כל נותני השירות

החתונה של אהד ואריה

הפקה וניהול אירועים
לפני יותר משנה | זמן קריאה: 6 דקות

אין חתונה מתאימה יותר לפתוח בה חג השבועות, מאשר חתונת ה-DIY המהממת הזו, של זוג מהמם עוד יותר: אהד ואריה, וולקאם לבלוג שלנו!ולמה אנחנו מתרגשים כל כך? כי אהד הוא משלנו!

קצת רקע על השניים:
אהד כהן הוא סקסופוניסט מחונן שמתגורר בצפון כבר 8 שנים, במקור מכפר סבא. אהד מנגן בחתונות בכל הארץ וחבר במתחתנים למען מתחתנים. אריה אייזן, היא מעסה מקצועית לנשים, במקור מרמת הגולן. יחד חברו להם שני אנשי רוח ואומנות, ובחרו בחתונת שטח מיוחדת במינה. הטבע ברקע, הצמחיה והלבוש הלבן של השניים מתלבשים בול על החג הכי אביבי ואותנטי, הלא הוא חג השבועות.


יחד חברו להם שני אנשי רוח ואומנות
תמונה: אהד כהן


איך הכרתם?
"במקרה שלנו, הקראש היה מיידי. ההיכרות הראשונית היתה בעיצומה של הקורונה, דרך חברים משותפים מהקיבוץ. בתקופה בה שהינו בסגר, יצא לנו לבלות יחד בכל מיני סיטואציות, ונדלקנו (:
העירוניסטים שבינינו, יעדיפו בדייט הראשון לצאת למסעדה או לסרט, אך אנחנו, שני אנשים שבחרו לגור קרוב לטבע, העדפנו לצאת בדייט הראשון למעיין החם.

אריה משתפת בהתרגשות: "הצעת הנישואין המיוחלת הגיעה לאחר שנתיים. נסענו לפורטוגל, ואהד חיכה לרגע הנכון בו שהינו יחד על מצוק רומנטי במיוחד בחוף הים כדי להציע".
(הערת סוגריים רומנטית במיוחד: כשרק התחילו לצאת, אהד רשם לאריה חמשיר סופר רומנטי, שריגש אותה במיוחד, ובזמן ההצעה, בעודם עומדים על המצוק הוא שחזר את החמשיר - פייר התרגשנו).


בזמן ההצעה, בעודם עומדים על המצוק הוא שחזר את החמשיר - פייר התרגשנו.
תמונה: אהד כהן


5 חודשים חלפו עד לחתונה
אהד ואריה, שמתגוררים כיום בצפון במושב שרונה, היו תמימי דעים לגבי הלוקיישן: חתונה בשטח, כמה שיותר קרוב לאמא אדמה. השניים בדקו אפשרות של הפקת אירועים מקצועית, אך היא לא צלחה מסיבות שונות, ולבסוף החליטו להתחתן בחווה ולהפיק את החתונה לגמרי בעצמם.
כך החל מסע שלם, שכלל שיטוט באתר מתחתנים למען מתחתנים, כדי לאתר נותני שירות וחוות דעת אותנטיות. אריה מדגישה, שבסופו של דבר, נעזרו השניים בכמה ספקים בודדים מתוך האתר, אך מתחתנים למען מתחתנים היה המקום הראשון בו חיפשו חוות דעת והמלצות.


חתונה בשטח, כמה שיותר קרוב לאמא אדמה.
תמונה: אהד כהן


תמונה: אהד כהן


איך בחרתם את הספקים לחתונה?
"החלטנו ללכת על ספקים שהיינו בקשר טוב איתם. צלם התמונות הוא חבר שלנו מאזור הכנרת, דרכו הגענו גם לצלם הווידאו. הכל התגלגל כתוצאה מאנשים טובים וחבר שהביא עוד חבר. 
בבחירת הקייטרינג – לקחנו את השף רוסלן מאתר מתחתנים למען מתחתנים, שהיו לו ביקורות מעולות והתמחות באירועי שטח. לדעתנו, מה שייחד את החתונה שלנו מחתונות אחרות, הוא שהיתה הרגשה של משפחה אחת גדולה. כל הספקים הכירו זה את זה והיו חברים, אז היה הכי מגבש ומשמח".


הכל התגלגל כתוצאה מאנשים טובים וחבר שהביא עוד חבר.
תמונה: אהד כהן


חתונת שטח, על כל המשתמע מכך
הלוקיישן אותו בחרו אהד ואריה לחתונה היה חווה ריקה ושוממת. כדי להפוך את המקום לגן אירועים קטן, היה עליהם להביא את כל העזרים ולהכין את השטח בכוחות עצמם: פתרונות חשמל וגנרטור, מים לשתיה, שירותים ניידים, הגברה ותאורה לאירוע ועוד ועוד. כדי לחסוך בעלויות, אריה, שעוסקת בין היתר גם בעיצוב שולחנות ופרחים, עיצבה את סידורי השולחנות, הזרים והחופה יחד עם משפחתה. בארגון האירוע עצמו, צצו לא מעט אתגרים... כך למשל, כיוון שלא היה נוח לרקוד על חצץ ואבנים שהיו בחווה בשפע, השיגו השניים 15 שטיחים פרסיים נוחים ויפים, שנתנו אפקט מיוחד לשטח ולאווירה.


אריה עיצבה את סידורי השולחנות, הזרים והחופה יחד עם משפחתה.




15 שטיחים פרסיים נוחים ויפים, שנתנו אפקט מיוחד לשטח ולאווירה.
תמונה: אהד כהן


אהד מספר:
"התנאים מסביב לא היו לטובתנו: לא ידענו מה יהיה מזג האויר, שלא לדבר על המבצע בעזה שהיה בעיצומו... החתונה תוכננה תחת אי ודאות גדולה. בסופו של דבר מזג האויר היה חם, אך היתה בריזה נעימה שקיררה אותנו ואת האורחים". ההשקעה המיוחדת לא נגמרה כאן. כל אורח קיבל מזכרת דבש אותנטית מהמשק של אחותה של אריה בגולן, וגם עציץ מרהיב.


כל אורח קיבל מזכרת דבש אותנטית מהמשק וגם עציץ מרהיב.


במה היה חשוב לכם להשקיע?
כיוון שהחתונה שלנו היתה פשוטה יחסית, ולא היו בה הפקות גרנדיוזיות בעלויות גבוהות, היה חשוב לנו להשקיע בדיג'יי כדי שתהיה אווירה שמחה ומרימה. בנוסף, קיבלנו המלצה חמה מאתר מתחתנים למען מתחתנים על עמדת התמונות של BOXO. בחרנו בה בסופו של דבר, כי רצינו משהו אחר, לא מגנטים שנהיו כבר בנאליים בחתונות, אלא עמדת צילום שהיא אטרקציה בפני עצמה. הבחירה התבררה כנכונה - האורחים עפו על זה, וקיבלנו מלא מחמאות.


בחרנו בBOXO כי רצינו משהו אחר, לא מגנטים שנהיו כבר בנאליים בחתונות/
תמונה: BOXO


הסקסופוניסט המחונן
תמונה: אהד כהן


ציפיות מול מציאות בפועל
החתונה היתה מרגשת ושמחה, אך היו לא מעט בלת"מים שהעצימו את הלחץ, והוסיפו כמה עיסוקים ביום החתונה עצמו, שהשניים לא דמיינו. ביום האירוע עבדו בני הזוג יחד עם בני המשפחה והחברים עד הרגע האחרון, על עיצוב המקום. במהלך סידורי השולחנות והפרחים היתה רוח מטורפת, שהעיפה את כל הפריטים הקטנים עליהם עמלו במשך שעות. בנוסף, אריה רכשה שמלה יפיפיה יד שניה, שנקרעה במהלך צילומי הזוגיות. אמא של אריה היתה צריכה לקפוץ במיוחד, ולהביא סיכות בטחון כדי לתקן מה שצריך. מצד שני, היו גם לא מעט חלקים משמחים וכיפים, כמו מנות שהגיעו למרות שלא הוזמנו מראש, אווירת גיבוש כיפית שנוצרה בזמן שכל המשפחה ישבה יחד להכין את הזרים והעיצובים ועוד.


החתונה היתה מרגשת ושמחה.


תנו קצת טיפים למתחתנים עתידיים



עשו זאת בעצמכם!


משפט לסיום?
"בשורה החתונה: היתה חתונה מדהימה, ובא לנו שוב! המוזיקה שאנחנו בחרנו, האוכל שהבאנו, והעיצוב שהכנו לגמרי בעצמנו, הפכו את החתונה לייחודית וכזו שהיא לגמרי שלנו".

קרדיטים:
הפקה ועיצוב:
 אהד ואריה
מיקום: Tayara farm
קייטרינג: שף רוסלן הפקת אירועים
עמדת צילום:  BOXO אטרקציות וגימיקים לאירועים
דיג'יי: יואב סבן


כתבות נוספות שיעניינו אתכם:
חתונה בצל מבצע צבאי: הסיפור של יובל ותום
חתונת שטח- איך עושים את זה נכון?
תחזית: קיץ 2023 יהיה לוהט!

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
הזוג שתכנן יחד את החתונה מא' ועד ת': החתונה של עדן ואלעד...
הפקה וניהול אירועים
באנו לעשות סדר: הטרנדים החמים של חתונות 2024...
הפקה וניהול אירועים
על ציפיות, כוונות ואכזבות
הפקה וניהול אירועים
גאווה אינטימית ורומנטית: סיפור החתונה של ענבל ואוראל...
הפקה וניהול אירועים
סיפורי חתונה: הרגעים שאי אפשר לשכוח
הפקה וניהול אירועים
חתונה הפוכה: איך לתכנן את האירוע המושלם וליצור חוויה בלתי נשכחת...
הפקה וניהול אירועים
זכותכם לדעת: השאלות הנפוצות ביותר ששאלתם את הספקים שלנו...
הפקה וניהול אירועים
בקיץ הזה תלבשי לבן ותתפללי לטוב
הפקה וניהול אירועים
כלבנות, הפקה וחתונה אחת צנועה: סיפור החתונה של כרמל ואביב...
הפקה וניהול אירועים
מההצעה ועד לחופה: מה התפקיד של החתן?
הפקה וניהול אירועים
המדריך לחתונה מושקעת בתקציב שפוי (בלי להתפשר על חתונת החלומות)...
הפקה וניהול אירועים
כשכל הלבבות נפגשו: סיקור אירוע השיא של קהילת כלות מספרות...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ