כל נותני השירות

Love on TOP ❤️ החתונה של דיג'יי דור גל ושובל

הפקה וניהול אירועים
לפני חודשיים | זמן קריאה: 8 דקות

כמעט ואין מישהו שלא מכיר את דיג’יי דור גל מחברת 'פפריקה' - די-ג'יי ויוצר מוסיקה מוכר בתעשייה! על החתונה שלו ושל שובל עוד יספרו שנים קדימה ואנחנו התכנסנו כדי לסקר לכם אותה!מהרגע הראשון, השניים לא רצו חתונה בנאלית, אלא חלמו על רחבה מושלמת וריקודים עד אור הבוקר. החתונה התקיימה בלוקיישן שתפר בצורה מושלמת את הקסם הזה, והפך את האירוע לוואן אוף א קיינד.

אבל לפני שנצלול לסיפור החתונה הסופר סטייליסטי והתמונות שמדברות בעד עצמן, נספר לכם קצת על הזוג:
דיג'יי דור גל (מחברת "פפריקה") ושובל אטס הכירו במועדון בחיפה. שובל עבדה במקום ודור הגיע לבלות. בין ריקוד לריקוד, נולד סיפור אהבה יפיפיה. אחרי 7 שנות זוגיות ולא מעט ריקודים משותפים ומוזיקה טובה, הגיעה גם ההצעה. 

הצעת הנישואין התקיימה בחו"ל ברודוס שביוון. בטיימינג מושלם, יום ההולדת של שובל, דור בחר להפתיע אותה על רקע החול והמים הטורקיזיים המהפנטים, כפי שעיניכם רואות.


"בטיימינג מושלם- ביום ההולדת של שובל, דור בחר להפתיע אותה על רקע החול והמים הטורקיזיים המהפנטים".
תמונה: שובל ודור


"אחרי 7 שנות זוגיות ולא מעט ריקודים משותפים ומוזיקה טובה, הגיעה גם ההצעה".
תמונה: שובל ודור


שנה חלפה מרגע ההצעה עד לאיוונט, ודור שהוא דיג'יי ידוע ומכיר לעומק את עולם החתונות ואנשים חשובים בתעשייה, ידע לכוון בדיוק מי יהיו הספקים באירוע פרום דיי וואן, כך שתהליך סגירת נותני השירות היה פשוט וחלק.
(בכתבה נדגיש שדור הוא חבר טוב של לירז רוסו (סטטיק מהצמד סטטיק ובן אל) והדיג'יי הרשמי שמלווה אותו כבר שנים, כך שלא היה אולם או גן אירועים שלא יצא לו לדרוך בו).


הלוקיישן הנבחר פה אחד לביג דיי היה לוקא. מבחינה גאוגרפית, לוקא התבררה כבחירה המנצחת: מקום טוב באמצע בין המרכז לצפון הארץ, בהתאמה מושלמת לאורחים- תושבי הצפון והמרכז.

לוקא היא למעשה מבנה ארכיטקטוני מרשים בשרון, המעוצב בריהוט יוקרתי עם טאץ' פסטורלי. במקום קיימת חלוקה מודולרית של החלל לכדי הפרדה מפלסית, המאפשרת מרחב מגוון ואופטימלי לעריכת אירוע בכל ימות השנה. אם בא לאורחים במקום להתרענן מהמוזיקה הרועשת, הם יכולים לצאת לגן הפורח של לוקא המשלב מדשאות ירוקות ועצים גבוהים, לצד ריהוט מודרני ובר אלכוהול מרענן.


"מבנה ארכיטקטוני מרשים בשרון, המעוצב בריהוט יוקרתי עם טאץ' פסטורלי". | צילום: אלי ראול
תמונה: אולם האירועים 'לוקא'


הזוג נותן חוות דעת אותנטית: "השירות במקום הוא מעל לכל דמיון, והאוכל מיוחד, טעים ולא שגרתי".
האווירה בלוקא היא הוליווד סטייל, מהרגע שהאורחים נכנסים למתחם האירוע, קשה לפספס את ההתרגשות על הפנים, כל כך הרבה יופי במקום אחד!


"האווירה בלוקא היא הוליווד סטייל". | צילום: אלי ראול
תמונה: אולם האירועים 'לוקא'


כשדור חזר ממסיבת הרווקים בריביירה הצרפתית, ושובל ממסיבת הרווקות באתונה, נותרו שבועיים עד לחתונה. דור שהוא טיפוס סופר חרוץ, מצא את עצמו מתקלט כל יום בחתונה אחרת, עד לביג דיי של עצמו. כדי להקל על הלוגיסטיקה המורכבת, הוא בחר לישון במלון דן קיסריה, מקום ההתארגנות הנבחר.
שובל משתפת: "מדובר במקום שעושה מעל ומעבר עבור הכלות. הרגשתי נסיכה ליום אחד".


"אני מאחלת לכל כלה להיות באנרגיה הזו". | צילום: אלי ראול
תמונה: שובל


שובל מספרת בחצי חיוך שהמשפט שחזר על עצמו הכי הרבה ביום ההתארגנות ובחתונה עצמה הוא:
״איזה צ׳יל את, איך את לא בלחץ?״. כששאלנו אותה איך זה באמת?, ענתה: האמת היא, שהרוגע שלי הפתיע גם אותי. אני מאחלת לכל כלה להיות באנרגיה הזו ☺️


"דור שהוא טיפוס סופר חרוץ, מצא את עצמו מתקלט כל יום בחתונה אחרת, עד לביג דיי של עצמו". | צילום: אלי ראול
תמונה: דור


לקראת האירוע, האולם עוצב כמו מועדון ריקודים, עם במה ענקית ובר צמוד לרחבה. הבמה המטורפת שאתם רואים כאן בתמונה נבנתה על ידי יוני שלום, ועל עיצוב התאורה אחראי אלברט ארבע המוכשר.

בגזרת המוזיקה, כיאה לדיג'יי מוביל מחברת 'פפריקה', דור לא הסתפק בדיג'יי אחד, אלא יצר ליין אפ מוזיקלי שלם לכל אחד מחלקי האירוע: מקבלת הפנים המסיבתית ועד לחגיגת האפטר פארטי


"דור לא הסתפק בדיג'יי אחד, אלא יצר ליין אפ מוזיקלי שלם לכל אחד מחלקי האירוע". | צילום: אלי ראול
תמונה: פפריקה


בקבלת הפנים והמסיבה השתתפו מיטב הדיג'ייז מבית פפריקה: דיג'יי מעיין לב ודיג'יי שרון, במסיבה עצמה דיג'יי אסף עמוס ודיג'יי צאלון.

את האפטר פארטי ליוו שני חברים טובים של דור, די ג'ייז מובילים מענף המוזיקה האלקטרונית, רוי מילר (מילרו) ורועי מלכה (אלט קונטרול). השניים נתנו בראש בהופעה כפולה ובלתי נשכחת.
בגלל שדור חזק בסצנת המוזיקה והאירועים, עם שמיעה מוזיקלית חדה, הוא היה עוד יותר מופתע מאיך שהחבר'ה בפפריקה הצליחו ליצור כזו הפקה מושלמת ומדויקת (כן, כן, גם בלעדיו).


הזוג משתף כי בתחילת האירוע בחרו לצאת מהחדר לקבלת הפנים, ולשהות לצד האורחים שלהם. "לאף אחד מאיתנו אין בעיה עם תשומת לב", הם מדגישים, "ולכן היה ברור לנו שנרצה לבלות עם האורחים שלנו, וכמה שיותר. תכל'ס, האנרגיות של היום הזה מטורפות, ולפני שמספיקים למצמץ הוא כבר נגמר".
ואנחנו מורידים את הכובע, כי דור ושובל הם כנראה הזוג היחיד EVER, שהספיק להרים צ'ייסרים עם החברים עוד בקבלת הפנים.


"האנרגיות של היום הזה מטורפות, ולפני שמספיקים למצמץ הוא כבר נגמר". | צילום: אלי ראול
תמונה: שובל ודור


כשהשניים צעדו יחד לחופה, אי אפשר היה להסתיר את ההתרגשות.
גם שובל וגם דור יתומים מאב, אז הצעידה לחופה היתה מלווה באמהות הנרגשות והאחים. את החופה עצמה ערך הרב אליעזר אוירבך, שיצר עבור השניים חופה מסורתית אך קלילה ומצחיקה במיוחד. 


"כשהשניים צעדו יחד לחופה, אי אפשר היה להסתיר את ההתרגשות.". | צילום: אלי ראול
תמונה: שובל ודור


צילום: אלי ראול
תמונה: שובל ודור


בגלל ששובל ודור נדלקו מראש על קונספט המסיבה, כל הספקים שלהם נרתמו לטובת העניין.
סטטיק, חברו הטוב של דור מגיל 13, נתן שואו משוגע שאף אורח לא יכל לשכוח. "אנשים היו בהלם מההופעה. אפילו אורחים מבוגרים אמרו שכאלו אנרגיות הם לא חוו אף פעם. הרחבה הייתה מפוצצת בצעירים, אבל גם המבוגרים יותר נהנו והאווירה התאימה לכולם".


"אנשים היו בהלם מההופעה". | צילום: אלי ראול
תמונה: סטטיק


לשניים היה חשוב שהאירוע לא יהיה מופע לצפיה בלבד, אלא שכולם יוכלו לעלות על הבמה ולעשות שמח. וכמו החלום, כך היה במציאות (:

כדי לוודא שהקהל לא משתעמם אפילו לרגע, סטטיק העלה לבמה כמה אורחים חשובים: אגם בוחבוט, עדי ביטי וגל מלכה שליוו את המסיבה באנרגיות שיא.


"סטטיק העלה לבמה כמה אורחים חשובים: אגם בוחבוט, עדי ביטי וגל מלכה שליוו את המסיבה באנרגיות שיא". | צילום: אלי ראול
תמונה: סטטיק ואגם בוחבוט


צילום: אלי ראול
תמונה: סטטיק ועדי ביטי


על השמלה המושלמת- "אוהד קריאף מעצב שמלות כלה. אוהד עזר לי ליצור שני לוקים: הלוק הראשון- קלאסי נקי וכלתי, ולוק שני יותר קליל ומסיבתי. אוהד מעצב ותופר את השמלות מאפס בתפירה אישית, נוכח בכל פגישה עם הזוג ופשוט מקצוען ברמות, עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר".


"אוהד מעצב ותופר את השמלות מאפס בתפירה אישית עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר". | צילום: אלי ראול
תמונה: אוהד קריאף


על השיער – "דור קלדרון. מעצב שיער מוכשר, שדאג שכל שערה תשב פיקס במקום. מעבר למקצועיות בעיצוב השיער והאיפור הוא פשוט אדם עם לב ענק (עם התמחות מיוחדת בהרגעת כלות לחוצות!)".

על האיפור- "אל אדידה, ששמה הולך לפניה, כמאפרת מקצועית של אושיות רשת מפורסמות. אצל אל אין חוקים, היא יודעת להעז וללכת רחוק עם החלום של הכלה גם אם הוא לא שגרתי. האיפור שלי לקח לה כמעט שעתיים, והיא יצרה אותו בסבלנות ובדיוק".

על הצילומים- "אלי ראול צלם הסטילס ואבי אבייב על הוידאו. צמד נעים ומצחיק, שהתרשמנו ממנו גם באירועים אחרים. דאגו לעבודה מקצועית ויסודית, והעלו במהלך יום החתונה טיזרים מהרגעים הבלתי נשכחים. למרות שנהוג לחכות ליום שלמחרת, לא ראינו סיבה להמתין עם הטיזרים, אנשים חיכו לקבל הצצה לאירוע שלנו, ואנחנו נהננו מאוד מהפרגונים".

על חליפת החתן ללוק הראשון- Names מותג חליפות החתן בדיזינגוף תל אביב. 
על הלוק השני- דנה סטייל (דנה זיקרי) הסטייליסטית שלקחה את דור למירזה, כדי לרכוש את הלוק השני: חולצה מכופתרת צבעונית מגניבה עם מכנס פשתן. לוק קליל, כיפי והכי חשוב: נוח לריקודים.

מצדיעים לדור על ההשקעה! לפעמים החתן קצת נתפס כאנדרדוג של האירוע, אבל אל תשכחו שהוא מהווה 50% מהאירוע, בדיוק כמו הכלה. אז קדימה, חתנים, תרימו לעצמכם עם לוקים שווים- הכי מגיע לכם!


צילום: אלי ראול
תמונה: שובל ודור


לסיום, שאלנו את הזוג אם היה ממליץ לזוגות לשלב בחתונה הופעה חיה.
כדיג'יי, דור ממליץ בחום על הופעה בחתונה, אך מצד שני מדגיש שזה תלוי באופי הקהל והזוג. "אם רוצים לשלב הופעה בחתונה, הקהל צריך להיות קליל, כזה שרוצה להרים ו'בא לעבוד' (או לרקוד, יותר נכון).

ואם כבר ללכת על הופעה, דור מדגיש, אז סטטיק הוא אחת הבחירות הכי טובות. האנרגיות שהוא נותן לאורחים, גם המבוגרים, הן פשוט מטורפות. הוא פרפורמר פנומן, והנוכחות שלו מקפיצה את האירוע מ-100 ל-200 בשניה!".

השניים מספרים שבחתונה לא היו צילומי מגנטים או אטרקציות אחרות. בעיניהם, הלוקיישן עצמו (לוקא), האוכל, העיצוב וההופעה המדהימה היו לגמרי אינף. 


"החבר'ה בפפריקה הצליחו ליצור כזו הפקה מושלמת ומדויקת". | צילום: אלי ראול
תמונה: פפריקה


ומה הטיפ שלהם לזוגות שמתכננים חתונה?
דור: אל תעזבו את הרחבה! הזוג הוא הדבק של כלל האורחים. ברגע שהזוג עוזב את הרחבה, היא מתפרקת לאט לאט. הזוג הוא זה שמרים את הרחבה ושומר עליה חיה ותוססת.

שובל: אנחנו נמצאים בתקופה ביטחונית מאתגרת, בה כל דבר יכול להשתבש. אנחנו בוחרים אם לקחת את זה קשה או להקליל. חברים שלא מגיעים, שמלה שהתלכלכה במועד לא צפוי... מומלץ לנסות להקליל. אגב, זה גם טיפ מעולה לחיי הנישואין: להקליל גם אחד מול השני, ולא להפוך כל דבר לריב או ויכוח.

מה נשאר לנו לומר? הכי מדויק שיש.


"הזוג הוא הדבק של כלל האורחים". | צילום: אלי ראול
תמונה: שובל ודור


קרדיטים:

לוקיישן: לוקא
מוסיקה: פפריקה
שמלות כלה: אוהד קריאף
הופעה: סטטיק
אורחים: אגם בוחבוט, עדי ביטי וגל מלכה
איפור: אל אדידה
שיער: דור קלדרון
מקום התארגנות: מלון דן קיסריה
צלם: אלי ראול
וידאו: אבי אבייב
סטייליסטית חתן: דנה זיקרי
תכשיטים כלה: ענבר ברק
ניהול אירוע: סיטאפ

האקס פקטור שיוסיף פלפל לחתונה שלכם
המדריך המלא למתחתנים 2024-2025
סיפורי חתונה: הרגעים שאי אפשר לשכוח
רשימת ציוד לחתונה: מה הפריטים שיצילו את יום החתונה שלכם?

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
סליחה על השאלה: השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול...
הפקה וניהול אירועים
החלטות לשנה החדשה: עשו ואל תעשו בתהליך תכנון החתונה שלכם...
הפקה וניהול אירועים
הרשימה המלאה: הטרנדים הלוהטים לחתונות תשפ"ה, מי ישאר איתנו ומי בד...
הפקה וניהול אירועים
"שיפה ושונה תהא השנה": סיכום שנה בקהילה...
הפקה וניהול אירועים
מתחתנים למען מתחתנים פותחים שנה
הפקה וניהול אירועים
סיוע לזוגות הצפון המחפשים מקום חלופי לחתונה בעקבות ההסלמה...
הפקה וניהול אירועים
יוצרים שמחה בתוך העצב: סיפור החתונה שגרם לנו לדמוע...
הפקה וניהול אירועים
עשה ואל תעשה: עשרת הדיברות ליום חתונה מוצלח...
הפקה וניהול אירועים
אהבה מעבר לפינה: סיפור החתונה של רוני וראם...
הפקה וניהול אירועים
אחרון חביב: כל המשימות שיורידו מכם לחץ בחודש לפני החתונה...
הפקה וניהול אירועים
בהשראת האולימפיאדה: מהם טיפי הזהב, כסף והארד לתכנון החתונה שלכם?...
הפקה וניהול אירועים
רושם ראשוני: כל הפרטים שחשוב שתדעו עבור קבלת פנים מרשימה במיוחד...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ