החזרה לשגרה מורגשת בימים אלו בעיקר בענף החתונות. שנה שלמה של שינויים, ביטולים ולא מעט אכזבות וחששות, אך לצד ההתרגשות הרבה ישנם עדיין נושאים רבים שנותרו עם סימני שאלה בקרב זוגות מתחתנים.
קיימנו מפגש מקוון ראשון מסוגו לזוגות מתחתנים בשיתוף מומחים מעולם החתונות בנושא של חזרה לשגרה בעולם החתונות.
את המפגש הוביל צוות מטעם 'מתחתנים למען מתחתנים' והתארחו בו מעל 30 זוגות מאורסים עם שאלות רבות בנושאים בוערים מתמיד: הסכמים מול גני ואולמות אירועים, נהלים ואכיפתם, התו הירוק והתו הסגול (ומה ההבדל?), איך שומרים על בני המשפחה המבוגרים? סעיפים שחייבים להופיע בכל חוזה בתקופה זו, ומהם הסעיפים שעלינו להיזהר מהם?; התו הירוק- באחריות מי? איך אוכפים אותו?; פתרונות לאורחים לא מחוסנים (או כאלה שעדיין לא קיבלו את התו הירוק…); רחבת הריקודים - איך מתנהגים בימים שהם אפטר-קורונה אך הפחד עדיין קיים?; והאם משלמים על אורחים שנמצאים בבידוד, על אף ההתחייבות לאולם? ועוד…
כדי לאפשר לזוגות תשובות ממקור ראשון, הוזמנו לפאנל המומחים שלושה בעלי אולמות וגנים מובילים בתחום: אלי בוכניק מנכ"ל
וילה נונה, רון אהרון כהן מנכ"ל
אטורה ורם ששון מנהל גן האירועים
עין יעל.
ניתן היה לראות שעל אף התקופה המאתגרת גם בעבורם, ישנה הבנה כוללת מצידם על כך שישנה חשיבות רבה לנהוג בגמישות וברגישות יתרה מול הזוגות, על מנת ליצור התאמות ופתרונות לכל זוג.
"כבר בהזמנה מקבלים האורחים 48 שעות לפני את הדרישות של המקום לגבי תעודות מתחסנים ומחלימים, על מנת לאפשר אירוע תקין, מהנה וחופשי", הסביר אלי מנכ"ל
וילה נונה, הוסיף וחיזק את דבריו אהרון רון כהן הבעלים של
אטורה "כניסה תתאפשר לפי 3 מדדים - 1. בדיקה מהירה בכניסה ע"י אח/ות מוסמכים. 2. הצגת תו ירוק 3. הצגת תו סגול- כניסה חלקית".
נושא האכיפה הוא חלק בלתי נפרד, אם כך, מי אחראי לאכוף את תקנות הקורונה באירוע?
בחלק מהמקומות ציינו שישנו שאלון מקדים לכל אורח על מנת לייעל את הכניסה לאולם. בנוסף ישנה חובה לנוכחות של ממונה קורונה מטעם האולם, על כל 75 איש אמורים לקבל ממונה קורונה מטעם האולם שיהיו אחראים לאכיפה, התשלום עבור השרות הוא סדר גודל של תוספת עבור מארח/ת נוספים.
אחת השאלות הפופולריות בקרב מתחתנים הייתה בנושא החוזים מול האולם או גן האירועים, כאשר צריך להתחייב לכמות מסוימת של מוזמנים, רון הבעלים של
אטורה סיפר שהם פתרו את נושא ההתחייבות על ידי כך שההתחייבות היא למינימום מוזמנים ועד לשבוע לפני האירוע, רם מאולמי
עין יעל סיפר שהם יצרו חבילות לזוגות וכבר מצאו פתרון לאירוע של 50 אנשים, אין ספק שעם גמישות ויצירתיות רבה ניתן למצוא פתרון מיטבי עבור שני הצדדים.
לגבי המקדמה- ניתן לראות שכל מקום מתנהל אחרת. בחלק מהמקומות לא נלקחת מקדמה אלא על בסיס אמון, ובחלקם לוקחים מקדמות אשר מחולקות לכלל הספקים לתשלום עבור ההוצאות הגבוהות ובנוסף ציינו כי זהו תשלום המעיד על דמי רצינות מצד הזוגות, אשר מבטא מחויבות הדדית בין הצדדים.
בעלי האולמות תארו במפגש את התרחישים האפשריים במקרים של ביטול מקדמה, ניתן היה לראות שאמנם המקדמה הניתנת בימים של חוסר ודאות היא אינה בהכרח כסף שיורד לטמיון, אלא סוג של ביטחון הדדי.
התגובות הנהדרות של המשתתפים, חיזקו מאוד את הצורך להנגיש ולחבר בין השאלות הרבות שעולות כעת בכדי להפחית את העמימות ולהבין שגם בתוך מציאות מורכבת, ניתן למצוא פתרונות ולהיות יצירתיים.
הכל מתחיל ונגמר בקשר ובאמון שנוצרים בין הזוג לבין המקום, ככל שאלה יהיו, כך גדל הסיכוי לחגוג את אירוע החלומות שלכם -בדיוק כמו שרציתם.
חלקו האחרון של המפגש עסק בתכנון חכם של חתונה, 'מתחתנים למען מתחתנים' הציגו את אפליקציית ה-
WEDPLANNER מארגן החתונות החכם הכולל ניהול משימות, מחשבון חתונה, הזמנה דיגיטלית, אישורי הגעה וסידורי הושבה והכל ללא עלות!
ולסיום, הוכרז הזוג שזכה בהגרלה ללילה במתנה באחד מרשת מלונות אטלס ושאר המשתתפים זכו בשוברי הנחה לאירוח ברשת מלונות אטלס.
איך מתעדכנים בעוד מפגשים והטבות שוות?
הירשמו כאן!