כל נותני השירות

דרום אפריקה שעוד לא ראיתם: ירח הדבש של שי ונטלי

בתי מלון
לפני 5 שנים | זמן קריאה: 5 דקות

אחרי שהחתונה נגמרת והלחץ יורד, מגיע החלק הטוב באמת: ירח דבש. מצאנו זוג שנסע לטיול ירח דבש בדרום אפריקה והיינו פשוט חייבים לשתף אתכם.

שי ונטלי בוארון התחתנו ביולי האחרון לאחר שלוש שנות זוגיות ו- 11 חודשי אירוסין. הם אוהבים את הים, לאכול טוב, לשתות יין, לעשות יחד סקי וגם להתבטל יחד. כשרצו לתכנן את ירח הדבש שלהם הם חיפשו משהו שישלב קצת מהכל: ים, טיולים, נופים, אטרקציות ואוכל. דרום אפריקה קלע בדיוק למה שחיפשו.


שי ונטלי



את התכנון הם עשו עם זוג חברים שגם עשה את ירח הדבש בדרום אפריקה. המסלול שעשו הוא מוכר וידוע (וניתן לעשות אותו משני הכיוונים- מההתחלה לסוף ומהסוף להתחלה). ובשביל המלצות הם נעזרו הרבה ב- tripadvaisor לפני במהלך הטיול. שי ונטלי נסעו ל- 4 שבועות- 3 לדרום אפריקה ועוד שבוע לזנזיבר, והתקציב שלהם עמד על 40,000-55,000 ש''ח. 


הטיפ של נטלי לאלה שמתכננים ירח דבש:קודם כל חשוב לחשוב מה בדיוק רוצים- איזה סוג של חופשה (טיולים/ תרבות/ נופים/ אוכל וכו'), לאחר מכן חשוב לשים לב לעונה ולמזג האוויר. ברגע שתבחרו יעד תוכלו לתכנן את הדברים הגדולים, כמו טיסות, לינה לחלק מהזמן ורכב. מומלץ מאוד להשאיר גם זמן חופשי, בו לא מתוכנן לכם שום דבר כדי שתוכלו לשלב גם ספונטניות בטיול שלכם.


אחרי שמסרנו לכם את כל הפרטים שמסביב, עכשיו מגיע החלק הטוב- הטיול עצמו: 

"טסנו בטיסה ישירה ליוהנסבורג מהארץ (טיסה של כ- 8 שעות), נחתנו בשעות הערב ומשם לקחנו רכב ששיריינו מהארץ ונסענו לעיירה קטנה שנקראת גרסקופ. בעיקרון הדרך מהשדה לספארי (שהיה הנקודה הראשונה שלנו) ברכב לוקח בערך 8 שעות, ופחות נעים לנסוע בדרכים שמחשיך (מה שקורה יחסית מוקדם), אז העדפנו לעשות עצירה בדרך ולעשות שם לילה כמו שצריך ולמחרת להמשיך לספארי.

גרסקופ
 עיירה קטנה ואין הרבה מה לעשות בה, אבל מסביב לה יש דרך פנורמית מאוד יפה עם נופים מהממים - שווה חצי יום של טיול עם רכב".


נוף פנורמי מדהים





את היום השני הם פתחו בחוויה של נפילה חופשית מגובה של 70 מטר - The Big Swinging היא אטרקציה שנמצאת ממש בסמוך לגרסקופ והם הגיע אליה לגמרי במקרה. משם הם המשיכו לארבעה ימים של ספארי, בו אפשר לבחור אם לישון כל לילה במחנה אחר או לבחור במחנה אחד ולחזור אליו כל ערב. במחנות ישנים בבונגלו'ס מסודרים ומצויידים, מה שהופך את החוויה למדהימה וכיפית.




מחנה הלינה בתוך הספארי



מהספארי הם נסעו ליוהנסבורג ובדרך עשו עצירה של לילה בנלספרויט, שם העבירו יום רגוע יחסית בגנים בוטניים שיש בעיר. מיוהנסבורג הם לקחו טיסת פנים לפורט אליזבת, שם אספו שוב רכב שהזמינו עוד בארץ וישנו לילה. משם התחילה לה דרך הגנים עד לקייפטאון - עברו דרך עיירת קטנות, חלקן על קו החוף וחלקן בפנים ההרים, עשו עצירות ללינה בכל מני מקומות ציוריים עד שהגיעו לעיר. 




"השארנו לעצמנו עשרה ימים שם בלי שסגרנו כלום מראש כדי שנזרום מעיירה לעיירה, רוב המלונות (גסט האוסים ברמה גבוהה ומפנקת!) סגרנו מהיום למחר. המסלול שלנו היה: פורט אליזבת (לילה אחד) - משם נסענו לכיוון ציציקמה עם עצירה בג'פריס ביי (חובה לעצור שם! ורצוי להישאר ללון שם) - בציציקמה יש מלא אטרקציות מגניבות כמו אומגה, סנפלינג, הבאנג'י הכי גבוה בעולם - אז נשארנו שם 2 לילות (מקום מהמם)".





מציציקמה הם המשיכו לפלטנברג ביי, שם עשו טיול בשמורה בין לאומית - נוף הררי בשילוב עם נוף חולי, כשסביבם האוקיינוס כל הזמן. הם ישנו לילה בנייזנה, עיירת נמל מתוקה, המשיכו לווילדרנס ועשו שייט קיאקים על הנהר, נסעו לג'ורג' הסמוכה וביקרו במרכז הקניות הגדול (והיחיד) בדרך הגנים. 





לאחר מכן עלו לכיוון ההרים, עצרו באודשורן שידועה בחוות היענים שלה ועוד לילה במונטגו שידועה בבריכות החמות ומלונות הספא. משם המשיכו להרמנוס, "עיירת נמל מהממת, קטנה ומתוקה כמו בסרטים, כיפית ממש! שכרנו שם אופניים לעשות טיול על קו החוף, ולקחנו סיור על ספינה לראות לוויתנים שזו הייתה חוויה מטורפת! זו הייתה התחנה האחרונה שלנו בדרך הגנים ומשם המשכנו ל- 4 ימים לנתיב דרך היין, אם לא שתינו מספיק בטיול הזה (ושתינו המון!) אז שם בכלל היה יין ללא הפסקה. זה אזור של המון יקבים שעושים בהם טעימות (כמובן שהכל מאוד זול וכיף)". לאחר ארבעה ימי שכרות הם עברו בסטלנבוש ובפרנצ'וק עד שהגיעו לקייפטאון - שם היו 5 ימים. הם ישנו בקמפס ביי, אזור שקרוב לים ועשו את האטרקציות המוכרות של האזור: הר השולחן, כף התקווה הטובה, ראו פינגווינים, הסתובבו במרכז העיר - קניות, אוכל, תרבות וכו'.

מקייפטאון הם טסו לזנזיבר ל-6 ימים במלון Gold לחופשה בנוסח הכל כלול. חזרה הם טסו דרך יוהנסבורג לארץ.




לסיום, שאלנו את שי ונטלי - מה היה החלק הכי מוצלח בטיול ומה הייתם עושים אחרת?

"שי ואני דיברנו על זה מלא במהלך הטיול, ובאמת שמדובר בטיול שהיה כל כך מגוון, אבל בסופו של דבר אין ספק שההיילייט שלנו היה בספארי. זה באמת משהו שלא רואים כל יום. לראות את החיות האלו בטבע כשאנחנו אלו שמשתלבים בטריטוריה שלהם - זה מראה מטורף ומדהים!

אני פחות אוהבת להתחרט על דברים, אבל ברגע האחרון הוספנו את זנזיבר לשבוע כי חשבנו שנרצה בטן גב לקנח את הטיול, אבל בדיעבד יכול להיות שהיה עדיף לשמור את השבוע הזה לזמן אחר. הגענו לשם כבר די שבעים (תרתי משמע) מהטיול ופחות מצאנו את עצמנו שם…"



שבעים או לא, לנו הטיול של נטלי ושי השאיר טעם של עוד... רוצים לספר לנו על החוויות מירח הדבש שלכם? מתכנון ירח הדבש? שתפו אותנו בקהילה שלנו ואולי נפרסם את הסיפור שלכם באתר שלנו וברשתות החברתיות.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
קפיצה לבודפשט קצת לפני החתונה
בתי מלון
ירח דבש רומנטי בפריז
בתי מלון
טיול ירח דבש בלתי נשכח: היעדים החמים ל- 2020 | חלק 2...
בתי מלון
טיול ירח דבש בלתי נשכח: היעדים החמים ל- 2020 | חלק 1...
בתי מלון
הלוקיישנים הכי שווים למסיבת רווקות או רווקים בחו"ל...
בתי מלון
ירח דבש בסגנון אחר
בתי מלון
מה לארוז לירח דבש? הצ'קליסט המלא
בתי מלון
בואו נדבר חתונה פרק 9: מוסיקה היא הדבר הכי חשוב בחתונה שלכם - DJ ...
תקליטנים / DJ
עשרת הכתבות שאתם חייבים לתכנון החתונה שלכם!...
הפקה וניהול אירועים
איך מכינים רשימת מוזמנים לחתונה?
אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
סליחה על השאלה: השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול...
הפקה וניהול אירועים
החלטות לשנה החדשה: עשו ואל תעשו בתהליך תכנון החתונה שלכם...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ