כל נותני השירות

כשהמסיבה האמיתית מתחילה: שלב האפטר פארטי

הפקה וניהול אירועים
לפני 5 חודשים | זמן קריאה: 6 דקות

אז כבר בחרתם אולם, רשימת האורחים מוכנה, אפילו הזמנתם אטרקציות לקבלת הפנים- עכשיו זה הזמן לדאוג לשלב המסיבה בחתונה שלכם: האפטר פארטי. אז איך תשדרגו את המסיבה ותשאירו את כל האורחים מלאי אנרגיה עד השעות הקטנות של הלילה?

החתונה שלכם מורכבת מכמה שלבים מרגשים ומדהימים, מההתארגנות ועד החופה, מקבלת הפנים ועד הכניסה שלכם אל האולם בצעדי ריקוד. אבל כולנו יודעים, שהשלב הכי מדהים הוא האפטר פארטי. השלב הזה, בו נשארים רק האנשים הקרובים ביותר, האלכוהול כבר שולט ברחבה והמוזיקה כבר לא מנומסת ומתנגנת על פי טעמכם ובשיא האנרגיה. אז איך תקחו את החלק הזה בחתונה שלכם ותעלו אותו שלב נוסף למעלה?


בתחילת המסיבה, יכול להיות שתבחרו להתחשב בקהל מגוון יותר ולתת גם לאורחים המבוגרים ליהנות מסגנונות טיפה יותר מעודנים ונעימים לאוזן. אך לאחר המנה העיקרית, המסיבה מתחילה והסגנונות האהובים עליכם ועל החבר'ה מתעוררים לחיים.

די ג'יי אור זיו, מתאר לנו במדויק את השינוי שמתקיים באירוע בשלב האפטר: "שלב האפטר פארטי פונה באופן ממוקד לאורחים הצעירים. זה השלב בו כולם כבר שתו, 'הורידו הגנות' ורוצים פשוט לתת בראש. בדרך כבר בשלב הזה אני עובר לסגנון המוזיקה שהכי מדבר לחבר'ה, אם זה עולמות אלקטרוניים בסגנון ה'טומורלנד', או יותר לכיוון הרוקנרול ויש כאלו שאפילו מעדיפים בשלב הזה לעשות 'שכונה' וליהנות ממוזיקה מזרחית נוסטלגית ושירים כאלו שאפשר לצעוק את המילים".


"זה השלב בו כולם כבר שתו, 'הורידו הגנות' ורוצים פשוט לתת בראש". צילום: אלעדו
תמונה: דיג'יי אור זיו - Dj Or Ziv


די ג'יי אור מבקש להדגיש ומבקש מכם לשים לב, שאתם בוחרים ספקים שיזרמו עם המסיבה שלכם ולא יכבו את הרגע המהנה באמצע. דיג'יי טוב חייב להיות ערני לקהל ולרחבה, ולא להיות כפוף ללוח זמנים מדויק "אין לי שעון בחתונה, יכול לקרות מצב שאני אעבור למוזיקת טראנס ואראה שהקהל מתעייף, אז אחתוך לסגנון אחר כמו רגאטון, היפ הופ או מזרחית. באפטר פארטי אנחנו עמוק במסיבה ורוצים שהמסיבה תימשך, אז אנגן מה שמתאים לקהל בשלב הזה".


"אין לי שעון בחתונה". צילום: EDI PRO
תמונה: דיג'יי אור זיו - Dj Or Ziv


כבר בחרתם דיג'יי מעולה, אבל בא לכם להרים את הרחבה שלכם עוד רמה אחת למעלה, אז חשוב שתדעו יש המון ספקים שישמחו לתת לכם את הטאצ' באמצעות האמנות שלהם: מוזיקה, ריקודים, מייצגים ועוד. 

דוגמא מצוינת לכך הוא השירות של רוקי ביטס, שמציע תיפוף אפריקאי קצבי ואנרגטי במיוחד: "השירות שלי משתלב בלב המסיבה והאפטר פארטי, אני מתחבר אל הרוקדים ואל המוזיקה ונותן אנרגיה שמעיפה את הרחבה דרך תיפוף אפריקאי Live on DJ על תוף הדג’מבה, עליו אני מנגן לצד הדיג'יי. בנוסף אני מסתובב ברחבה ומעצים את הקצב".


"אני נותן אנרגיה שמעיפה את הרחבה דרך תיפוף אפריקאי Live on DJ".


רוקי מספר לנו על האנרגיות והחוויה המחברת שיוצר התיפוף בין הרוקדים "המוזיקה החיה נותנת לאנשים מקום לרקוד ולעוף על עצמם, שזו לגמרי המטרה של אפטר פארטי. ניתן לשלב את התיפוף עם מגוון סגנונות מוזיקה כמו פופ מרים, מזרחית, טכנו וטראנסים".


"המוזיקה החיה נותנת לאנשים מקום לרקוד ולעוף על עצמם, שזו לגמרי המטרה של אפטר פארטי".
תמונה: Rocky Beats | רוקי ביטס - תיפוף אפריקאי לאירועים


אם תסתכלו לרגע על אלבומי החתונה של החברים והמשפחה שלכם, תשימו לב לשינוי בתמונות בין החלק של קבלת הפנים, החופה ותחילת המסיבה לבין השעות הקטנות- בהם החתן כבר לבוש בטי שרט, הכלה עם סניקרס או סנדל וכולם במצב הרבה יותר משוחרר.

גם מבחינת הצלם שלכם, יש הבדל ניכר בין 2 חלקי הערב וחשוב לשים לב שהוא מתאים את עצמו לאווירה. הצלם דור יהודה, שמתמחה גם בסטילס וגם בצילום מגנטים, מסביר: "בתחילת האירוע, הכול מאוד טכני. יש סדר מסוים שלרוב זהה בכל האירועים: צילומי משפחות, קבלת פנים, חופה, כניסה וסלואו. 


השינויים בתמונות בין תחילת האירוע ועד השעות הקטנות.
תמונה: דור יהודה | Dor Yehuda


ברחבה ובמיוחד לקראת הסוף, הזוג כבר משוחרר ומוקף בחברים הקרובים, שבדרך כלל בשלב הזה כבר שיכורים ומשוחררים. בגלל שגם הדי ג'יי בשלב הזה מתמקד במוזיקה המועדפת על הזוג והקרובים אלייהם ביותר, צריך להיות מוכן לתפוס רגעים בלתי צפויים, שניות מיוחדות ובלתי נשכחות. החברים מרימים, זורקים, קופצים ואותי כצלם זה מאתגר בצורה החיובית ביותר. צריך לדעת לקלוט את הרגעים המדהימים האלו, להגיב במהירות וליהנות מהרגע- על מנת להפיק את התמונות הכי חזקות שמתעדות בדיוק רב את השניות האלו שהן מהות האירוע. 
מבחינה טכנית, בדרך כלל ברחבת הריקודים משתמשים בעדשות רחבות, 24 או 35 מ"מ, על מנת לתפוס כמה שיותר רגעים ואנשים. אחרי שצילמת תמונה רחבה אז תמיד אפשר לחתוך ולהתמקד במה שרוצים".


"החברים מרימים, זורקים, קופצים - צריך לדעת לקלוט את הרגעים המדהימים האלו".
תמונה: דור יהודה | Dor Yehuda


בעוד שבשלב קבלת הפנים ותחילת האירוע, תוכלו למצוא את רוב האורחים עם כוס יין או בירה ביד, או אפילו עם קוקטייל מגונדר, בשלב האפטר פארטי החוקים משתנים. מכיוון שמדובר בשלב בו הנוכחים הם לרוב חברים קרובים ואנשים שמכירים תקופה ארוכה, כולם מרגישים הרבה יותר בנוח והרבה פחות מחויבים להתנהגות מעונבת וכאן נכנסים אל התמונה המשקאות המרימים.

צוות 'דרים טים'- בר אלכוהול לאירועים, שמתמחים בהתאמת המשקה לאווירה, עושים את המעבר ברגע שהקהל מצטמצם והמוזיקה מתגברת: "כשהמסיבה מתחילה להתחמם, הברמנים שלנו מתחברים למסיבה, ויוצאים לדרך עם מגשי צ'ייסרים ברחבה, על מנת להרים את כולם. כל האווירה נהיית יותר קלילה, המשקאות המבוקשים ביותר על הבר הופכים לוודקה-רדבול, לימונערק וגי'ן טוניק שאלו השילובים המוכרים וגם הצ'ייסרים הופכים לאטרקציה. בנוסף, קיימת אפשרות במידה והזוג מעוניין ליצור גם עמדת קוקטיילים בהזמנה מראש".


"כשהמסיבה מתחילה להתחמם, הברמנים שלנו מתחברים למסיבה על מנת להרים את כולם".
תמונה: DREAM TEAM BAR



אז קדימה, לאחר שצלחתם את כל האירוע ואת כל החובות שלכם כזוג ביום חתונתו, תבחרו את השיר האהוב עליכם, תעלו על נעליים נוחות ותנו לאפטר פארטי לסחוף אתכם. מזל טוב!


לוהט ורומנטי במיוחד: איך תראה עונת החתונות של קיץ 2024
כאן לומדים מטעויות של אחרים: איך תימנעו מרגעים מביכים ביום החתונה שלכם
מתי מותר ואסור להתחתן ב-2025
שירי חופה לחתונה שלכם: שירי כניסה לחופה ושירי שבירת כוס לאירועי 2024

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
עשרת הכתבות שאתם חייבים לתכנון החתונה שלכם!...
הפקה וניהול אירועים
סליחה על השאלה: השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול...
הפקה וניהול אירועים
החלטות לשנה החדשה: עשו ואל תעשו בתהליך תכנון החתונה שלכם...
הפקה וניהול אירועים
הרשימה המלאה: הטרנדים הלוהטים לחתונות תשפ"ה, מי ישאר איתנו ומי בד...
הפקה וניהול אירועים
"שיפה ושונה תהא השנה": סיכום שנה בקהילה...
הפקה וניהול אירועים
מתחתנים למען מתחתנים פותחים שנה
הפקה וניהול אירועים
סיוע לזוגות הצפון המחפשים מקום חלופי לחתונה בעקבות ההסלמה...
הפקה וניהול אירועים
יוצרים שמחה בתוך העצב: סיפור החתונה שגרם לנו לדמוע...
הפקה וניהול אירועים
הצד שלכם VS הצד שלהם: מה הספקים מצפים ממכם?...
הפקה וניהול אירועים
מדריך לעסקים: איך להתמודד עם חוות דעת ב-mit4mit...
הפקה וניהול אירועים
עשה ואל תעשה: עשרת הדיברות ליום חתונה מוצלח...
הפקה וניהול אירועים
אהבה מעבר לפינה: סיפור החתונה של רוני וראם...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ