כל נותני השירות

בלי אף תביעה - כך תכתבו חוות דעת בצורה נכונה

ארגון וניהול אירועים
לפני יותר משנתיים | זמן קריאה: 3 דקות

לחוות דעת ישנה השפעה עצומה על הבחירות שלנו בשלל תחומים. כל נותן שירות יודע שאמצעי המכירה הטוב ביותר הוא "מפה לאוזן" - לקוח נהנה מהשירות, מספר לקרוביו, הם רוכשים וממליצים לקרוביהם וכך מעגל הלקוחות גדל באופן קבוע ואקספוננציאלי.

אתר מתחתנים למען מתחתנים הוקם במטרה לאפשר לכם, הזוגות המתחתנים לשתף את המתחתנים הבאים בחוויית השירות שקיבלתם. 
שיתוף הזוגות הנוספים נעשה על ידי כתיבת המלצה או חוות דעת בדף העסק של הספק שרכשתם את שירותיו. לעיתים חוות הדעת מכילה גם ביקורת ובמקרה כזה חשוב לעמוד במסגרת החוק.
בשימוש לא נכון במקלדת קיימת חשיפה לתביעת דיבה ולשון הרע. כדי שזה לא יקרה לכם, ריכזנו עבורכם את כללי הברזל שיעזרו לכם לכתוב על השירות שקיבלתם, ללא חשש מתביעת דיבה.


כך תעשו את זה נכון
דאגו לכתוב בצורה עניינית וסבירה. אם תנקטו בשפה קשה ובעייתית, תציגו עובדות לא נכונות, תניחו הנחות שגויות, תפגעו בעסק בצורה לא סבירה או נכונה ובכלל – "תגזימו", ככל הנראה תוקם עילת תביעה נגדכם. 

כדי להקטין את החשיפה שלכם לתביעה שכזו ריכזנו עבורכם 7 טיפים לכתיבה נכונה: 
1. תארו את התקשורת עם הספק מנקודת מבטכם האישית.
2. עשו שימוש בעובדות בלבד!
3. כאשר אתם מביעים את דעתכם, הבהירו שזו דעתכם ואין זו עובדה.


כאשר אתם מביעים את דעתכם, הבהירו שזו דעתכם ואין זו עובדה
תמונה: אסף מור


4. היצמדו לשפה נקייה ועניינית; ללא קללות, השמצות או קריאות לחרם כזה או אחר. 
5. תארו את השתלשלות העניינים בצורה מדויקת ונכונה.
6. אל תקראו לפגיעה בעסקים אלא פשוט ספרו את סיפורכם.
7. אל תשתמשו במילות גנאי או תיאור אחרות ("נוכלים", "רמאים", "תזהרו מהם", כולן הן פתח לצרות).

לאחר כתיבת חוות הדעת אתם נדרשים להתחבר עם המייל, הפייסבוק או חשבון הגוגל שלכם כדי שהפרטים שלכם ישמרו במערכת. חשוב לציין שאנו לא חושפים לנותן השירות את פרטיכם האישיים! שימו לב-  הזיהוי צריך להתבצע באמצעות מייל פעיל למקרה של בדיקת אמיתות המשתמש. 


תארו את השתלשלות העניינים בצורה מדויקת ונכונה


איתכם, לצידכם ובזכותכם
מטרת הפלטפורמה שלנו היא לסייע לזוגות להגיע לספקים המתאימים להם ביותר. לכן, חשוב לנו לאפשר לכם הזוגות, לכתוב חוות דעת על נותני השירות ובכך לממש את זכותכם לחופש הביטוי ואולי הדבר החשוב ביותר - ליידע מתחתנים נוספים על איכות שירות ירודה. בזכותכם ובזכות כתיבת חוות הדעת שלכם, אנו רואים שיפור מתמיד אצל נותני השירות. 
יחד עם זאת למערכת האתר חשוב להציג גם את הצד השני, לכן אנו מאפשרים לנותני השירות להגיב לחוות הדעת ובכך להציג את עמדותיהם.


בזכותכם ובזכות כתיבת חוות הדעת שלכם, אנו רואים שיפור מתמיד אצל נותני השירות
תמונה: שחר ממן


יש לכם את הזכות להביע - עשו זאת בחוכמה ;)
נשמח שתכתבו חוות דעת על כמה שיותר נותני שירות כדי לסייע לזוגות נוספים להגשים את חלומם לחתונה מושלמת וללא תקלות שניתן לצפות מראש. 
בלחיצה כאן, תוכלו כבר עכשיו לכתוב חוות דעת, לפרגן, להשפיע ולעזור לאלפי זוגות שעומדים בפני בחירה גורלית לקראת האחד הימים החשובים והמיוחדים בחייהם - יום החתונה.


כבר עכשיו לכתוב חוות דעת, לפרגן, להשפיע ולעזור לאלפי זוגות
תמונה: כתום צלמים


**כל המידע המוצג בכתבה הינו מידע כללי בלבד, אין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחבר ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים ו/או המצורפים להם.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
בדרך לחתונה עוצרים בתקציב
ארגון וניהול אירועים
החתונה האגדית של תמר ומשה
ארגון וניהול אירועים
ספקים מספקים - האמנם?
ארגון וניהול אירועים
התאמה אישית: עד כמה החתונה יכולה להיות 'אתם'?...
ארגון וניהול אירועים
10 הטעויות שזוגות מתחרטים עליהן אחרי החתונה: ואיך תמנעו אותן?...
ארגון וניהול אירועים
איך להתכונן לחתונת חורף: טיפים שיכסו אתכם (כמעט) בכל תרחיש...
ארגון וניהול אירועים
בחירת הספקים ליום החתונה: תבדקו טוב-טוב עם מי יש לכם עסק...
ארגון וניהול אירועים
White Friday 2024 | הבלאק פריידי של עולם החתונות...
ארגון וניהול אירועים
להתחתן בקטן, לחגוג בגדול: מהם הדגשים של חתונה קטנה?...
ארגון וניהול אירועים
בואו נדבר חתונה פרק 10 - ליאור ממן חושפת סודות לניהול תקציב חתונה...
ארגון וניהול אירועים
משהו טוב קורה פה: איך החתונה שלכם יכולה לתרום לקהילה ולסביבה?...
ארגון וניהול אירועים
התחלה חדשה בפנינה החיפאית: החתונה הסנטימנטלית של חן וקורל...
ארגון וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ