כל נותני השירות

כך תהיי רגועה ונינוחה ביום החתונה שלך

לפני 5 שנים | זמן קריאה: 4 דקות

חוץ מזה שהוא היום השמח בחייכם, יום החתונה עלול להיות גם אחד הימים המלחיצים ביותר, בעיקר לכלות שבינינו. לכן, חשוב שביום הזה נקיף את עצמנו באנשים הכי רגועים ובעיקר מרגיעים שאנחנו מכירות. אם אמא שלך מלחיצה אותך, החברה הכי טובה שלך משגעת אותך ואת חוששת שתתפוצצי ביום החתונה, אולי כדאי לך לחשוב על מלווים אחרים.

כדאי שתדעי, שמכל אנשי המקצוע שיהיו מעורבים בחתונה, תבלו את הכי הרבה זמן ביום שלכם עם הצלם. הצלם הוא זה שילווה אתכם עוד משלב ההכנות וכמעט עד שאחרון האורחים שלכם יעזוב את האירוע. לכן, חשוב שתבחרו את הצלם שלכם גם על פי האישיות שלו ולא רק על פי האיכויות המקצועיות שלו.
תפסנו את מיכה בריקמן, צלם מוכשר ומנוסה, לשיחה על ימי חתונה רגועים ועל חוויות חיוביות, והוא נתן לנו את כל הטיפים שיהפכו את היום לחוויה רגועה (יחסית, בכל זאת חתונה)... 


תמונה: מיכה בריקמן


בחרי נותני שירות שמשדרים וייב טוב
נכון, מקצועיות ושירות הם חשובים, ואין כמו נותני שירות עם המלצות ועבודה מעולה, אבל אם אין כימיה - רוב הסיכויים שזה יפגע ברמת הנינוחות שלך ביום החתונה. רצוי שתבחרי את נותני השירות שגורמים לך להרגיש שקטה, שתחושת הבטן שלך אומרת לך שלא תצטרכו לדאוג לגביהם ביום החתונה. כמו שאמרנו, רצוי להימנע מחברתם של אנשים מלחיצים, ובכללם נותני השירות. צריך להיות לכם נעים וכיף להעביר עם האנשים האלה את היום.



חשבי טוב מי להביא מהבית
אמנם כבר אמרנו את זה, אבל הנקודה חשובה. בחרי את  החברים או בני המשפחה שגורמים לך להיות נינוחה כדי ללוות אותך ביום החתונה. את לא צריכה לחץ, או כל רגש שלילי לצורך העניין, ביום שלך. או כמו שבריקמן מדייק ואומר: "המזכרת הכי חשובה מהאירוע היא החוויה ולאו דווקא התמונות". ואת לא צריכה זכרונות ותחושות שליליות למזכרת...


ליווי צמוד
תמונה: מיכה בריקמן


הסתכלי במראה
הסתכלי על עצמך כשאת לבושה בשמלה שלך, מאופרת ומסורקת. המראה המחמיא והזוהר יעלה לך את הביטחון ויוריד את רמת החרדה. בריקמן למשל, מראה לכלות את עצמן על מסך המצלמה שלו. בכך שכלה רואה את עצמה מזווית מחמיאה במיוחד, הוא מצליח להשיג לא רק רוגע, אלא גם טבעיות, נינוחות וחינניות בתמונות הבאות.


תמונה: מיכה בריקמן


לישון, להרגע, לאכול
זה אולי נדוש, אבל אנחנו ממליצים לך בחום לישון טוב בימים שלפני החתונה ולאכול ארוחת בוקר מפנקת בבוקר האירוע. המצב האידיאלי הוא מצב בו יש לך זמן להתפנקות של ממש בימים של החתונה. הכוונה היא למנוחה אמיתית, בלי יותר מדי התעסקויות בענייני החתונה. גם מסאג' וטיפול פנים הם רעיונות מצויינים, אבל המינימום ההכרחי, הוא לישון טוב בימים שלפני החתונה. למרות ההתרגשות, נסי ללכת לישון מוקדם ולאפשר לעצמך לפחות 7 שעות שינה בלילות שלפני. (ובמיוחד כי כנראה שבלילה שלפני את לא תישני הרבה או טוב). ובבוקר החתונה? תשרייני לך זמן לארוחת בוקר עשירה (אך לא מכבידה מדי) שתשביע אותך. רוב הסיכויים שלא יהיה לך זמן לאכול אח''כ, דבר שלא עוזר להתמודד עם לחצים או עם עצבים.


תמונה: מיכה בריקמן


לסיים את הכנות החתונה בזמן
כאשר את מתכננת את החתונה ואת לוח הזמנים, תדאגי לכך שיומיים לפני החתונה לא תצטרכי לטפל בכלום. נשארו משימות של הרגע האחרון? האצילי סמכויות ותמני מישהו אחר שיבצע את המשימות.
מה שבאמת חשוב זה שביום החתונה לא תתעסקי בכלום. זה היום שלך ושלכם, החברים והמשפחה בטוח ישמחו לעזור. 


התארגני במקום שעושה לך טוב
בין אם תבחרי להתארגן במלון, בסלון כלות, בבית או בחדר החתן-כלה שבאולם האירועים, מה שחשוב זה שיהיה לך נעים וטוב להתארגן שם. אם את לא מרגישה בנוח שיבואו לאפר ולסרק אותך בבית או להתלבש בסלון כלות, פשוט אל תעשי את זה. היום הזה כולו שלך ואת צריכה להנות מכל חלק שלו. ואם בחרת להתארגן בכל מקום שהוא לא הבית, תעשי לשם טיול לפני שאת סוגרת, ואל תסתמכי רק על תמונות באינטרנט. 


תהני מכל רגע ביום שלך
תמונה: מיכה בריקמן




מיכה בריקמן כבר 20 שנה בעולם צילום החתונות ומבחינתו התמונה צריכה לדבר בעד עצמה. הכי חשוב לו זה לתפוס את הרגעים היפים, רגעים גדולים ורגעים קטנים. כדי שזה יקרה הוא צריך נינוחות מצד ממי שהוא מצלם והוא אלוף בלהשרות את האווירה הזאת. בסופו של דבר החוויה ומצב הרוח הם שיזכרו, אז אל תתני לשום דבר להלחיץ אותך, ודאגי לכך שהיום הזה יהיה מקסים ומלא חיוביות.


תמונה: מיכה בריקמן





מחפשת את הספקים שיאפשרו לך שקט ונינוחות? התחילי כאן

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
סוכות, חינה ומה שביניהם
טקסי חינה
בואו נדבר חתונה פרק 9: מוסיקה היא הדבר הכי חשוב בחתונה שלכם - DJ ...
תקליטנים / DJ
עשרת הכתבות שאתם חייבים לתכנון החתונה שלכם!...
הפקה וניהול אירועים
איך מכינים רשימת מוזמנים לחתונה?
אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
סליחה על השאלה: השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול...
הפקה וניהול אירועים
החלטות לשנה החדשה: עשו ואל תעשו בתהליך תכנון החתונה שלכם...
הפקה וניהול אירועים
הרשימה המלאה: הטרנדים הלוהטים לחתונות תשפ"ה, מי ישאר איתנו ומי בד...
הפקה וניהול אירועים
"שיפה ושונה תהא השנה": סיכום שנה בקהילה...
הפקה וניהול אירועים
מתחתנים למען מתחתנים פותחים שנה
הפקה וניהול אירועים
סיוע לזוגות הצפון המחפשים מקום חלופי לחתונה בעקבות ההסלמה...
הפקה וניהול אירועים
יוצרים שמחה בתוך העצב: סיפור החתונה שגרם לנו לדמוע...
הפקה וניהול אירועים
הצד שלכם VS הצד שלהם: מה הספקים מצפים ממכם?...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ