כל נותני השירות

על השולחן: נבחרת הדגים של השמחות

אולמות אירועים
לפני חודש | זמן קריאה: 6 דקות

יש הרבה דגים בים, ומסתבר שקצת יותר באולמות וגני אירועים (:תסכימו איתנו שאין מתאים כמו הקיץ הישראלי כדי לבדוק מקרוב כמה מנות דגים מרעננות. אז מה בתפריט על השולחן שלנו הפעם? יחד עם ארבעה גני אירועים מובילים, ליקטנו בפינצטה כמה מנות דגים דליקטס, כל מנה מיוחדת יותר מהשניה. מסביצ'ה מוסר ים ועד לבורי צלוי על קרם עם ניחוח מרוקאי - יצאנו לדוג כמה מנות מדהימות.

במרחק קפיצה מחופי מכמורת ובית ינאי, נמצא מתחם קטן ובוטיקי לחתונות קטנות, קסם של ייחודיות עם מטבח שף מעולה: חופית, בית קולינרי לאירועים. המקום שייך לקבוצה של שלושה שותפים שמגיעים מתחום הקולינריה ומחזיקים בבעלותם קייטרינג לחתונות שטח.


"מתחם קטן ובוטיקי לחתונות קטנות, קסם של ייחודיות עם מטבח שף מעולה".
תמונה: חופית - בית קולינרי לארועים


המנצח על כל הסצנה הקולינרית הוא השף אוראל אורמן, שף עם ראש צעיר ופתוח, שחוקר כבר שנים את התחום הקולינרי ויצר תפריט ייחודי המכיל מנות מגוונות ומעניינות, בהתאם לעונות השנה. במקום מספרים שבקבלת פנים מסתובבת בין האורחים מנת דגים עם שילובים מפתיעים: פאני פורי. מדובר בכיסוני בצק פריכים הודיים, הממולאים בסביצ'ה מוסר ים בשילוב אבטיח, מנגו, כוסברה או צ'ילי (בכל עונה מגוונים לפי הפירות המתאימים לעונה). זוהי מנה בועטת, קריספית, מתקתקה-חריפה. ביס מושלם כיפי ומדויק.


"ביס מושלם כיפי ומדויק".
תמונה: חופית - בית קולינרי לארועים


המטבח בחופית בוטיקי ואישי - עד 200 אורחים בסרוויס, מה שמעניק לצוות את היכולת להתייחס לכל מנה כמו במסעדה, עם גמישות מלאה באופי התפריט לצרכי האורחים. ללא ספק, החוזקה במקום היא המנות המושקעות אחת אחת, בתיבולים מדויקים ותשומת לב אישית.


"החוזקה במקום היא המנות המושקעות אחת אחת, בתיבולים מדויקים ותשומת לב אישית".
תמונה: חופית - בית קולינרי לארועים


מנת הדגל השניה שמציעים במקום, קשורה לסיפור מעניין: זוג שהגיע למקום ביקש להוסיף לתפריט דג מרוקאי אותנטי. השניים התעקשו ולמרות שזה בכלל לא הסגנון הקולינרי של חופית, הצוות זרם עם הזוג והצליח להוציא מנה מדהימה: השף לקח את הדג המרוקאי ובישל אותו בבישול ארוך מסורתי. לאחר הבישול טחן את הרוטב המרוקאי המוכן והפך אותו לקרם עשיר וארומטי.

ועכשיו, להפתעה! האורחים מקבלים בצלחת פילה של דג בורי, ולא מדמיינים מה מסתתר בתוך הרוטב הקרמי והעשיר. ואז... כשהם טועמים את המנה, הזכרונות שולחים אותם הישר לארוחת שישי אצל אמא (: כך קיבלנו מצד אחד מנה שנראית סופר פיין, ומצד שני טעם אותנטי שמחזיר אותנו לבית ההורים.


"מצד אחד מנה שנראית סופר פיין, ומצד שני טעם אותנטי שמחזיר אותנו לבית ההורים".
תמונה: חופית - בית קולינרי לארועים


הצוות מסכם: "זה מה שמסמל אותנו, הזרימה עם הלקוחות וההתחשבות בבקשות הקטנות. חצי מהמנות המוגשות בתפריט הן מנות שהאורחים גיבשו יחד עם הצוות שלנו. בגלל שהמקום אינטימי ומאפשר, הרבה יותר קל לנו להפתח ולזרום".


על רצועת חוף יפה באשקלון ממוקם מתחם האירועים הפסטורלי מקום בים. המקום נמצא ממש על החוף, ולכן כל המנות מבוססות על טהרת הדגים, המבושלים והנאים. במקום מקפידים על תוצרת מקומית בלבד, כשהדייגים עוצרים מדי בוקר כדי להביא למטבח את הדגה הטריה. על המטבח מנצח בעל המקום, עם טעמים ישראליים וטוויסט ים תיכוני וצורות הגשה סופר יצירתיות.


"המקום נמצא ממש על החוף, ולכן כל המנות מבוססות על טהרת הדגים, המבושלים והנאים". | צילום: איתי אהרון
תמונה: מקום בים- מתחם אירועים


במקום אוהבים לשאוב השראה ממטבחים מגוונים: איטלקיים, יווניים ואסייתיים, להתייעץ ולנסות לאמץ שילובים ומנות משפים אחרים. "אנחנו לא מתביישים לומר שאנחנו לא יודעים הכל. לכל שף יש את המומחיות שלו, ואנחנו אוהבים ללמוד מכולם ולנסות מתכונים חדשים ומעניינים במטבח שלנו". כל דג זוכה ליחס מיוחד: עובר טיפול מסור ויסודי, מוכן ומוגש לעיני האורחים. 


"כל דג זוכה ליחס מיוחד: עובר טיפול מסור ויסודי, מוכן ומוגש לעיני האורחים". | צילום: מתן נעים
תמונה: מקום בים- מתחם אירועים


המנה הראשונה והמפתיעה שהמליצו לנו עליה היא טטאקי טונה. נתח שמנמן של טונה אדומה צרובה על גבי מחבת לוהטת, לצד חציל מאודה בכפיר ליים ולמון גרוס, רוטב של סויה בהירה, שמן שומשום ושום מיונז יפני. מנת פתיחה עדכנית ופרשית, עם טעם אסייתי שנותן למנה הזו קיק מטריף.


"מנת פתיחה עדכנית ופרשית, עם טעם אסייתי שנותן למנה הזו קיק מטריף".
תמונה: מקום בים- מתחם אירועים


המנה השניה שנבחרה על ידי הצוות של מקום בים כמנה המנצחת, היא שווארמה דג ים, מנה קלילה וטעימה של נתחי דג צרובים בפלנצ'ה רותחת, ובגלל שאין דבר כזה שווארמה בלי טחינה, במקום מכינים טחינה חמימה שמלווה את המנה, על מצע של בצל לבן, קונפי זרעי עגבניה ושמן כורכום. מנת פתיחה נהדרת, כאשר טעמי הדג העדינים משתלבים נהדר עם הטחינה ויוצרים ביס מהסרטים.


"מנה קלילה וטעימה של נתחי דג צרובים בפלנצ'ה רותחת". | צילום: מתן נעים
תמונה: מקום בים- מתחם אירועים


את השף יוסי שטרית מהתוכנית משחקי השף אין צורך להציג (:
ב-58 גן אירועים, מתחם אירועים אותנטי וקסום בפתח תקווה, הוא מתפעל מטבח המותאם לחיך הישראלי עם נגיעות של מסעדת גורמה.


"58 גן אירועים מתפעל מטבח המותאם לחיך הישראלי עם נגיעות של מסעדת גורמה". | צילום: אסף קרלו
תמונה: השף יוסי שטרית


התפריט ב-58 גן אירועים מורכב מחומרי גלם איכותיים ומעודכן בטרנדים החדשים ביותר כדי לתת מענה לקהל מגוון ככל הניתן, כשעל התפריט וההגשה, מנצחת היד של יוסי. כפי שתוכלו לראות לפניכם, כל מנה מעוצבת בתשוקה ובשלמות, בדיוק כמו במסעדת גורמה.


"כל מנה מעוצבת בתשוקה ובשלמות, בדיוק כמו במסעדת גורמה".
תמונה: 58 - גן ומתחם אירועים


המנה הראשונה שממליצים עליה במקום, היא מנת פתיחה של שיפוד לברק טרי במרינדה של עשבי תיבול, עם מסבחה (גרגירי חומוס רכים ומענגים) ולחוח תימני.

יוסי, תן לנו עוד מהטוב הזה! כמה יצירתיות ותעוזה במנה מהממת, עם נגיעות תימניות אותנטיות שלא ראינו בשום מקום אחר. כאן המקום להודות ליהודי תימן שהביאו לארץ את המנה הבצקית המענגת הזו.


"שיפוד לברק טרי במרינדה של עשבי תיבול, עם מסבחה (גרגירי חומוס רכים ומענגים) ולחוח תימני".
תמונה: 58 - גן ומתחם אירועים


למתקדמים שכבר ראו דג או שניים בחייהם, מחכות שתי אופציות מעוררות תיאבון: פילה דניס עטוף במנגולד, עם מג'דרה עדשים שחורות ובורגול על חריימה פיקנטי, או מנה שמוקדשת לחובבי הסלמון המושבעים: פילה סלמון טרי במרינדה של מיסו ומירין, אורז בקוקוס ובצל ירוק עם קרם פלפלים מעושן.


"פילה סלמון טרי במרינדה של מיסו ומירין, אורז בקוקוס ובצל ירוק עם קרם פלפלים מעושן". | צילום: תומר שטילר
תמונה: 58 - גן ומתחם אירועים


שתי מנות שמבוססות על דגים מוכרים, טריים ועשויים היטב, עם כל השילובים שהיו חסרים לנו בחיים כדי להפוך אותם ליותר טובים.


מתחם האירועים 88 בעמק חפר מעוצב בהשראת לוקיישנים מהממים מרחבי העולם: היערות של סין הרחוקה, הגנים האנגליים היפיפיים והמלונות בערים הגדולות באירופה. כולם נמצאים כאן יחד במיקס נדיר שמהפנט את כל מי שדורך במקום.

גם הקולינריה במקום מציעה לא פחות הייפ, עם מטבח פתוח בהשראת מקומות שונים בעולם. בכל מנה הושקעה מחשבה כדי ליצור עבור האורחים חוויה חד פעמית. 


המתחם מעוצב בהשראת לוקיישנים מהממים מרחבי העולם. | צילום: חיים אפריאט
תמונה: 88 גן אירועים


הדגים במקום מתחילים בהכי חזק ואז מגבירים. המנה הראשונה שהציעו לנו לקוחה מקבלת הפנים וכוללת סביצ'ה דג ים, על מצע עלים בשילוב כוסברה וצ׳ילי. נאים לנו מאוד (:

מנת פתיחה מרעננת וקלילה, המשתנה בהתאם לעונה, ומציעה שילוב טעמים מרגש. קוביות דג ים טרי ואיכותי, מונחות על מצע עלים ירוקים רעננים עם נגיעות של כוסברה וצ׳ילי המוסיפות ארומה וטעם פיקנטי למנה. 




הסביצ׳ה היא מנה אלגנטית וקלאסית, המתאימה במיוחד לפתיחת אירוע. השימוש בדגים טריים ועונתיים מבטיח חוויה קולינרית מיוחדת, והשילוב של טעמים חמצמצים, פיקנטיים ורעננים יוצר ביס מושלם לפתיחת הערב. 


"השימוש בדגים טריים ועונתיים יוצר ביס מושלם לפתיחת הערב".
תמונה: 88 גן אירועים


במנה השניה המליצו לנו ב88 על קונפי סלמון על מצע של קרם פולנטה - מנה עשירה ומנחמת, המשלבת טעמים עדינים של סלמון עסיסי המתבשל בבישול איטי בעשבי תיבול, על מנת לשמור על העסיסיות של הדג. היופי הזה מוגש על מצע קטיפתי של קרם פולנטה עשיר. באמת שאין טעים כזה.


"מנה עשירה ומנחמת, המשלבת טעמים עדינים של סלמון עסיסי המתבשל בבישול איטי בעשבי תיבול".
תמונה: 88 גן אירועים


אז מה תגישו בחתונה שלכם?
היות והאוכל הולך לתפוס חלק מרכזי בחתונה, אנחנו מציעים לכם להגיע למפגש טעימות עם האולם או גן האירועים שבחרתם, ולוודא שאתם מתחברים למבחר ולסגנון. לחילופין, תוכלו למצוא חברת קייטרינג איכותית שתאפשר לכם להתנסות בטעמים חדשים ומרגשים.

נתראה בכתבות ההמשך של סדרת "על השולחן", עם עוד מנות מהממות ולא פחות טעימות!


תמונה: כמה באמת עולה להתחתן ב-2024? חלק א'


כל ביס מיוחד: מה מציעים גני ואולמות האירועים כמנה לטבעוניים, צמחוניים, צליאקים ונמנעים מלקטוז?
ועכשיו לחלק המתוק: בואו להכיר את הקינוחים של גני ואולמות האירועים

על השולחן: הצצה למנות הכי שוות בחתונות

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
חגיגות בחצר המלכה: 25 שנות מצוינות, חדשנות ואירועים בלתי נשכחים...
אולמות אירועים
ועכשיו לחלק המתוק: בואו להכיר את הקינוחים של גני ואולמות האירועים...
אולמות אירועים
שישי צהריים, בטרמינל היוקרתי: החתונה הציורית של שנהב ואוהד...
אולמות אירועים
על השולחן: הצצה למנות הכי שוות בחתונות...
אולמות אירועים
אצלנו בקסאנאדו האנשים עושים את ההבדל...
אולמות אירועים
מהרגע הראשון הרגשנו בבית: החתונה של דנה ואיתמר ב'בית' ברעננה...
אולמות אירועים
מצפינים ומתחתנים: אולמות וגני אירועים בצפון הפסטורלי...
אולמות אירועים
חתונה בהפתעה - איך מוצאים אולמות חתונה בזמן קצר?...
אולמות אירועים
להתחתן בסגנון אחר
אולמות אירועים
בואו נדבר חתונה פרק 9: מוסיקה היא הדבר הכי חשוב בחתונה שלכם - DJ ...
תקליטנים / DJ
איך מכינים רשימת מוזמנים לחתונה?
אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
סליחה על השאלה: השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ