כל נותני השירות

בלי פוטושופ: צלמי חתונות חושפים את כל הסודות להצלחת הביג דיי

צילום וידאו וסטילס
לפני 4 שבועות | זמן קריאה: 9 דקות

אין זה סוד, שצילומי הזוגיות והחתונה הם בראש רשימת הצ'קליסט של המשימות לקראת החתונה, אבל נראה שככל שהביג דיי קרב, הלחץ גדל בהתאם. לפעמים לא בטוחים איזה לוקיישן יתאים לאופי התמונות שנרצה, לא יודעים איך להצטלם בצורה נינוחה וטבעית, ומרגישים שכל העניין הזה של צילומי זוגיות הוא טיפה... גדול עלינו. אז מה עשינו כדי להקליל?

ישבנו עם חמישה צלמים מוכשרים, שיודעים לקחת את הרגעים האותנטיים ולהפוך אותם לפריימים עוצרי נשימה, ואיגדנו טיפים חשובים בנושאים בוערים: איך משתחררים מול מצלמה? איך בונים לו"ז ליום החתונה? למה לבחור בצילומים מקצועיים ולא בתמונות אייפון? ועוד ועוד. תסמכו עלינו שהתובנות יעניקו לכם הרבה מידע חשוב והכרחי בדרך לתיעוד מושלם של האיוונט.


"לקחת את הרגעים האותנטיים ולהפוך אותם לפריימים עוצרי נשימה".
תמונה: טל אקוקה - צילום אירועים


אז איך מוציאים את הלחץ מחוץ לתמונה? אופיר יונה, צלם סטילס שמומחה בלהוציא את היופי גם מזוגות שלא אוהבים להצטלם, מעניק כמה טיפים משולחן העבודה:



"אל תתביישו לבקש מהצלם הנחיות מדויקות לגבי איך לעמוד".
תמונה: אופיר יונה


הצלם גיא ניסים מדגיש שלצלם החתונה יש SAY והשפעה על לו"ז יום החתונה וכשהוא מגיע ערוך ומסודר, הרבה יותר קל לזוג להישאר COOL. 
גיא מעניק כמה טיפים לארגון הלו"ז מניסיונו האישי:



"בתכנון הלו"ז חשוב לקחת מרווחי זמן למקרה של בלת"מים".
תמונה: גיא ניסים


הצלם טל אקוקה מחדד שבסופו של דבר, ביום החתונה יש מגבלת זמן לצילומי החוץ, והלו"ז צפוף הרבה יותר. לא תמיד אפשר לנסוע רחוק והראש של הזוג עשוי להיות טרוד מאוד בערב החתונה.
לכן, צילומי זוגיות בימים שלפני החתונה, מורידים מהמתח, ויוצרים אווירה קלילה ונינוחה שמתבטאת... איך לא, בתמונות כמובן.

מה היתרונות לצילום מקצועי (או - למה לא להצטלם עצמאית עם האייפון?)
הרבה זוגות שוקלים אם להשקיע בצלם מקצועי לצילומי הזוגיות, או להסתפק בצילומי האייפון או הגלקסי. קחו בחשבון שהניידים של היום למרות כל הפיצ'רים שלהם, לא יכולים להחליף צילום מקצועי. בצילום מקצועי הצלם שולט באופן מלא בצורה בה התמונה תצא, אם תהיה מפוקסת, בכיוונים מסוימים, תאורה רכה או כבדה וכן הלאה. אז אייפון או גלקסי הם מעולים כדי לצלם את המשפחה או הנוף, אבל לא מעבר לכך. בנוסף, קחו בחשבון שיש שעות או מקומות שיקשו עליכם להוציא באופן עצמאי תמונות יפות עם אור רך נעים ומחמיא.

עוד בנפיט שלא חשבתם עליו: אם תקחו את אותו הצלם לצילומי הזוגיות ולצילומי חתונה, תמונות החתונה יצאו בסופו של דבר טוב יותר. הצלם כבר יכיר אתכם טוב יותר, תדעו איך הוא עובד, תהיו יותר רגועים, ובסופו של דבר תחוו יותר ביטחון והנאה מול המצלמה.

וכמה רעיונות לצילומים מקוריים במיוחד?
הצלם טל אקוקה מציע: "לכו על לוקיישנים לא שגרתיים. אפשר בחוף הים או במדבר, אבל לפעמים דווקא לוקיישנים אורבניים יעניקו לצילום וויב אדג'י יותר"
כמה רעיונות לצילומי זוגיות מחוץ לקופסא: צילומים בלונה פארק, בפלורנטין, ביפו, בלב אזור סואן או ליד קיר גרפיטי מגניב שמופיע ברקע. 
הוא מוסיף: "כצלם, העונה המועדפת מבחינתי לצילומים היא בין פסח לשבועות, גם מצד מזג האוויר האידיאלי".


"הצטלמו בלוקיישנים לא שגרתיים".
תמונה: טל אקוקה


מוקד המשיכה של כל חתונה, הוא ללא ספק, הצלם עם המגנטים שכיף להשוויץ בהם. מהם ההבדלים בין סוגי המגנטים שניתן לקבל באירוע? בקליק הפקות מסבירים ומדגימים:

מתי מגיעים המגנטים המוכנים לזוג ולאורחים?
המגנטים הסטנדרטיים יוצאים בטיפטופים לאחר החופה - לוח המגנטים מתמלא לאט לאט, 
כ- 10-20 דקות מרגע הצילום.

אטרקציה נוספת שיכולה לשדרג את האירוע היא עמדת צילום מגנטים. 
קליק הפקות מציעים עמדה אטרקטיבית ברחבת הריקודים או בקבלת הפנים המאפשרת לאורחים לקבל תמונות מושלמות בקלות, תוך כדי ריקוד כיפי או בקבלת הפנים, בלי לחפש את הצלם. המגנטים בעמדה יוצאים לאורחים במהירות- תוך 30 שניות מהלחיצה על הקליק.

רוצים עוד תוספת היסטרית? בכיף.
מכירים את זה שאתם מקבלים מגנט מהמם מעמדת הצילום, אבל בלי התמונות עצמן שתוכלו להעלות לפייסבוק או לאינסטגרם? כאן נכנס שירות חדש ובלעדי מבית קליק הפקות: ביום החתונה נפתחת גלריה מיוחדת עבור הזוג, כאשר כל התמונות שהצלם הכין עבור המגנטים, ניתנות לסריקה והורדה באמצעות קוד QR תוך כדי האירוע. התמונות מועלות לגלריה באיכות גבוהה, והאורחים עפים עליהן! 


"בחרו במגנטים מעץ מלא בלבד, שלא נשחק או דוהה עם השנים".
תמונה: קליק הפקות


צלם הוידאו ארתור אברמוב מ-Arty films מסביר כי השלב הראשון בעריכת סרטון החתונה הוא בחירת השיר שילווה את הסרטון (כאן תוכלו לצפות בטיפים מעולים לבחירת השירים שילוו את הסרטון).
עריכת הוידאו מתבצעת לאחר שהזוג בוחר את השיר המדויק עבורם, שגם קובע את הוויב של הסרט עצמו. העריכה עצמה, הכוללת את קליפ החתונה הארוך, הקליפ הקצר והרילס לאינסטגרם אורכת בין 3-7 ימי עסקים. במידה והזוג מעדיף לערוך רק חלק מהתוצרים, זמן העריכה יתקצר בהתאם.

ארתור מדגיש כי קיימת אפשרות לקבל כמעט כל תוצר שהזוג מעוניין בו, בין אם הוידאו צולם לאחרונה ובין אם צולם בעבר. תמיד ניתן לשדרג ולערוך בהתאם לאופן המועדף על הזוג. גם סרטון ארוך יכול לקבל גרסה מקוצרת ונגישה יותר, כמו בדוגמא הבאה:
"זוג שמאוד אהב את סגנון הצילום שלי, העדיף קליפ קצר על פני סרט חתונה ארוך. יצרתי עבורם סרטון מותאם אישית בשלוש דקות שמתמצת בצורה נפלאה את הסרטון הארוך". 


"תמיד ניתן לשדרג ולערוך בהתאם לאופן המועדף על הזוג".


  1. בדקו אם הצלם מעניק שירות עבור תיקון ועיבוד התמונות: יש כמה סוגי צלמים, ובהם כאלו שמתקנים את חומרי הגלם ומשקיעים בעיבוד התמונות, ויש כאלו שמתקנים רק את הקבצים שנבחרו להדפסה או את הקבצים המשמשים לעיצוב האלבום. בדקו מראש האם הצלם שבחרתם יוכל לעשות זאת עבורכם, או שתצטרכו לשלם על כך תוספת.

  2. שתפו את הצלם באנשים ספציפיים שחשוב לכם לתעד: אחים, חברים, דודה אהובה שמגיעה במיוחד וכן הלאה.

  3. צלם מגנטים הוא צלם לכל דבר: בחרו את צלם המגנטים בדיוק כפי שאתם בוחרים את צלם הסטילס. צפו בתיק העבודות שלו, עמוד האינסטגרם וביקורות באתר MIT4MIT. מעבר לכך, בדקו שהצלם יודע 'להחזיק אירוע', והוא לא עוד ילד שקנה מצלמה והוא סו קולד צלם מגנטים. אל תשכחו שהמגנטים הם המזכרת המידית מהאירוע, ולכן הם סופר חשובים.

  4. והכי חשוב: לא צריך ללמוד משחק כדי להצליח להפיק תמונות שהם וואו. כל מה שצריך לעשות זה להיות אתם: זוג מאוהב מוקף באנרגיות של שמחה והתרגשות באויר. 
    באמת שלא צריך יותר מזה (:


יש לכם שאלות נוספות הנוגעות לצילום החתונה? מוזמנים להעלות אותן בקהילת המתחתנים שלנו, לקפוץ לעמוד ההטבות ולמצוא מבצעים לחבילות צילום שיסגרו לכם את הפינה, או להכנס לבלוג לקבל השראה וכלים חשובים לארגון החתונה שלכם.

בהצלחה ענקית!


עכשיו אפשר לחייך: 20 הדגשים החשובים ביותר בבחירת צלם לחתונה
רשימת ציוד לחתונה: מה הפריטים שיצילו את יום החתונה שלכם?

הטיפ המנצח לחתונה המושלמת: מה תוכלו ללמוד מהספקים שלנו?

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
עכשיו אפשר לחייך: 20 הדגשים החשובים ביותר בבחירת צלם לחתונה...
צילום וידאו וסטילס
תמונת החתונה שלי
צילום וידאו וסטילס
איך לצאת יפה בתמונות?
צילום וידאו וסטילס
אלבום חתונה: איך תבחרו את התמונות שלכם?...
צילום וידאו וסטילס
לכבוד יום האחים: הסיפור המלא מאחורי מלווים ומלוות לחתונה...
צילום וידאו וסטילס
כמה עולה לסגור צלם לחתונה?
צילום וידאו וסטילס
צילומי הנשיקות שאתם חייבים באלבום חתונה שלכם...
צילום וידאו וסטילס
"וייב טבעי" - כל מה שרציתם לדעת על סגנון צילום טבעי לחתונה...
צילום וידאו וסטילס
מהזוגיות לנישואין: צלם חתונות אחד ו-3 כלות מרוצות...
צילום וידאו וסטילס
צילומי כלולות - Bridal Boudoir: הטרנד הנוצץ של 2020...
צילום וידאו וסטילס
2020, Here we Come: מצעד תמונות החוץ שעשו לנו את העשור...
צילום וידאו וסטילס
עופר מתיתיהו נותן לכם 5 סיבות לעשות צילומי זוגיות בחו''ל...
צילום וידאו וסטילס



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ