז
תמונה: OR - הפקה וניהול אירועים


לא משנה איפה תבחרו להעביר את בוקר החתונה, מקום ההתארגנות שלכם הוא הפתיח ליום המרגש הזה. חשוב לבחור מקום שבו אתם מרגישים בנוח, שיש בו את כל הציוד הדרוש ושנמצא במרחק סביר גם מהאולם וגם ממקום הלינה ממנו אתם מגיעים. אך עם כל הציפיות שיש מהמקום, דעו שגם עליכם יש אחריות להתנהגות נכונה, כדי שהיום הזה יהיה הטוב ביותר.

לאלי, מקום התארגנות בעמק יזרעאל, מתארים לנו את הזוג המושלם, שלטענתם- דומה כמעט לכל הזוגות שמגיעים אליהם: "זוג מושלם מגיע למקום בנחת לפני החתונה וחווה אותו לא בלחץ, לוקח את הזמן ושוהה בו על מנת להרגיש את האנרגיה. לאחר מכן, מכינים רשימת צרכים, בקשות וחלומות על איך רוצים שהיום יראה, ומגיעים מוכנים עם הבקשות מראש על מנת שנוכל לתת להם מענה ולעשות תיאום ציפיות כמו שצריך. נקודה חשובה היא נקודת המלוות, חשוב להגיע עם מלווים ומלוות שיצרו את האווירה הרצויה, שידעו מה האחריות שלהם ומה החלק שלהם ביום המרגש הזה.


החתנים המושלמים שלנו מבינים שצריך לתת את הזמן לכלה להתארגן בנחת, שולחים לה גם מתנה קטנה במהלך הבוקר (כמו למשל זר פרחים או מחווה רומנטית אחרת) ומבינים שזה רגע מלחיץ לכולם ואין צורך להאיץ בה. בנוסף, זוג מושלם זוכר שמה שחשוב זו החוויה שלהם וברגע המפגש הם לא נחלצים ונחפזים, גם אם הצלם מאיץ בהם, ונהנים מהרגע. 

טיפ קטן: ניתן לעשות את המפגש באופן רגוע ולאחר מכן, אם חסרה תמונה או זווית מסוימת- לביים על מנת לצלם מחדש את המפגש, כך שהזוג נהנה מהזמן הזה ולא מגיע אליו בלחץ. 

לסיכום, הזוג המושלם מבין שהוא מגיע ליום החתונה המרגש שלו ולא ליום עבודה ומתנהג בהתאם". 


"ניתן לעשות את המפגש באופן רגוע ולאחר מכן, אם חסרה תמונה או זווית מסוימת- לביים על מנת לצלם מחדש את המפגש, כך שהזוג נהנה מהזמן הזה ולא מגיע אליו בלחץ".
תמונה: לאלי מקום התארגנות בעמק יזרעאל


אם יש אדם שקריטי להתנהל מולו בצורה נעימה, זה הרי הצלם והצוות שלו. הוא ילווה אתכם מרגע המפגש, ואפילו טיפה לפניו ועד לסוף האירוע- והוא גם אחראי על כל הזכרונות שיהיו לכם מהיום המיוחד הזה, ולכן חשוב שזה יהיה אדם שאתם סומכים עליו, שנוח לכם לצידו ושמבין את הרצונות שלכם.

הצלם דור יהודה מתאר לנו את הזוג המושלם שהיה לו ומה בדיוק הפך אותו לכזה: "היה לי זוג מהמם שלפני האירוע שאל המון שאלות וביקש עצות בהקשר להרבה נושאים שונים. הם הרגישו לא נעים כי הם חשבו שהם חופרים מדי, אבל זה ממש לא נכון. אני בעד שישאלו כמה שיותר שאלות על מנת שתוכלו לסמוך על הספקים שבחרתם ועל הנסיון שלהם- כך ביום החתונה יש פחות סימני שאלה והכול ברור".
 

"חשוב שהצלם שלכם יהיה אדם שאתם סומכים עליו, שנוח לכם לצידו ושמבין את הרצונות שלכם".
תמונה: דור יהודה- צלם מגנטים


ביום החתונה הזוג המדובר היה מאוד רגוע, היה להם לוח זמנים מסודר וכולם דאגו לעמוד בו- איפור, שיער, צלמים וכו'. הזוג הקשיב לעצה שלי לתת לאנשים אחרים להיות אחראים על דברים שונים ביום האירוע- אם זה הושבה, כספים וכדומה. ראו על הזוג שהם נהנים מכל רגע בלי דאגות ובלי לחץ, דבר ששידר אווירה טובה לכולם ולכל הספקים וגרם לכך שהיום עבר בצורה הטובה ביותר".


"תנו לאנשים אחרים להיות אחראים על דברים שונים ביום האירוע".
תמונה: דור יהודה- צלם מגנטים


לאחר שהתארגנתם, נפגשתם, הצטלמתם ואתם בשיא ההתרגשות- תגיעו אל המקום בו בחרתם להתחתן. לא משנה אם מדובר ביקב, גן אירועים, מוזיאון או אולם אירועים, גם שם כבר פגשו המון זוגות והבינו את הנוסחה לזוג המושלם ליום המושלם. 

מאולם האירועים 'בדולינה' משתפים אותנו בתהליך מול זוג חלומי: "ב'בדולינה' מזמינים את הזוגות לאירוע לפני הכול, על מנת להרגיש את המקום עצמו ולפגוש את הצוות הקבוע שעובד מולם, וכבר משלב הפגישה הראשונה הם הופכים לחלק מהמשפחה. הזוג האולטימטיבי שלנו מתמסר לחוויה הזו ומאפשר לפגישה הראשונה להיות קלילה ונעימה, טועמים מכל מה שיש לאולם להציע ומגיעים במוד רגוע ללא יותר מדי מגננות. הזוג המושלם שלנו נהנה מהחוויה לאורך כל הדרך ובא לחוות את האירוע בכיף, זוגות שמגיעים בגישה הזו זוכים לחוויה נעימה ורציפה עד היום שאחריי". 


"הזוג האולטימטיבי שלנו מתמסר לחוויה הזו ומאפשר לפגישה הראשונה להיות קלילה ונעימה".
תמונה: בדולינה- אולם אירועים


תמונה: בדולינה- אולם אירועים


יש ספקים מיוחדים, שכל אחד בוחר לפי האופי שלו. חלק מאיתנו יבחרו להקה שתנגן בלייב, חלק יבחרו בזמר יחיד וחלק יתחברו במיוחד לכלי נגינה סולו. כשאנחנו מביאים אמן לאירוע שלנו, חשוב להבין בדיוק מה אנחנו רוצים ואיך היינו שמחים שזה יראה- כדי שהחוויה תהיה מושלמת גם אל מול האמן וגם אל מול הזוג.

נגן הסקסופון, רון- המוכר כ'רון והסקסופון' הרגיש חיבור מושלם עם החתן, ברק, שבעיניו מהווה דוגמא לאדם המושלם לעבוד מולו באירוע כמו חתונה: "ברק התקשר אליי וישר עפתי על האנרגיה שלו. הוא ידע בדיוק מה הוא מחפש וישר הבנתי כמה האווירה חשובה לו. במהלך השיחה הכרתי את ברק וגיליתי שמעבר לקו יש בחור מקסים שהכי הייתי רוצה לעשות לו חתונה של החלומות. בהמשך השיחה הוא הסביר לי בדיוק איך הוא מדמיין כל דבר וזה איפשר לי לקבל תמונה מדויקת של איך הסקסופון צריך להשתלב בחתונה שלו. הוא רצה  אווירה מקפיצה בקבלת הפנים וריקודים עם מלא אנרגיה. בסוף השיחה שנינו היינו בעננים וידענו שזה זה. הוא הגיע אלי דרך האינסטגרם, ככה שהוא כבר ראה איזה אנרגיה אני מביא לחתונה וזה היה כיף".


"שאנחנו מביאים אמן לאירוע שלנו, חשוב להבין בדיוק מה אנחנו רוצים ואיך היינו שמחים שזה יראה- כדי שהחוויה תהיה מושלמת גם אל מול האמן וגם אל מול הזוג". | צילום: עדי אלבז
תמונה: רון והסקסופון


"כיף לקבל שיחה מזוג שמבין איזה ערך אתה מביא לאירוע שלהם. כיף שזוג מבין את החשיבות של הדברים הקטנים שעושים את החתונה ושם את זה בתקציב שלו. ביום החתונה, איך שהגעתי, הבאתי לאביב וברק חיבוק ענק ולאורך כל החתונה קיבלתי מהם תחושה כאילו אני אחד מהחברים המוזמנים וזה סופר חשוב, כי התקשורת והחיבור עם הזוג משפיעים מאוד על התחושה שלי במהלך האירוע. כשזוג רואה אותך בתור בן אדם ומרים לך, זה נותן לך אנרגיה ואתה מחזיר את האנרגיה הזאת פי כמה וכמה במהלך ההופעה.

עם אביב וברק הרגשתי שהם ישר הבינו את הערך הענק שהסקסופון הולך להביא לחתונה שלהם, את השמחה, האנרגיה, הצליל המיוחד, האומנות ואת הLIVE. ממש חשוב לי שהזוגות יבינו את זה שאני לא עושה את זה בשביל הכסף, אני עושה את זה כי אני רוצה שהאירוע שלהם יהיה מושלם ואני רוצה שהאורחים שלהם יגידו וואו".


בסופו של דבר, שיתוף פעולה עם הספקים הוא מפתח להצלחה ביום החתונה שלכם. זוגות שמודעים לציפיות ומקפידים על תקשורת פתוחה ומתחשבת, יכולים ליהנות מחוויה חלקה ומלאת אהבה, בדיוק כפי שחלמו. זכרו, יום החתונה הוא הרגע שלכם, אבל כשכל אחד מהספקים מרגיש מוערך ומובן, החוויה תהיה נעימה ומוצלחת עוד יותר.


תמונה: WED PLANNER- אפליקציה חינמית לארגון החתונה


בהשראת האולימפיאדה: מהם טיפי הזהב, כסף והארד לתכנון החתונה שלכם?
אחרון חביב: כל המשימות שיורידו מכם לחץ בחודש לפני החתונה

רושם ראשוני: כל הפרטים שחשוב שתדעו עבור קבלת פנים מרשימה במיוחד

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
עשרת הכתבות שאתם חייבים לתכנון החתונה שלכם!...
הפקה וניהול אירועים
סליחה על השאלה: השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול...
הפקה וניהול אירועים
החלטות לשנה החדשה: עשו ואל תעשו בתהליך תכנון החתונה שלכם...
הפקה וניהול אירועים
הרשימה המלאה: הטרנדים הלוהטים לחתונות תשפ"ה, מי ישאר איתנו ומי בד...
הפקה וניהול אירועים
"שיפה ושונה תהא השנה": סיכום שנה בקהילה...
הפקה וניהול אירועים
מתחתנים למען מתחתנים פותחים שנה
הפקה וניהול אירועים
סיוע לזוגות הצפון המחפשים מקום חלופי לחתונה בעקבות ההסלמה...
הפקה וניהול אירועים
יוצרים שמחה בתוך העצב: סיפור החתונה שגרם לנו לדמוע...
הפקה וניהול אירועים
מדריך לעסקים: איך להתמודד עם חוות דעת ב-mit4mit...
הפקה וניהול אירועים
עשה ואל תעשה: עשרת הדיברות ליום חתונה מוצלח...
הפקה וניהול אירועים
אהבה מעבר לפינה: סיפור החתונה של רוני וראם...
הפקה וניהול אירועים
אחרון חביב: כל המשימות שיורידו מכם לחץ בחודש לפני החתונה...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ