כל נותני השירות

אחרון חביב: כל המשימות שיורידו מכם לחץ בחודש לפני החתונה

הפקה וניהול אירועים
לפני 4 שבועות | זמן קריאה: 7 דקות

כמה מאיתנו נופלים בפח הזה לפני היום הגדול- מאנשים רגועים שמצליחים לשלוט בעצמם, ככל שמועד החתונה מתקרב, אנחנו הופכים להיות פקעות עצבים מהלכות (והיינו עדינים...).אז איך נרגעים מכל הלחץ והמשימות של החודש שלפני החתונה? הטיפ הוא הרבה יותר קל ופשוט ממה שנראה לכם: תכנון מקדים יעזור לכם טו קיפ איט קול. כמו תמיד, גם הפעם לא השארנו אתכם לבד. צוות MIT4MIT כאן עם כל המשימות שכדאי לסגור חודש לפני החתונה, כדי שתגיעו לביג דיי הכי רגועים שיש.מוכנים?

לכלות שבינינו: זה הזמן למדידות האחרונות. מומלץ להגיע לסטודיו ולוודא שהשמלה יושבת בול על האגן, החזה והמותניים, שהיא במידה המדויקת וכמובן שהיא הכי נוחה לך.

מעיין מלכה, מעצבת שמלות כלה, מציינת שחודש לפני האירוע הוא הזמן האידיאלי למדידות אחרונות, כך שגם אם עולה הצורך לתקן את השמלה, להרחיב או לשנות את הגזרה, זה לגמרי אפשרי. למדידה האחרונה כדאי להגיע עם אקססוריז ואביזרי ההלבשה התחתונה מתחת לשמלה, כדי להראות כמה שיותר קרובה לטוטאל לוק הסופי של יום החתונה.

כלה בהריון? מתרגשים איתך וממליצים לשתף את הפרט החשוב עם הסטודיו בהקדם. כך ניתן יהיה לבצע תיקונים נצרכים כמה שיותר קרוב למועד האירוע.


"חודש לפני האירוע הוא הזמן האידיאלי למדידות אחרונות".
תמונה: מעין מלכה- מעצבת שמלות כלה


זה הזמן לדאוג לכל מה שתלבשי מתחת לשמלה: מחטב, חזיה תואמת, מדבקות להרמה, סטיקים למחשוף ותחתונים ללא תפר. כל אלו ישפיעו על המראה שלך, למרות שאינם גלויים לעין. הבחירה הנכונה תעניק לך את המעטפת המושלמת של נוחות וביטחון שאת זקוקה לו ביום שלך.

המלצה חמה מאיתנו: נסי ללבוש את כל הטוטאל לוק, הכולל את השמלה עצמה וההלבשה התחתונה כמה ימים לפני החתונה, כדי לוודא שאת מסוגלת להתנועע בחופשיות.


"נסי ללבוש את כל הטוטאל לוק, כדי לוודא שאת מסוגלת להתנועע בחופשיות".
תמונה: מעין מלכה- מעצבת שמלות כלה


נוסטלגי, מרגש או מקפיץ - מתי הזמן המתאים להחליט על הפלייליסט המנצח?
"חודש לפני החתונה זה בול הזמן ליצור קשר עם הדיג'יי לתיאום פגישת הפקה מוזיקלית", מייעץ דיג'יי אור זיו. במהלך הפגישה בוחרים יחד את סגנונות המוזיקה, את שיר הכניסה לחופה, שיר שבירת הכוס והשיר המרגש של ריקוד הסלואו. כדאי לתאם את הפגישה עד שבועיים לפני האירוע, כדי שכל השירים שתשוחחו עליהם יהיו אקטואליים לתקופת החתונה. 

כך גם אם הזוג הלך הביתה ונזכר בשירים חדשים (או שסטטיק החליט להוציא סינגל חדש🙂) עדיין יהיה זמן לעדכן את הפלייליסט. בנוסף לשירים עצמם, בפגישת ההפקה סוגרים מול הדיג'יי את הפרטים הטכניים: מחיר השירות, שעת ההגעה והסיום, ציוד גיבוי לאירוע ועוד.


"חודש לפני החתונה זה בול הזמן ליצור קשר עם הדיג'יי לתיאום פגישת הפקה מוזיקלית". | צילום: Feinpro
תמונה: דיג'יי אור זיו


ידעתם שנגינת מוזיקה בחתונה מותנית בתשלום לאקו"ם, האגודה האחראית על העברת תמלוגים ותשלומים לאמנים ישראליים עבור שימוש מסחרי בשירים? אז כן, את התשלום מומלץ לבצע מראש מוקדם ככל האפשר ולא להתמהמה עם העניין עד לדקה ה-90. כמה מוקדם? בלי לחץ, השתדלו לסגור את העניין עד חודש לפני החתונה.


"ידעתם שנגינת מוזיקה בחתונה מותנית בתשלום לאקו"ם?". | צילום: Feinpro
תמונה: דיג'יי אור זיו


"עם אישורי הגעה מדויקים, תוכלו להתחייב לאולם על מספר מדויק של אורחים שיגיעו ובכך לחסוך לא מעט מנות מיותרות". מדגישים בכרמלה, אולם אירועים בקיבוץ יגור. ברמת העיקרון, נשאף שהאישורים יהיו כמה שיותר קרובים ליום החתונה. כך הסיכוי לכמות אורחים מתלבטים קטן יותר.

בכרמלה מספקים לזוגות Added value ומדגישים כי ניתן לעדכן ולהעלות את מספר האורחים עד לשבוע לפני יום החתונה.


"עם אישורי הגעה מדויקים, תוכלו להתחייב לאולם על מספר מדויק של אורחים שיגיעו ובכך לחסוך לא מעט מנות מיותרות". | צילום: גלושא צלמים
תמונה: כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור


"גם אם חודש לפני החתונה גיליתם שיש יותר אורחים משציפיתם, ההמלצה שלנו היא לא להעלות את מספר המנות מול האולם", ממליצים בחתונה בצ'יל, הפקה וניהול אירועים.

למה? מניסיון, מספר האורחים יכול להשתנות בכל רגע, אם זה בגלל בלת"מים של הרגע האחרון או התגייסות למילואים. אם אתם בכל זאת מחליטים להעלות את מספר האורחים, עשו זאת ממש בסמוך לאירוע, כדי להימנע מהפתעות.


"אם אתם בכל זאת מחליטים להעלות את מספר האורחים, עשו זאת ממש בסמוך לאירוע, כדי להימנע מהפתעות".
תמונה: חתונה בצ׳יל- הפקת חתונה


באולם האירועים כרמלה בקיבוץ יגור, משתפים שהרבה זוגות מושכים לרגע האחרון את סידורי ההושבה, עניין שמכניס אותם ללחץ בימים שלפני החתונה. הזמן המתאים להתחיל לסגור את הפינה של סידורי ההושבה הוא כחודש לפני החתונה. "האורחים עושים מאמץ להגיע כדי להתרגש יחד איתכם, לכן שימו לב שאתם מושיבים אותם בסביבה שנוחה להם".


אנו ממליצים לחשוב על רגישויות אפשריות ולנסות לפתור אותן מראש במסגרת סידורי הישיבה.
וכמובן, שימו לב, שהושבתם את הצעירים כמה שיותר קרוב לרחבה (:


"האורחים עושים מאמץ להגיע כדי להתרגש יחד איתכם, לכן שימו לב שאתם מושיבים אותם בסביבה שנוחה להם". | צילום: גלושא צלמים
תמונה: כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור


חוץ מהכתבה הזו שכדאי לנעוץ, בחתונה בצ'יל, ארגון והפקת אירועים מדגישים שלושה עניינים חשובים:
הראשון הוא התארגנות עם רשימת דברים שלא כדאי לשכוח. ביום החתונה אובייסלי ההתרגשות תהיה בשמיים, ולכן עשו לעצמכם טובה והתארגנו עם רשימת החפצים הנצרכים: שמלה שניה, נעליים, מחטב וכל פריט נצרך אחר (וכדי שבטוח לא תשכחו, פרגנו עם רשימת ציוד לחתונה: כל הפריטים שיצילו את יום החתונה שלכם).


השני הוא ששווה להתאמץ לסגור את כל הספקים עד חודש לפני החתונה. ההמלצה היא לא להשאיר שום ספק לרגע האחרון, כך שהמשימה היחידה שתישאר ב-30 היום האחרונים היא לארגן את סידורי ההושבה וליהנות מהביחד שלכם. 


"ביום החתונה אובייסלי ההתרגשות תהיה בשמיים, ולכן עשו לעצמכם טובה והתארגנו עם רשימת החפצים הנצרכים". | צילום: אביב שויקה
תמונה: חתונה בצ׳יל- הפקת חתונה


העניין השלישי הוא האלכוהול בחתונה. זה הזמן לסגור את שירותי הבר החיצוניים, או לשוחח על חבילת האלכוהול עם נציג מטעם אולם האירועים שלכם במטרה לסגור את הדיטיילז האחרונים.


"זה הזמן לסגור את שירותי הבר לחתונה שלכם".
תמונה: גלושא צלמים


רשימת מוזמנים מסודרת תאפשר לכם לדעת מהי כמות האורחים שתוכלו להתחייב עליה, תעזור לכם ליצור סידורי הושבה מדויקים וכמובן לשלוח לכולם אישורי הגעה לאירוע. הקפידו להגיע לשלב הזה, כשיש בידכם רשימה מוכנה, עם שמות וטלפונים של כל אחד מהאורחים (איך מצמצמים את רשימת המוזמנים שלכם ונשארים עם הנבחרת? כל הפרטים כאן).


המשימה החשובה ביותר בשלב זה, משתפים בגלושא צלמים, היא תיאום ציפיות מול הצלם. "אנחנו שולחים לזוג טופס תיאום ציפיות מורחב. כשהזוג ממלא את הטופס במדויק, הצלם מקבל מידע שעוזר לו להתארגן טוב יותר לקראת היום הגדול: 

הוא יודע מה מקום ההתארגנות של הכלה וכך קובע את הלוקיישן לצילומי הזוגיות, הוא מבין אילו בני משפחה חשוב לצלם (בדגש על ניואנסים חשובים כמו חתן או כלה יתומים או הורים גרושים, ולא מנסה לארגן יחד תמונה משותפת...), הוא מכיר מראש את הספקים והלו"ז שלהם, ואפילו רושם מראש את פרטי האינסטגרם של הזוג כדי לפרגן ולתייג לאחר האירוע". סידור המידע בטופס תורם ללו"ז זורם ורגוע יותר, פרט שמשפיע גם על התמונות לאחר מכן.


"אנחנו שולחים לזוג טופס תיאום ציפיות מורחב. כשהזוג ממלא את הטופס במדויק, הצלם מקבל מידע שעוזר לו להתארגן טוב יותר לקראת היום הגדול".
תמונה: גלושא צלמים


זה הזמן לברר עם הספקים שבחרתם אם יש להם מחליף במקרה של מלחמה או כל אירוע חריג אחר.
בגלושא צלמים מדגישים את היתרון שלהם כחברה מסודרת: "אנחנו לא שולחים צלמים מחליפים לחתונה ללא היכרות מוקדמת". בחברה דואגים ליידע את הזוג מי הצלם המחליף מטעם הצוות, מציגים עבודות לדוגמא ודואגים לשיחת היכרות קצרה. כך הזוג מגיע לחתונה עם מקסימום ודאות.


מכירים את זה שאתם מוצפים במשימות ומסתובבים עם הרגשה ששכחתם משהו? ברור שאתם מכירים. בכרמלה יודעים שארגון חתונה הוא משימה מורכבת, ולחלוקת התפקידים והמשימות בכל מה שקשור לחתונה יש משמעות גדולה. לכל אחד מבני הזוג יש את החוזקות שלו והדברים הספציפיים שחשובים לו יותר ביום הזה.

לכן העצה שלהם היא כזו: חודש לפני החתונה, חלקו את המשימות, כך שלכל אחד מכם יהיה ברור בדיוק מה החלק שלו בהפקה. כך תמנעו ויכוחים מיותרים וגם תצליחו להגיע ליום הגדול הרבה יותר מאוחדים.


"חודש לפני החתונה, חלקו את המשימות, כך שלכל אחד מכם יהיה ברור בדיוק מה החלק שלו בהפקה".
תמונה: כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור


ואי אפשר לסכם כתבה כזו, בלי להזכיר את הכלי האישי לארגון חתונה בקלות וללא עלות, הלא הוא ה-WEDPLANNER שלנו. כל המשימות החשובות לקראת החתונה מרוכזות אצלכם בכיס, בהתאם לשלב בו אתם נמצאים, עם אפשרות למעקב ועריכה בכל זמן נתון.

הספירה לאחור החלה, ולנו נותר לאחל שתעברו את התקופה הכיפית הזו הכי בטוב שיש. וויש יו לאק!


תמונה: המדריך המלא לבוקר ההתארגנות לחתונה


את הכי יפה כשנוח לך: איך תרגישי הכי טוב שאפשר ביום החתונה שלך?
יום חתונה לא פחות ממושלם: איך תוכלו להפוך את יום החתונה לטוב ביותר?

רשימת ציוד לחתונה: מה הפריטים שיצילו את יום החתונה שלכם?

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
סליחה על השאלה: השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול...
הפקה וניהול אירועים
החלטות לשנה החדשה: עשו ואל תעשו בתהליך תכנון החתונה שלכם...
הפקה וניהול אירועים
הרשימה המלאה: הטרנדים הלוהטים לחתונות תשפ"ה, מי ישאר איתנו ומי בד...
הפקה וניהול אירועים
"שיפה ושונה תהא השנה": סיכום שנה בקהילה...
הפקה וניהול אירועים
מתחתנים למען מתחתנים פותחים שנה
הפקה וניהול אירועים
סיוע לזוגות הצפון המחפשים מקום חלופי לחתונה בעקבות ההסלמה...
הפקה וניהול אירועים
יוצרים שמחה בתוך העצב: סיפור החתונה שגרם לנו לדמוע...
הפקה וניהול אירועים
עשה ואל תעשה: עשרת הדיברות ליום חתונה מוצלח...
הפקה וניהול אירועים
אהבה מעבר לפינה: סיפור החתונה של רוני וראם...
הפקה וניהול אירועים
בהשראת האולימפיאדה: מהם טיפי הזהב, כסף והארד לתכנון החתונה שלכם?...
הפקה וניהול אירועים
רושם ראשוני: כל הפרטים שחשוב שתדעו עבור קבלת פנים מרשימה במיוחד...
הפקה וניהול אירועים
לפעמים מוצאים אהבה במקומות מוזרים: החתונה של עידן ואלעד...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ