כל נותני השירות

כיצד דוחים חתונה - המדריך המלא

הפקה וניהול אירועים
לפני 4 שנים | זמן קריאה: 11 דקות

המציאות המאתגרת בימי הקורונה מעמידה אותנו בפני שאלות שמעולם לא ניתנה עליהם תשובה, רק קומץ קטן של מתחתנים נדרשים לענות עליהן בכל דפי ההיסטוריה של עולם החתונות. לכן, גיבשנו את מיטב המומחים על מנת להנגיש לכם את המדריך שמעולם לא נכתב: כיצד דוחים חתונה בשנת 2020 בצל משבר הקורונה? 


אליס : "התואיל להגיד לי, בבקשה, באיזו דרך עלי ללכת מכאן?"
 "זה תלוי במידה רבה לאן את רוצה להגיע", אמר החתול.

תמונה: סימפל פוטו


החלטות החלטות החלטות 
לפני שניגשים לדחיית  חתונה צריך לקבל כמה החלטות חשובות. על פי ההחלטות אלו תדעו כיצד להמשיך לנווט: 

כל שנותר לכם הוא לבחור מסלול, להקליק עליו ולצאת לדרך…


"העתקת חתונה" 

אם בחרתם להעתיק את החתונה לתאריך אחר, כדאי שתעקבו אחר המשימות הבאות. אנו מאמינים שהתייחסות לכל הסעיפים מטה כולל שימוש בקובץ הצ'ק-ליסט המצורף לכתבה, יסייעו לכם לצלוח את המשימה בהצלחה.  


תמונה: איניגו אירועים


שיקולי תקציב 

משבר הקורונה הצליח להוציא מאיזון הרבה תחומים בחיים שלנו, ואיתם גם את התקציב. 
מעל למיליון אנשים בתוך חודש הפכו למובטלים, ביניהם זוגות רבים העומדים לקראת חתונה. חלק מהאורחים שלכם יצאו לחל"ת או ספגו הפסדים כאלו ואחרים בצל המשבר. כל אלו צריכים להילקח בחשבון בתכנון מחודש של החתונה. הצד האופטימי שלנו אומר שזו הזדמנות שנייה לשקול שוב את התקציבים שלכם ולרכז את ההוצאות בהשוואה להכנסות הקרובות, ובהתאמה לכך לקבל החלטות. 

כיצד להימנע מהוצאות מיותרות?



תמונה: WEDplanner


בחירת תאריך חדש 

אנחנו בטוחים שלא חלמתם על זה, אולי רק בסיוטים - אך זה קרה,  צריך לקבוע תאריך חדש לחתונה. את בחירת התאריך החדש עליכם לקדם ולתאם מול האולם/ גן האירועים שבו יתקיים האירוע. חשוב שתגיעו לפגישה זו מוכנים, לאחר שעשיתם בדיקות ראשוניות וכאשר אתם יודעים לאן פניכם. על מנת להכין אתכם לחלק המשמעותי של העתקת החתונה, ריכזנו מספר סעיפים שאסור לצאת לדרך בלעדיהם. 



תמונה: AGS - אלון וגיא


עדכון רשימת ספקים

שינוי התאריך עשוי להוביל לשינוי רשימת הספקים שלכם. במידה והספקים שלכם לא פנויים בתאריך החדש שבחרתם, תאלצו לחפש להם מחליפים. זה לא נעים, אך כמילות השיר - זה גם לא נורא. יש לכם הזדמנות לחפש ספקים חדשים, לסנן על פי ההעדפות שלכם, לקרוא עליהם חוות דעת באתר מתחתנים למען מתחתנים, ואף למצוא הטבות מרחיקות לכת ב-wedmarket . עליכם להזדרז, כי יש הרבה זוגות במצב שלכם ואתם צריכים לתפוס את המקום הפנוי ביומן של הספקים החדשים שלכם. 

עדכון הרבנות

אם בחרתם להתחתן דרך הרבנות וכעת אתם מעתיקים את החתונה חשוב לציין כי אין צורך באישור מהרבנות אומר הרב גבריאל ג'רפי אבל חשוב לעדכן אותם על התאריך החדש. בהמשך לשיחה שערכנו עם הרב, ריכזנו עבורכם מספר נקודות חשובות שחשוב להתייחס אליהן בנוא זה. 


תמונה: טל אקוקה


במידה ובחרתם שלא להתחתן דרך הרבנות האורתודוקסית

כל שעליכם לעשות הוא לעדכן את עורך הטקס שלכם על שינוי התאריך. חן בן-ברית שפירא | ניודאיקה מסביר שבטקסים בהם הזוג בחר שלא להינשא דרך הרבנות האורתודוקסית, אין משמעות לעדכון תאריך החתונה עם גורמים פורמליים נוספים מעבר לעורך הטקס עצמו ושאר הספקים שבחרתם והתחברתם אליהם כמובן.

חן מסביר שבאפשרותכם לבחור בטקס יהודי דתי שיוויוני (ואפילו הלכתי) ולהתאים אותו להשקפתכם ולאורח החיים שלכם, או לבחור בטקס יותר חופשי אליו תוכלו להביא ממנהגי החופה היהודית, גם אם לא את כולם, כך שלמעשה האפשרויות בטקסים שהוא עורך הן כמעט בלתי מוגבלות!

פרסום מועד החתונה -  Change The Date 

אם יש לכם תאריך חדש וכבר סגרתם הכל מול האולם ומול הספקים האחרים, וכמובן אחרי שבדקתם בצ'ק ליסט שהכל מעודכן - זה הזמן להודיע לעולם שיש לכם תאריך חדש לחתונה! הביאו לידיעת החברים שלכם ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ את הבשורה על מנת שאף אחד לא יתפוס את התאריך שלכם.


תמונה: בראשית - ישראל פרסי


ניהול אירוע - השירות שיחסוך לכם כסף!

אם שכרתם את שירותיה של חברת הפקה או ניהול אירוע בתקופת הקורונה, תשכחו מכל מה שקראתם עד עכשיו. רוב הסיכויים שהם יקחו אתכם יד ביד את כל התהליך ויעזרו לכם להשלים את כל המשימות בשלום תוך דאגה בלעדית לאינטרסים שלכם. הם יסייעו בהעתקת החתונה, במשא ומתן עם האולם והספקים ויהיו שם לנהל את האלכוהול והתשלומים לכלל הספקים. יש חברות שבמסגרת השירותים מציעות גם אישורי הגעה וסידורי הושבה אלו שירותים שיחסכו לכם הרבה כסף והם מומלצים  בחום במיוחד בצל תקופת הקורונה.



צולם בגבעה
תמונה: דימה וזינוביץ


צ'ק ליסט ופרטים ליצירת קשר עם מוקדי מידע חשובים 
אם הגעתם לכאן, אז אתם בטוח מבינים שהשד לא כזה נורא. בכל זאת על מנת לתת לכם עוד עוד עזרה לעבור את העתקת החתונה בהצלחה, צירפנו לכם צ'ק ליסט לתכנון כל המהלך בצורה מדוייקת. תוכלו להוריד,לשמור ולעדכן את כל התהליך והסיכומים על גבי המסמך. 

במידה ואתם מעוניינים בצ'ק ליסט לחצו כאן הירשמו לדיוור שלנו וקבלו את הצ'ק ליסט לדחיית חתונה במתנה 


להלן קישורים למוקדי מידע בתקופה הזו בהם תוכלו להיעזר: 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
הזוג שתכנן יחד את החתונה מא' ועד ת': החתונה של עדן ואלעד...
הפקה וניהול אירועים
באנו לעשות סדר: הטרנדים החמים של חתונות 2024...
הפקה וניהול אירועים
על ציפיות, כוונות ואכזבות
הפקה וניהול אירועים
גאווה אינטימית ורומנטית: סיפור החתונה של ענבל ואוראל...
הפקה וניהול אירועים
סיפורי חתונה: הרגעים שאי אפשר לשכוח
הפקה וניהול אירועים
חתונה הפוכה: איך לתכנן את האירוע המושלם וליצור חוויה בלתי נשכחת...
הפקה וניהול אירועים
זכותכם לדעת: השאלות הנפוצות ביותר ששאלתם את הספקים שלנו...
הפקה וניהול אירועים
בקיץ הזה תלבשי לבן ותתפללי לטוב
הפקה וניהול אירועים
כלבנות, הפקה וחתונה אחת צנועה: סיפור החתונה של כרמל ואביב...
הפקה וניהול אירועים
מההצעה ועד לחופה: מה התפקיד של החתן?
הפקה וניהול אירועים
המדריך לחתונה מושקעת בתקציב שפוי (בלי להתפשר על חתונת החלומות)...
הפקה וניהול אירועים
כשכל הלבבות נפגשו: סיקור אירוע השיא של קהילת כלות מספרות...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ