כל נותני השירות

חתונה בטבע שלכם: כך תעשו זאת נכון

הפקה וניהול אירועים
לפני חודש | זמן קריאה: 8 דקות

אין ספק שזוגות רבים שואפים שהיום הגדול שלהם ירגיש כמה שיותר טבעי, אותנטי, וכמובן – עם מינימום מאמץ. אולי זה בזכות הווייב של המודעות הסביבתית שמרחף באוויר, ואולי פשוט כי הזוגות של היום נועזים יותר ומרגישים שאולם אירועים סגור רק מגביל אותם.

יצאנו לבדוק מה קורה בשטח: איך יוצרים חתונה טבעית ואותנטית, והאם מדובר ב-PURE NATURE, טבע נקי ואותנטי, או שגם חתונות כאלו הן מלאכותיות וצריך להתאמץ כדי שהתפאורה תראה כמה שיותר טבעית?

משום מה, קיימת תפיסה שהתפאורה לחתונה בטבע חייבת להתבסס על עצים ופרחים. ומה האמת? כמעט כל מקום יכול להתאים לחתונה אותנטית, בתנאי שתצליחו להתמודד נכון עם האתגרים שהוא מציב. אתם יכולים להביא את עצמכם לידי ביטוי בטבעיות בחתונה במדבר, בחתונה בחוף הים ואפילו בגינה של ההורים. 

כלל האצבע בחתונה הוא כזה: לא עוד חתונה שדומה לחתונות אחרות, אלא אירוע עם אווירה שונה שמבטא את האופי של החתן והכלה. בטבע יש גם פחות גבולות: רק תדמיינו את ריח הכרמים או השקיעה המהפנטת במדבר. קשה יותר להכניס את היופי של הטבע אל מקום סגור כמו אולם אירועים, והרבה יותר קל לחגוג את האיחוד שלכם ולהרגיש אותו מול עצים, פרחים וים כפי שהטבע עיצב אותם.


"אנחנו מציעים גן אירועים פתוח, ירוק ופסטורלי, שהטבע משתקף מכל פינה שבו. היופי במקום הוא שבדיוק כמו יין, הזמן עושה למקום רק טוב. בכל פינה בגן יש עצים וצמחיה, ועם השנים העיצוב במקום הולך ומשתבח, העצים גדלים ותופסים יותר נפח ומשמעות". משתף אותנו הצוות בצל החורש, פנינת אירועים בשרון. "אזור החופה ירוק באופן טבעי, מוקף ועטוף בטבע, וגם המבנה במתחם האירועים שקוף, על מנת לשמור על אווירת הגן גם בחודשי החורף הקרים". 


"אזור החופה ירוק באופן טבעי, מוקף ועטוף בטבע". | צילום: רובי אהרון
תמונה: צל החורש- גן אירועים


צילום: רובי אהרון
תמונה: צל החורש- גן אירועים


כמה צריך להתאמץ כדי שהחתונה תרגיש טבעית?
"לא יותר מדי. זוגות שאוהבים חתונה בקונספט ירוק וטבעי, נהנים בצל החורש מגן מוקף בחורש טבעי, עצי הדר ופרחי נוי. למקום יש אופי פשוט, אותנטי ומדויק". משיחה עם בעלי המקום, גילינו עוד בונוס: הקייטרינג במקום מציע גם הוא קולינריה אותנטית בחסות קייטרינג עץ השדה, עם מטבח שמקושר לטבע, לאדמה ולמרכיבים הטבעיים שגדלים בארץ.

"הזוג מקבל אצלנו מעטפת מלאה לחתונה בקונספט טבעי: החל מהלוקיישן הטבעי, דרך האווירה הנעימה בתהליך וכלה בקולינריה שמשלים את החוויה. אנחנו עשינו את ההשקעה הראשונית, ואתם, הזוגות שמגיעים לכאן, קוצרים את הפירות".


"הזוג מקבל אצלנו מעטפת מלאה לחתונה בקונספט טבעי: החל מהלוקיישן הטבעי, דרך האווירה הנעימה בתהליך וכלה בקולינריה שמשלים את החוויה". | צילום: רובי אהרון
תמונה: צל החורש- גן אירועים


בשורה התחתונה- זוגות שבוחרים לחגוג בצל החורש, לא חייבים להשקיע המון כסף או להתאמץ מידי בפן העיצובי כדי להביא את הטבע לחתונה. 

אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור צלם החתונות, הוא להצליח לייצר בתמונות החתונה מראה טבעי ולא מתאמץ של הזוג המצולם. בעיני דניס בוטנרו- צלם וידאו וסטילס, זה החלק הכיפי בעבודה. שאלנו אותו איך קורה הקסם:

"לכל זוג יש דרך שונה להניע אותו להרגיש יותר טבעי ומשוחרר. רוב הזוגות ירגישו הקלה כשהצילומים נעשים באווירה טובה. כך האינטרקציה הזוגית ביניהם היא טבעית ולא מאולצת". דניס משתדל למצוא מול הזוג את נקודת האיזון - מצד אחד להשקיע במחשבה שמאחורי ההפקה, ומצד שני לשמור שהתמונות לא ירגישו מבוימות יותר מדי. "המטרה היא שהזוג יסתכל בתמונות ביחד, גם אחרי שנים, ויאמר: זה אנחנו, ולא עוד זוג דוגמנים שהצטלמו לקטלוג".


"המטרה היא שהזוג יסתכל בתמונות ביחד, גם אחרי שנים, ויאמר: זה אנחנו, ולא עוד זוג דוגמנים שהצטלמו לקטלוג".
תמונה: דניס בוטנרו- צלם וידיאו וסטילס


ומה לגבי תאורה טבעית?
דניס משתף שתאורה טבעית היא לאו דווקא מה שיגרום לצילום להראות טבעי. יש לתאורה טבעית יתרון מבחינת אור וצל, אבל בעיניו מה שתורם לצילום בוויב הטבעי, הם הרגעים האותנטיים שהוא מצליח לתפוס במצלמה.

כמה צריך להתאמץ כדי שהתמונות יראו טבעיות?
"אני משתמש בהעמדות טבעיות של החתן והכלה, מבט בעיניים וחיבוק או נשיקה ספונטניים. לפעמים אני אומר לחתן – 'תגיד לכלה משהו מצחיק', ואז עולה אצלה גיחוך באופן טבעי, וזה הרגע שאני מחכה לתפוס. למרות שהבקשה שלי טיפה מבוימת, המבט ביניהם הוא 100% טבעי".

"כדי לתפוס רגעים טבעיים", מודה דניס, "לא חייבים ללכת להצטלם בפארק או ביער. יש זוגות שהטבע שלהם הוא העיר הגדולה, ולא מעניין אותם להצטלם במטע זיתים. מבחינתם, לב העיר הוא הלוקיישן הכי טבעי עבורם, וממילא התמונות שיצאו שם, לאחר העמדה נכונה של הזוג, ישקפו את האופי המיוחד שלהם".


"יש זוגות שהטבע שלהם הוא העיר הגדולה, ולא מעניין אותם להצטלם במטע זיתים".
תמונה: דניס בוטנרו- צלם וידיאו וסטילס


תמונה: דניס בוטנרו- צלם וידיאו וסטילס


לסיום הוא מוסיף:
"חשוב להדגיש שזה מה שאני עושה בפגישת ההכרות הראשונה עם הזוג- מבין את הראש ומה נחשב מבחינתם טבעי. כך אני יכול להבין איפה אני כצלם נכנס לתמונה (תרתי משמע)".

"כמעצבות אירועים, אנחנו הטאצ' אפ האחרון, אחרי שהזוג כבר סגר את הלוקיישן, את הצלם ואת הדיג'יי. התפקיד שלנו הוא להרגיש את המקום, וליצוק לתוכו את הנראות הטבעית והמדויקת" מדגישות בלוסום דיזיין, מפיקות ומעצבות אירועים.

השתיים מגיעות לסיור בלוקיישן: בקבלת הפנים, בהושבה, בחופה וכן הלאה, ויוצרות שפה עיצובית המתכתבת עם הטבע הקיים. כך למשל, אם הזוג בחר בחתונה בכרם, המעצבות של בלוסום דיזיין יעזרו בענבים או בעלי גפן כבסיס ונראה איך משלבים אותם בעיצובי השולחנות או בחופה. במידה והזוג בחר להתחתן במקום סגור, אך עדיין מעוניין באוירה טבעית, תמיד אפשר להשתמש בצבעים ירוקים, גילופים של עצים, עלים או פרחים שמחברים לתחושה של טבע".


"אפשר להשתמש בצבעים ירוקים, גילופים של עצים, עלים או פרחים שמחברים לתחושה של טבע".
תמונה: Blossom Design


כמה צריך להתאמץ כדי לקבל את המראה הטבעי?
בלוסום דיזיין: "ההשקעה והמאמץ משתנים מחתונה לחתונה. בדרך כלל חתונת שטח, בה הזוג רוצה להכניס את האופי המיוחד שלו, דורשת מאיתנו יותר מאמץ. חתונת שטח עם אופי דורשת דקורציה נלווית, טקסטיל תואם, פינות ישיבה שיתאימו למקום, תפאורה מתאימה ועוד. בנוסף, בחתונת שטח אין בדרך כלל את הפסיליטיז הקיימים בחתונה באולם, וצריך להביא לא מעט מבחוץ, אז חתונה כזו בדרך כלל תעלה לזוג יותר, אם הוא ירצה לשמור על האופי והקונספט הייחודיים לו".

"כשאנחנו נעזרות בטבע, חשוב לנו ליצוק לתוך העיצוב את האופי של הזוג. למשל- אחד הזוגות שלנו רצה להתחתן בחוף הים, ולהעניק לחתונה קונספט מדברי. כדי להתכתב עם הויז'ן שילבנו תפאורה של לפידים, טאג'ים, שטיחים ואפילו מאהלים בדואים שהכניסו לאווירה. הטבע במקום לא היו הפרחים, אלא דווקא החיבור של האש והמים שיצר אמירה יותר טבעית שהתכתבה עם הרצונות של הזוג".


"אחד הזוגות שלנו רצה להעניק לחתונה קונספט מדברי- הטבע במקום לא היו הפרחים, אלא דווקא החיבור של האש והמים שיצר אמירה יותר טבעית".
תמונה: Blossom Design


תמונה: Blossom Design


בשורה התחתונה מסכמות בלוסום דיזיין: כדי להבין עד כמה צריך להתאמץ כדי ליצור חתונה אותנטית, כדאי לבנות קונספט לאירוע. בצורה כזו אפשר להכניס לכל לוקיישן שהוא את האופי המיוחד של הזוג.

מרי פורת מאפרת ומעצבת שיער, מעדכנת שגם איפור עדין וטבעי מצריך מהכלה לעבור תהליך של איפור מלא. בתהליך עוברים על כל השלבים: החל מניקוי וטיפוח העור, דרך המייקאפ המותאם באופן אישי לכלה, טשטוש המעברים והכתמים בעור, דרך השיזוף, איפור העיניים ועד לגלוס שבסוף.

ואיך היא יוצרת אצל כלות את המראה הטבעי? "כדי ליצור את המראה הטבעי אצל כלה מנומשת, למשל, אשתמש במייקאפ שקוף, שמעניק שכבה עדינה, שגורמת לעור להראות יותר חלק והומוגני. בהצללות, כדי ליצור מראה עדין יותר, אעבוד עם הצללה רטובה (בקרם) במקום הצללה פודרתית. כך ניתן לטשטש בעדינות מעברי צבע, ולשחק עם המראה באופן גמיש בהתאם לדרישת הכלה. בנוגע לגווני האיפור, כדי לקבל מראה עדין יותר וקרוב לגוון העור הנוכחי, אני בוחרת בגוונים שהם כמה שיותר קרובים לגווני האדמה, גוונים חומים, ורודים עדינים או צבעי שמפניה".


"גם איפור עדין וטבעי מצריך מהכלה לעבור תהליך של איפור מלא".
תמונה: מרי פורת- מאפרת ומסרקת כלות


כמה צריך להתאמץ כדי לקבל מראה עדין וטבעי באיפור הכלה?
"כדי לעבוד בעוצמות נמוכות, ועדיין להצליח לספק לכלה מראה טבעי, יש צורך להתאמץ ולהשקיע לא מעט". מודה מרי. "מבחינת הזמן - הזמן שיוקדש לאיפור עדין הוא פחות או יותר כמו איפור דרמטי וכבד, ולכן המאמץ והעלויות יהיו זהות פחות או יותר. כלומר, זה שהאיפור נראה יותר עדין, לא אומר שהשקעתי פחות כמאפרת".

"כדי ליצור עבור הכלה את המראה המבוקש, אני מקפידה על פגישת תיאום ציפיות לפני התהליך ושליחת תמונות להשראה. כדי שנדבר באותה השפה, ושה'עדין' שלה וה'עדין' שלי יתכתבו יחד, אני מבקשת מהכלה לשלוח דוגמאות לאיפורים עדינים שאהבה. כך הדרך כבר סלולה בפניי, כדי לאפר אותה בצורה טבעית, שמתכתבת עם הרצונות שלה".


"הזמן שיוקדש לאיפור עדין הוא פחות או יותר כמו איפור דרמטי וכבד".
תמונה: מרי פורת- מאפרת ומסרקת כלות


תמונה: מרי פורת- מאפרת ומסרקת כלות


לסיכום, חתונה טבעית ואותנטית, המשקפת את החלומות שלכם היא לגמרי אפשרית, ולא תמיד היא דורשת השקעה רבה. אתם אלו שקובעים במה ועד כמה אתם מעוניינים להשקיע לפי סדר החשיבות האישי שלכם.

מתלבטים מאיפה להתחיל ליצור חתונה בטבע שלכם? יש לכם שאלה לגבי תכנון חתונת שטח? זוגות הקהילה מחכים לכם בקבוצה: הצילו התארסנו! לשיתוף, התלבטות משותפת וכמובן המון השראה.


תמונה: כמה באמת עולה להתחתן ב-2024? חלק א'


הטיפ המנצח לחתונה המושלמת: מה תוכלו ללמוד מהספקים שלנו?
חתונה הפוכה: איך לתכנן את האירוע המושלם וליצור חוויה בלתי נשכחת

ספקים ללא ספקות: 40 שאלות שחייבים לשאול את ספקי החתונה לפני היום הגדול

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
סליחה על השאלה: השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול...
הפקה וניהול אירועים
החלטות לשנה החדשה: עשו ואל תעשו בתהליך תכנון החתונה שלכם...
הפקה וניהול אירועים
הרשימה המלאה: הטרנדים הלוהטים לחתונות תשפ"ה, מי ישאר איתנו ומי בד...
הפקה וניהול אירועים
"שיפה ושונה תהא השנה": סיכום שנה בקהילה...
הפקה וניהול אירועים
מתחתנים למען מתחתנים פותחים שנה
הפקה וניהול אירועים
סיוע לזוגות הצפון המחפשים מקום חלופי לחתונה בעקבות ההסלמה...
הפקה וניהול אירועים
יוצרים שמחה בתוך העצב: סיפור החתונה שגרם לנו לדמוע...
הפקה וניהול אירועים
עשה ואל תעשה: עשרת הדיברות ליום חתונה מוצלח...
הפקה וניהול אירועים
אהבה מעבר לפינה: סיפור החתונה של רוני וראם...
הפקה וניהול אירועים
אחרון חביב: כל המשימות שיורידו מכם לחץ בחודש לפני החתונה...
הפקה וניהול אירועים
בהשראת האולימפיאדה: מהם טיפי הזהב, כסף והארד לתכנון החתונה שלכם?...
הפקה וניהול אירועים
רושם ראשוני: כל הפרטים שחשוב שתדעו עבור קבלת פנים מרשימה במיוחד...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ