כל נותני השירות

כאן לומדים מטעויות של אחרים: איך תימנעו מרגעים מביכים ביום החתונה שלכם

הפקה וניהול אירועים
לפני 3 חודשים | זמן קריאה: 6 דקות

מי מפחד מפדיחות ביום החתונה? רגעים מביכים הם חלק מהחוויה, וגם אם באותו הרגע הם ייראו לכם נוראיים בטירוף- הם הופכים לעיתים קרובות לזכרונות יקרים, מצחיקים ומרגשים. אז מה קרה לזוגות בקהילה שלנו ואיך תוכלו להימנע מלהיות הבאים בתור?

יום החתונה שלכם הוא שיא החגיגה, היום בו שני לבבות מתאחדים בקרב משפחה וחברים. אבל, עם כל ההתרגשות מגיע גם הפוטנציאל לרגעים 'לא כל כך מושלמים' שגם כן, יחרטו בזיכרון שלנו. ממעידה בדרך לחופה ועד שמלה לבנה אחת יותר מדי, רגעים מביכים בחתונה הם כמעט כמו טקס מעבר וקורים לכולם. 

לכבוד יום הרגעים המביכים, החלטנו לשתף אתכם במספר חוויות בלתי נשכחות שקרו לזוגות בקבוצת הפייסבוק שלנו 'מתחתנים למען מתחתנים'- כאלו שתוכלו למנוע באירוע שלכם, וגם כאלו שלא.


יושבים? כל הרגעים המביכים מהחתונות של הזוגות שלנו.


היי, מי הזמין אותם?
אחת החוויות הכי מפדחות ולא נעימות ביום החתונה שלכם היא לפגוש אורחים לא רצויים, שבכלל לא הוזמנו. יכול להיות שמדובר באקס/ית שלכם, אולי בבן או בת זוג של חברים שלא ציפיתם לפגוש, קרוב משפחה שבכלל לא היה אמור להגיע או אפילו אנשים אמיצים שנהנים בזמנם הפנוי 'לדפוק חתונה'. כך או כך, זו פדיחה שקל מאוד לתפעל- פשוט התעלמו. יש כל כך הרבה אנשים סביבכם שאתם נהנים להיות בחברתם ביום החשוב שלכם, ואם האדם המדובר הגיע על מנת 'להציק' לכם, הפתרון הטוב ביותר הוא התעלמות. אם מדובר במטרד שלא ניתן להתמודד איתו, בקשו בנימוס מאחד החברים/בני המשפחה שלכם לרמוז או להסביר לו שהוא לא רצוי וכדאי שיעזוב את האירוע- אך זה יכול להוביל לאי נעימויות נוספות, לתשומת לבכם.


פדיחות בגזרת הלוק:
זו כנראה הקטגוריה שמכילה הכי הרבה חוויות מצחיקות או לא נעימות, ולכן החלטנו לחלק אותה ל-4:


מחליפה לוק? תקתקי את זה!


נפילות ולא מהתרגשות:
בפוסט הפייסבוק סופר על צלם שהציע לחתן לרוץ עם הכלה על הידיים שלו, אל תוך שלולית בוץ 'בשביל תמונה טובה'. אז בואו נתחיל מזה, שום דבר לא שווה תמונה כל כך טובה אם זה יהרוס את הבגדים שלכם מיד אחר כך, כי אחר כך היום שלכם יהפוך למסורבל הרבה יותר. בנוסף, לא כל דבר שהספקים אומרים לכם חייב לחבק בשני ידיים, אם אתם לא מרגישים בנוח עם ההמלצה שלכם, הביעו את דעתכם ואל תרוצו אל תוך הבוץ תרתי משמע.
בנוסף, דעו גם לרסן את החברים והמשפחה, אפילו עוד לפני האירוע. אחד הספקים בקבוצה סיפר על חתן שהקפיצו על מפה ברחבה בעיצומם של הריקודים והוא נפל ושבר צלע. לא דבר שאנו מאחלים לאף אחד באמצע האירוע שלו, ולכן כל המסורת של להרים את החתן והכלה על כיסאות, להקפיץ על מפות ולשאת על הכתפיים יכולה להזיק הרבה יותר מלהועיל. בקשו מהקרובים אליכם לתת לכם לרקוד על הרצפה ביום האירוע ולא באוויר.


נגמר האלכוהול ואין מקום לשבת
יש רגעים מביכים שבוודאות ניתן לצפות מראש וגם למנוע אותם:


יש הבדל גדול בין להתבשם קלות לבין להשתכר לגמרי.


לסיכום, ההתמודדות עם רגעים מביכים ביום החתונה בצורה חיובית וטובה היא עניין של הכנה ופרספקטיבה. אמצו את התפיסה ששלמות היא מיתוס ודווקא הרגעים הלא מתוכננים יוצרים לעיתים קרובות את הזיכרונות הטובים ביותר. צחקו על הטעויות, זה יקל על הלחץ שלכם וגם של האורחים ויקליל את האווירה. והכי חשוב: התמקדו באהבה ובטוב שסביבכם וקבלו הכל בחיוך. איך אמר טונה? גם זה יעבור. מזל טוב!


תמונה: לחצו על התמונה לפוסט המקורי


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
הזוג שתכנן יחד את החתונה מא' ועד ת': החתונה של עדן ואלעד...
הפקה וניהול אירועים
על ציפיות, כוונות ואכזבות
הפקה וניהול אירועים
גאווה אינטימית ורומנטית: סיפור החתונה של ענבל ואוראל...
הפקה וניהול אירועים
סיפורי חתונה: הרגעים שאי אפשר לשכוח
הפקה וניהול אירועים
חתונה הפוכה: איך לתכנן את האירוע המושלם וליצור חוויה בלתי נשכחת...
הפקה וניהול אירועים
זכותכם לדעת: השאלות הנפוצות ביותר ששאלתם את הספקים שלנו...
הפקה וניהול אירועים
בקיץ הזה תלבשי לבן ותתפללי לטוב
הפקה וניהול אירועים
כלבנות, הפקה וחתונה אחת צנועה: סיפור החתונה של כרמל ואביב...
הפקה וניהול אירועים
מההצעה ועד לחופה: מה התפקיד של החתן?
הפקה וניהול אירועים
המדריך לחתונה מושקעת בתקציב שפוי (בלי להתפשר על חתונת החלומות)...
הפקה וניהול אירועים
כשכל הלבבות נפגשו: סיקור אירוע השיא של קהילת כלות מספרות...
הפקה וניהול אירועים
רשימת ציוד לחתונה: מה הפריטים שיצילו את יום החתונה שלכם?...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ