לא כל חוות דעת תהיה חיובית, וזה נורמלי. מה שחשוב הוא כיצד אתם מתמודדים עם זה. כאשר חוות הדעת אינה הוגנת או נכונה, יש לכם כלים לפעולה:
אם חוות הדעת מכילה לשון הרע, פגיעה במוניטין או מידע כוזב, ניתן לפנות לבית משפט ולהוציא צו שיפוטי להסרת התוכן. לאחר קבלת צו, האתר יפעל להסרת חוות הדעת באופן מיידי.
חוות דעת, גם השליליות שבהן, יכולות לשמש כמשוב יקר ערך לשיפור השירות שלכם. התייחסו אליהן כהזדמנות להבין מה הלקוחות שלכם רוצים, מה הציפיות שלהם, ואיך אתם יכולים להשתפר.
חוות דעת יכולות להיות מכשיר מצוין לשיפור ולקידום העסק, כל עוד יודעים כיצד להתמודד איתן. מומלץ לנהוג בשקיפות, לעודד חוות דעת חיוביות, ולהגיב בצורה מקצועית ומכובדת לכל חוות דעת – חיובית או שלילית.