1. רלוונטיות - חוות דעת מועילה היא חוות דעת מפורטת. שקפו כמה שיותר מהשירות שחיפשתם לעומת השירות שקיבלתם. מה היה הצורך שלכם וכיצד הוא נענה מצד הספק, מה הייתה החוויה שלכם מהשירות. לא פחות חשוב מכך, אל תתביישו לחשוף את המחיר ששילמתם עבור השירות - כל מה שייתן מידע לקורא ויעזור לו להבין אם השירות רלוונטי למה שהוא צריך או לא.
כמו שחוות דעת שאתם קראתם עזרו לכם לדייק את הבחירה בספקים כך גם זוגות אחרים שיקראו את חוות הדעת שלכם יכולים להרוויח המון ממנה הן בפן החווייתי והן בפן הכספי. בסופו של דבר החוויה היא אמנם אישית אבל תמיד יהיה מי שיתחבר לסיפור שלכם.
2. כתבו בצורה נעימה - יכול להיות שקיבלתם שירות שאתם לא מרוצים ממנו, אולי אתם אפילו כועסים או מאוכזבים מהספק. אם אתם רוצים שהביקורת שלכם תהיה מועילה ולא תצא מתלהמת או קטנונית, תארו את החוויה שלכם במלואה אך כתבו בצורה מתורבתת שעדיין תאפשר לכם לבטא את חוסר סיפוק הרצון שלכם, אבל יחד עם זה לקורא של חוות הדעת תהיה תמונה מלאה על הספק ולא על החוויה הבלעדית והאישית מאוד שלכם. אנחנו במתחתנים למען מתחתנים לא משתיקים חוות דעת שליליות ומעודדים ביקורת כנה ובונה.
זכרו! חוות דעת שליליות הן חשובות ומועילות אפילו יותר מחוות דעת חיוביות.
3. עקבו אחר הקווים המנחים של הפלטפורמה- באתר mitformit כשתיכנסו לעמוד כתיבת חוות הדעת יוצגו בפניכם
שאלות מנחות לכתיבת חוות הדעת. נסו להשיב לשאלות המנחות שיעזרו לכם לכתוב את הביקורת או ההמלצה בהתאם לשירות של הספק, ביקורת על אולם חתונות לא תראה אותו הדבר כמו ביקורת על מעצבת שמלות כלה.
בפלטפורמת חוות הדעת של מתחתנים למען מתחתנים עוזרים לכם לכתוב את חוות הדעת צעד אחר צעד באמצעות שאלות כמו- מה הייתה איכות השירות, מה הייתה רמת הזמינות, מה רמת המקצועיות ומה היא התמורה למחיר. בהמשך יש גם אפשרות לכתוב תיאור כללי של החוויה, להוסיף תמונות ולהעניק טיפים לזוגות אחרים.
4. מה אתם הייתם רוצים לדעת- כשאתם ניגשים לכתוב את חוות הדעת שלכם היזכרו במה שאתם רציתם לדעת כשעברתם על חוות הדעת באתר. אילו פרטים היו משרתים אתכם הכי טוב, איזה מידע היה מכריע את הכף מבחינתכם, על אילו שאלות לא קיבלתם מענה אז ואיך אתם יכולים לענות עליהן היום.
5. שתפו תמונות- כפי שציינו קודם בכתבה, ב- mitformit תוכלו להוסיף תמונות לחוות הדעת שכתבתם. תוכן ויזואלי הוא אחלה דרך לתמוך בחוות הדעת שלכם. בנוסף, תמונות מושכות את העין ויגרמו לאנשים לעצור על חוות הדעת שלכם ולקרוא את הטקסט שכתבתם, בטח ובטח כשמדובר בחוות דעת על צלמים, מעצבי אירועים, שמלות כלה או חליפות חתן וסידורי פרחים.
אנו במתחתנים למען מתחתנים מתחייבים לספק למשתמשים שלנו חוות דעת לא מסוננות. אנחנו מקפידים לא למחוק חוות דעת שליליות מתוך אמונה שכדי לספק תוכן משמעותי ולתת עזרה אמיתית למתחתנים יש צורך בשקיפות אמיתית של החוויה.
במידה ונתקלתם אצלנו באתר בחוות דעת שנראית לכם פיקטיבית או בעלת תוכן בלתי הולם תוכלו לדווח למחלקת התוכן שלנו על כך בלחיצת כפתור ואנו נבדוק את אמיתות הכותב.
אנחנו מעודדים אתכם המתחתנים לכתוב חוות דעת על כל הספקים שהעניקו לכם שירות ולפרט כמה שרק ניתן על השירות שקיבלתם. בזכותכם נמשיך לצמוח ולהשפיע על עולם החתונות בצורה חיובית.
שלבי האימות באתר נועדו גם כדי להגן עליכם המשתמשים ברמה המשפטית בנושא של "לשון הרע". כדי להבין בדיוק מה זה לשון הרע ואיך נמנעים ממנו כשאתם כותבים חוות דעת אנחנו ממליצים לקרוא את הכתבה הבאה >>>
איך לכתוב חוות דעת.