פתחנו בשיחה על המצב הנוכחי והחזרה לשגרה לאחר תקופת הלחימה. לירן סיפר על הפעילות ההתנדבותית המרשימה שעשו בעלמה במהלך המלחמה - הכנת מאות מנות אוכל חם מדי יום לחיילים.
עוד דיברנו על תגובת הספקים במהלך תקופת המלחמה - רובם הבינו שיש לצאת לקראת הזוגות ולהציע פתרונות כמו דחייה או החזר כספי. אבל היו גם כאלה שנהגו בחוסר הגינות וגבו תשלומים מהזוגות בניגוד להסכמים.
המשכנו לשוחח על המשמעות העצומה שיש לחוות הדעת וההמלצות בעולם החתונות, הן עבור הזוגות והן עבור הספקים. הבנו עד כמה חוות דעת מסייעות לזוגות לבחור את הספקים שלהם, ולספקים הן נותנות משוב חשוב מאוד.
דיברנו גם על האתגרים בכתיבת חוות דעת ועל חוות דעת שליליות שיכולות להיות קשות מנשוא. ציינו כי חשוב לזכור תמיד את נקודת המבט של הצד השני ולנסות לפתור בעיות בדרכי נועם.
סיכמנו באמירה כי המלצות הן תגובה אותנטית שזוגות מחפשים, במיוחד בהוצאה כספית גדולה כמו חתונה שקורית פעם אחת בחיים. יש חשיבות עצומה לחוות דעת אמינות, הוגנות ומכבדות.
זוכי בחירת הזוגות 2023 -
הרשימה המלאה כבר כאן >>
1. תנו שירות מעולה, וההמלצות יבואו מאליהן
2. הקשיבו לביקורת בפתיחות ונסו ללמוד ממנה
3. דאגו שהאורחים ירגישו מיוחדים ומפונקים
4. היו אמיתיים, הוגנים וישירים מול הלקוחות
5. תקשיבו לצרכים של הלקוחות והתאימו את השירות בהתאם
6. אל תוותרו על איכות, גם כשהכמויות קטנות יותר
7. כבדו את זמנם ותקציבם של הלקוחות
8. הציעו פתרונות יצירתיים במצבי משבר
9. שאפו להפתיע ולהרשים בכל פגישה
10. זכרו שהמלצה טובה היא הפרסומת הכי טובה