כל נותני השירות

הכלה שסגרה חתונה תוך 4 ימים: סיפור החתונה של טופז וירין

הפקה וניהול אירועים
לפני 6 חודשים | זמן קריאה: 9 דקות

טופז וירין, אורחי הבלוג שלנו להיום, מחזיקים בהישג מכובד ביותר: סגירת כל ספקי החתונה, מקצה לקצה, תוך 4 ימים בלבד (!). טופז הכלה, ששייכת למועדון כלות מספרות, שיתפה אותנו לאורך כל הדרך בלבטים וחששות לקראת החתונה המתקרבת, ולאחר מכן גם בטיפים שעזרו לה בדרך. מיד תבינו ותקראו איך הכל זרם ותקתק עד לאחרון הפרטים, כשברקע סיפור התמודדות מלא בתעצומות נפש.

הזוג המקסים שלנו הכיר באילת, במסגרת עבודה מועדפת לאחר הצבא. המבטים הצטלבו, והשניים גילו שהרבה יותר טוב ביחד מאשר לחוד. אחרי פז"ם מכובד של כמעט 4 שנים, הצעת הנישואין המיוחלת הגיעה. ההצעה תפסה את טופז לגמרי בהפתעה. ירין מכר לה 'סיפור כיסוי' של חגיגות 50 לאמא שלו, טופז הגיעה למקום וחטפה את שוק חייה, כשירין כרע ברך וטבעת בידו. טופז מספרת בחיוך: "חשדתי, אבל לא דמיינתי שההצעה תגיע בצורה כזו. ירין הצליח לעבוד עליי באופן מושלם".


הרבה יותר טוב ביחד מאשר לחוד.
תמונה: אספוסה


כשנתיים לפני הצעת הנישואין, השמיים האישיים של ירין נפלו, וכל הקלפים התערבבו. 
ביוני 2021, ירין גילה את המחלה הארורה, והשניים עברו תקופה קשה. טופז משתפת בפתיחות שבעיניה ירין הוא מודל להערצה: "האופטימיות שהייתה בו לאורך תקופת המחלה חיזקה גם אותי באופן אישי, ועזרה לשנינו לעבור את זה. הרגשתי, שאם עברנו את זה ביחד, אין דבר קשה מדי עבורנו. יחד נוכל לעבור הכל".
תודה לאל כשנה לאחר מכן, בדצמבר 2022, השניים קיבלו את הבשורה המשמחת ביותר שאפשר לקבל: הטיפולים הצליחו וירין נקי מסרטן.כשבשרו לירין שגופו נקי מסרטן, הוא שיתף את טופז שהיא צריכה להכין את עצמה לבשורות משמחות נוספות. הוא לא הרחיב, אבל זה כבר היה ברור…


"אם עברנו את זה ביחד, אין דבר קשה מדי עבורנו. יחד נוכל לעבור הכל".
תמונה: אספוסה


כמה צעדים ראשונים אחרי הצעת הנישואין, השניים שאפו לתקתק את הכל: לסגור את הספקים במהירות, ולהגיע לחתונה בראש שקט ועם מינימום לחץ. הם התחילו, כצפוי, בבחירת האולם לחתונה. טופז וירין ראו שני אולמות, ועם ארטיסטה, גן אירועים יפיפיה בשרון, היה להם מאצ' מיוחד.
טופז משתפת: "אחרי שראינו את ארטיסטה, הרגשנו שמיותר ללכת לראות מקומות אחרים, מכמה סיבות:

1. הנראות של המקום – ארטיסטה לא נראה כמו אולמות אחרים שראינו, אלא משהו אחר. אולם בסטייל אורבני, המשלב גן פורח ורחב ידיים. יש בו לוק ארצישראלי אותנטי, חלומי ומיוחד, ומבחינתנו הוא קלע לויז'ן של החתונה שדמיינו.

2. היחס האישי - הצוות בארטיסטה עושה את ההבדל.
כבר מהפגישה הראשונה עם סמי הבעלים במקום, קיבלנו תחושה עוטפת ואכפתית. שנינו הרגשנו שאנחנו לא רק מספר לקוח, אלא עולם ומלואו. הצוות המדהים במקום עטף אותנו מקצה לקצה, והעניק לנו שירות מעולה: הן מבחינת היחס האישי, האוכל, התאורה, האווירה ופרטים נוספים, שעד היום אנחנו לא מפסיקים לקבל עליהם מחמאות. ארטיסטה זה ה-מקום, ללא ספק!".


"ארטיסטה קלע לויז'ן של החתונה שדמיינו". צילום: אספוסה
תמונה: ארטיסטה


טופז עונה: "אני מאוד משימתית. הייתה לי מטרה לנגד העיניים: להגיע ליום החתונה רגועה ושלווה. מהרגע שסגרנו בארטיסטה, בתאריך ה-3 באפריל, תוך 4 ימים, ממש לפני ערב פסח, כל הספקים האחרים כבר היו סגורים. מה אגיד ומה אומר? לפעמים חלומות מתגשמים. 
אחרי שהמתנתי להצעה כמעט 4 שנים, אמרתי לעצמי, שאני לא הולכת להתמהמה עם כל ההכנות וסגירת הספקים לחתונה ופשוט התחלתי לסגור הכל ישר. התחלנו לשבת על רשימת המוזמנים, סגרנו את האולם ולאחר מכן, בזה אחר זה סגרנו את כל הספקים, נעזרתי גם בחוות הדעת הכתובות באתר מתחתנים למען מתחתנים כדי לחזק את הבחירות בספקים שעשינו.

"את הדיג'יי שלנו, דינו אלימלך", משתפת טופז, "סגרנו תוך שיחה אחת. לשמחתנו היה לנו יחד מאצ' מושלם: דינו הציע בדיוק את המוזיקה והאווירה שרצינו באירוע: קופצנית ואינטנסיבית".
טופז מצחקקת: "רציתי דיג'יי משוגע (בקטע טוב), וזה בדיוק מה שקיבלתי! דינו הגשים עבורנו את החלום לרחבה מלאה ומקפיצה, וכבר מההתחלה הרגיש כל כך נכון ומדויק עבורנו".


"רציתי דיג'יי משוגע (בקטע טוב), וזה בדיוק מה שקיבלתי!" צילום: אספוסה
תמונה: דיג'יי דינו - מוזיקה לאירועים


גם את חברת הצילום, אספוסה צלמים, ובראשה הצלם המיוחד במינו, איגור, סגרנו בצ'יק. את איגור הכרתי עוד מהחתונה של אחותי, כאשר כאחות הכלה היה לנו חיבור חזק. מיד לאחר שסגרנו בארטיסטה התקשרתי אליו, ובדקתי זמינות. לשמחתי, גם הוא השיב בחיוב, והיא פנוי להגיע לצלם בחתונה שלנו!

כך גם בנוגע לאיפור ועיצוב השיער, נעזרתי בהמלצה חמה מהחתונה של אחותי, על מעצב השיער יוסי דזורייב. בחתונה שלי, כעבור 5 שנים, בתזמון מדויק יוסי התחיל לעשות גם איפור. 

כך גם נסגר הספק המדהים שהביא את האטרקציות המיוחדות שהיו בחתונה- הפקות I-DO. וכך, בזה אחר זה, במהירות מפתיעה, כל שאר הספקים נסגרו. מה אגיד, לפעמים חלומות מתגשמים!".


"לפעמים חלומות מתגשמים!"
תמונה: אספוסה


"בדרך כלל, רוב הזוגות הולכים על הלהיטים המוכרים, על השירים שכולם שמים", משתפת טופז,  "אבל אנחנו בחרנו בדרך אחרת: בחתונה לא שמנו שירים מוכרים, אלא שירים שמייחדים אותנו, וכשיר החתונה שלנו בחרנו שיר נגע בנו. השיר שאיתו נכנסנו לחופה הוא 'מהרגע הראשון' ששמענו יחד באוטו, ושנינו ידענו מיד שהוא יהיה שיר החתונה שלנו. לשמוע את 'מהרגע הראשון' הרגיש לשנינו, כאילו מי שכתב את השיר הכיר אותנו, וסיפר את סיפור החיים שלנו. 5 חודשים לפני החתונה, כשהיינו באילת, יצרנו יחד קעקוע עם השיר שלנו. כל אחד מאיתנו קעקע משפט שהוא חלק מהשיר, ורשם אותו על ידו של בן הזוג".
אנחנו שלולית!


"כל אחד מאיתנו קעקע משפט שהוא חלק מהשיר, ורשם אותו על ידו של בן הזוג".


טופז שייכת למועדון הכלות שלנו כלות מספרות. בבוקר יום המפגש, היא הגיעה למכירת שמלות של מעצב מפורסם. במאי 2023, 7 חודשים לפני החתונה טופז בחרה שמלה יפה שהייתה אמורה להיות ה-שמלה שלה לחתונה, ומאז, היא לא הפסיקה להתלבט.
"הרגשתי בה נוח", משתפת טופז, "אבל לא הרגשתי שזו שמלת החלומות שלי".
מספר שבועות לפני החתונה, טופז החליטה שהיא עם השמלה הזו, לא הולכת להתחתן, והתחילה לחפש שמלה אחרת. "הגעתי לאיריס עיצובים בחדרה, וראיתי שתי שמלות שנראו לי ממש מתאימות.
הצבעתי עליהן ואמרתי לאמי: 'אותן אני רוצה'. וכמו שקרה עם הספקים: באתי, ראיתי, מדדתי, קניתי. תוך שבועיים קיבלתי שתי שמלות חלומיות שהותאמו עבורי מאפס. הכל התנהל בקלילות ובזרימה, ובנס, כל מה שדמיינתי- קרה"! לפעמים חלומות מתגשמים, ואצל הזוג שלנו הם התגשמו ביג טיים.


"באתי, ראיתי, מדדתי, קניתי". צילום: אספוסה


במעבר חד נגלול קדימה, לאחת התקופות הקשות שידע עמנו: מתקפת הטרור הקטלנית ב-7 באוקטובר.
בעקבות המלחמה וגיוס המילואים המאסיבי, השניים התלבטו אם לדחות את החתונה, או להעביר אותה לבית הכנסת. "התייעצנו בקבוצת הזוגות הצילו התארסנו- קהילת הזוגות של מתחתנים למען מתחתנים, אם לדחות או לא, ובסוף נפלה ההחלטה: לא משנה מה, לא דוחים את החתונה, ודווקא עכשיו מקיימים אותה בשמחה, כדי להקים בית בישראל". בדרך, השניים חוו לא מעט חששות והתלבטויות: "כמה ימים לפני החתונה, כשערכנו את סידורי ההושבה של האורחים במקום, גילינו שלא מעט אנשים לא יגיעו בעקבות גיוס למילואים. וכך, יצאנו לחתונה שלנו, חתונת החלומות שפנטזנו עליה במשך חודשים, אך לא באמת ידענו כמה אנשים יגיעו אליה".


בלילה שלפני היום הגדול בילתה טופז עם המלוות בוילת ההתארגנות לה פביאן באור עקיבא. 
בבוקר המרגש, התעוררה באופוריה, כשחברה לוחשת לה באוזן "קומי, את מתחתנת".
רק כשהמעצב הגיע, ואמר לטופז 'יאללה מתחילים', היא סוף סוף הפנימה שהיום הגדול הגיע. אחרי התארגנויות רבות, הגיע המפגש המרגש עם ירין, וכמו שאתם רואים בתמונה, לשניים היה די קשה להסתיר את ההתרגשות.


לשניים היה די קשה להסתיר את ההתרגשות.
תמונה: צילום: אספוסה


אחרי לא מעט התארגנויות, הזוג הגיע יחד לקבלת הפנים. טופז, כמובן, כמו כל כלה מצויה, הייתה מתוחה. "מנהל האירוע האגדי שלנו, גל לוין הציל אותי ביום החתונה", היא משתפת: "מעבר לכך שהוא טיפל בכל הדגשים שביקשנו ממנו, הוא יידע אותי על כל מיני פרטים קטנים שעזרו לי להוריד לחץ. למשל, הוא דיווח לי כמה אנשים הגיעו (בנס כל האורחים הגיעו כבר לחופה), הביא את הקישוטים והאקססוריז ששכחתי בחדר הכלה, דאג לנהל את הזמנים באירוע ועוד ועוד...". כשטופז ירדה לחופה, כבר היו במקום 350 אורחים נרגשים, שחיכו לחגוג עם הזוג את הביג דיי.
טופז משתפת בהתרגשות: "האבות נכנסו עם ירין, והאמהות איתי. שנינו צעדנו לתוך הרגע הכי מרגש בחתונה, כשמסביבנו כל האורחים שציפינו להם, איש לא נעדר. עורך הטקס היה הרב בן ציון נורדמן, שגם לימד אותי בבית הספר, אז עבורי זו היתה ממש חוויה של סגירת מעגל".


"זו היתה ממש חוויה של סגירת מעגל".
תמונה: אספוסה


מהרגע שהסתיימה החופה והתחילה המוזיקה, כל האורחים נכנסו לקרחנה של ריקודים, וכל המבוגרים והצעירים, ללא יוצא מן הכלל, נעמדו על הרגליים. התאורה והאפקטים המיוחדים בארטיסטה העצימו את הוויב המושלם שהיה במקום, ואנשים פשוט לא רצו לעזוב את הרחבה.
טופז משתפת: "חווית הריקודים התעצמה אף יותר, לאור העובדה שאני ועוד שתי חברות קרובות איבדנו את קארינה, אחת מהחברות הטובות שלנו, בפסטיבל נובה. קארינה אהבה את החיים, לחגוג, לבשל, לרקוד ולשמוח. היא היתה מלאה באופטימיות. בעיצומם של הריקודים, עמדנו שלושתנו יחד והרמנו צ'ייסר לכבודה. הרגשנו שהמחווה הקטנה הזו חיברה אותה אלינו מחדש".


"יש לי טיפ חשוב לכלה: בחרי את המלוות שלך בקפידה. העדיפי חברות או קרובות משפחה, שיכילו אותך, יגדילו ראש וישמחו לעשות בשבילך את 'המעבר'. החל מלקחת את הנייד שלך כדי שאת תוכלי להתפנות ב-100%, ועד ללדאוג שתכניסי משהו לפה ביום כל כך אינטנסיבי".

טופז וירין, שמחנו לארח אתכם בבלוג, ואנחנו מאחלים לכם שתמשיכו לפרוח, והאהבה ביניכם רק תלך ותתעצם. מזל טוב!


תמונה: אספוסה


מנהל אירוע: גל לוין
חווית מקום, שירות ואווירה: ארטיסטה
צילום סטילס ווידאו: אספוסה צלמים
שמלה: איריס עיצובים
מקום התארגנות: לה פביאן וילת התארגנות באור עקיבא
מוסיקה: דיג'יי דינו אלימלך
איפור ועיצוב שיער: יוסי דזורייב
עורך טקס: הרב בן ציון נורדמן
אטרקציות: I-DO הפקות אירועים


כתבות נוספות שיעניינו אתכם:
אחת שיודעת: החתונה של הילה וליאל
חגיגה שהיא הכי שלנו: החתונה של דיג'יי פרץ גלס ונטלי
מה עושים בחודש שלפני החתונה? הצ'ק ליסט המושלם חודש לפני האירוע
מה עושים חודש לפני החתונה? הצ'ק ליסט המושלם לחודש שלפני האירוע - חלק ב'

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
עשרת הכתבות שאתם חייבים לתכנון החתונה שלכם!...
הפקה וניהול אירועים
סליחה על השאלה: השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול...
הפקה וניהול אירועים
החלטות לשנה החדשה: עשו ואל תעשו בתהליך תכנון החתונה שלכם...
הפקה וניהול אירועים
הרשימה המלאה: הטרנדים הלוהטים לחתונות תשפ"ה, מי ישאר איתנו ומי בד...
הפקה וניהול אירועים
"שיפה ושונה תהא השנה": סיכום שנה בקהילה...
הפקה וניהול אירועים
מתחתנים למען מתחתנים פותחים שנה
הפקה וניהול אירועים
סיוע לזוגות הצפון המחפשים מקום חלופי לחתונה בעקבות ההסלמה...
הפקה וניהול אירועים
יוצרים שמחה בתוך העצב: סיפור החתונה שגרם לנו לדמוע...
הפקה וניהול אירועים
הצד שלכם VS הצד שלהם: מה הספקים מצפים ממכם?...
הפקה וניהול אירועים
מדריך לעסקים: איך להתמודד עם חוות דעת ב-mit4mit...
הפקה וניהול אירועים
עשה ואל תעשה: עשרת הדיברות ליום חתונה מוצלח...
הפקה וניהול אירועים
אהבה מעבר לפינה: סיפור החתונה של רוני וראם...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ