כל נותני השירות

חגיגות בחצר המלכה: 25 שנות מצוינות, חדשנות ואירועים בלתי נשכחים

אולמות אירועים
לפני חודש | זמן קריאה: 3 דקות

בצומת כנות, במיקום אסטרטגי המאפשר גישה נוחה מכל רחבי הארץ, נמצא אולם האירועים המוכר והאהוב, חצר המלכה. כבר 25 שנים שחצר המלכה מהווה שם דבר בתעשיית האירועים בארץ. המקום הזה הוא הרבה יותר מאשר אולם אירועים - הוא סמל לתרבות החגיגות הישראלית, האהובה והמוכרת.

"הסוד שלנו הוא פשוט - אנחנו תמיד מקשיבים ומתחדשים" מסביר צביקה דסקלו, מנהל השיווק והמיתוג "אבל לעולם לא על חשבון האיכות והמסורת שבנינו". לאורך השנים חצר המלכה עברה שינויים והתאמות רבות, תוך שמירה על ערכים מרכזיים של איכות ושירות. העיצוב עבר מהפך משמעותי - מהסגנון הקלאסי של שנות ה-90, דרך המודרניות של שנות ה-2000, ועד למינימליזם האלגנטי של ימינו, תמיד בהתאמה לזמנים המשתנים והטעם של הזוגות האהובים.

אך גולת הכותרת הוא המטבח, בו מגוון קולינרי עשיר שמתאים לכל סגנון תרבותי. החל ממזנון פתיחה מגוון ועשיר ומנות בשר גדולות ומפנקות, דרך מנות שף ייחודיות ועד להתאמה לכלל הקהלים עם מנות טבעוניות, צמחוניות ומותאמות לאלרגנים שונים, הכול בכדי שכל אורח יוכל ליהנות עד כמה שניתן מהאירוע המשמח בו הוא מתארח.


"גולת הכותרת הוא המטבח, בו מגוון קולינרי עשיר שמתאים לכל סגנון תרבותי".
תמונה: חצר המלכה- אולם אירועים


תמונה: חצר המלכה- אולם אירועים


הדרך לא הייתה תמיד קלה. מגפת הקורונה והמלחמות השפיעו רבות על עולם האירועים ככלל ועל אולם האירועים 'חצר המלכה' בפרט "היינו חייבים להיות יצירתיים" מסביר צביקה. "הצענו אירועי קפסולה ופתרונות היברידיים שהפכו את המקום למוביל בתחום גם בתקופות קשות".

למרות הכל, עם 25 שנות ניסיון מאחוריה, חצר המלכה ואנשיה מביטים קדימה בביטחון "אנחנו ממשיכים להשקיע בטכנולוגיה, בפיתוח ובחדשנות קולינרית, אבל הלב שלנו תמיד יישאר במקום אחד - ביצירת זיכרונות בלתי נשכחים עבור האורחים שלנו".


"הלב שלנו תמיד יישאר במקום אחד - ביצירת זיכרונות בלתי נשכחים עבור האורחים שלנו".
תמונה: חצר המלכה- אולם אירועים


תמונה: חצר המלכה- אולם אירועים


במהלך 25 שנות פעילות, נצברו בחצר המלכה אלפי סיפורי הצלחה. משפחות שחגגו לאורך זמן, אירועים מיוחדים שהתקיימו בתנאים מאתגרים, זוגות שחזרו לחגוג את יום הנישואין במקום שבו נישאו ואירועים של אישי ציבור שבחרו במקום בזכות המוניטין שלו. היכולת לשרת קהלים מגוונים ולהציע מטבח עשיר ומגוון הוא אחד היתרונות הבולטים שמבדלים את המקום.

כל שנות הפעילות מתבטאות בניסיון עשיר שאין לו תחליף, הכוללים קשרים ענפים עם ספקים איכותיים, הבנה עמוקה של טרנדים משתנים בעולם האירועים והיכולת להתאים את המקום לדרישות, שמשתנות עם הזמן. לאורך השנים, חצר המלכה עברה שדרוגים טכנולוגיים כמו מערכות סאונד ותאורה מתקדמות, שיפוצים ועיצובים מחדש של האולמות, הרחבת המטבח והתפריט, ושיפור מערכות הנגישות לבעלי מוגבלויות. בנוסף, המקום מותאם לדרישות סביבתיות ו"ירוקות" יותר.


חצר המלכה עברה שדרוגים טכנולוגיים, שיפוצים ועיצובים מחדש של האולמות, הרחבת המטבח והתפריט, ושיפור מערכות הנגישות לבעלי מוגבלויות.
תמונה: חצר המלכה- אולם אירועים


תמונה: חצר המלכה- אולם אירועים


חצר המלכה, הממוקם בצומת כנות, הוא מתחם אירועים ייחודי שמשלב מיקום אסטרטגי עם ניסיון עשיר של 25 שנה. המיקום האידיאלי מאפשר גישה נוחה מכל חלקי הארץ, מה שהופך את המקום לאטרקטיבי לזוגות ומשפחות מרחבי ישראל. המתחם מושך זוגות ויכול להתאים את האווירה והתפריט לכל סוג של אירוע וקהל יעד.

המתחם כולל שלושה אולמות מרשימים, צוות מקצועי ומסור, ויכולת התאמה לכל סוג של אירוע.
הצוות המקצועי של 'חצר המלכה' כולל מנהלי אירועים מנוסים, שפים מובילים עם התמחות במטבחים שונים, צוות שירות מיומן, אנשי טכנולוגיה ועיצוב, ומומחי לוגיסטיקה המסוגלים לנהל אירועים גדולים ומורכבים.

חצר המלכה ממשיכה להוביל את תעשיית האירועים בישראל, עם מבט תמידי לעתיד ועם לב שמכוון ליצירת זיכרונות בלתי נשכחים לכל אורח ואורחת.


חצר המלכה ממשיכה להוביל את תעשיית האירועים בישראל, עם מבט תמידי לעתיד ועם לב שמכוון ליצירת זיכרונות בלתי נשכחים.
תמונה: חצר המלכה- אולם אירועים


תמונה: מתי מותר ואסור להתחתן ב-2025


כך תגרמו לאורחים שלכם להנות בטירוף!
ועכשיו לחלק המתוק: בואו להכיר את הקינוחים של גני ואולמות האירועים
ספקים ללא ספקות: 40 שאלות שחייבים לשאול את ספקי החתונה לפני היום הגדול

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
על השולחן: נבחרת הדגים של השמחות
אולמות אירועים
ועכשיו לחלק המתוק: בואו להכיר את הקינוחים של גני ואולמות האירועים...
אולמות אירועים
שישי צהריים, בטרמינל היוקרתי: החתונה הציורית של שנהב ואוהד...
אולמות אירועים
על השולחן: הצצה למנות הכי שוות בחתונות...
אולמות אירועים
אצלנו בקסאנאדו האנשים עושים את ההבדל...
אולמות אירועים
מהרגע הראשון הרגשנו בבית: החתונה של דנה ואיתמר ב'בית' ברעננה...
אולמות אירועים
מצפינים ומתחתנים: אולמות וגני אירועים בצפון הפסטורלי...
אולמות אירועים
חתונה בהפתעה - איך מוצאים אולמות חתונה בזמן קצר?...
אולמות אירועים
להתחתן בסגנון אחר
אולמות אירועים
בואו נדבר חתונה פרק 9: מוסיקה היא הדבר הכי חשוב בחתונה שלכם - DJ ...
תקליטנים / DJ
איך מכינים רשימת מוזמנים לחתונה?
אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
סליחה על השאלה: השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ