כל נותני השירות

בא לי באלי: המלצה לירח דבש חלומי באינדונזיה

מלונות בוטיק
לפני 5 שנים | זמן קריאה: 5 דקות

גם בטן-גב וגם טיולים, גם שופינג וגם גלישת גלים, גם אוכל מדהים וגם נוף עוצר נשימה – אם גם אתם זוג של גם-וגם, ממש כמו דפנה ואמיר, ומחפשים המלצה לירח דבש, אתם חייבים לקחת בחשבון את אינדונזיה בתור היעד שלכם לירח דבש המושלם.


דפנה שני ואמיר גולדברג, שנישאו במהלך חודש אוגוסט האחרון בפיין קלאב בחיפה, מעידים על עצמם כמאוד שונים. "אני יותר אוהבת בטן-גב, כיף ופינוקים, ולעומת זאת אמיר אוהב טבע, טיולים ואקסטרים", סיפרה לנו דפנה. לכן, כאשר הגיע הזמן לחפש את היעד לירח הדבש המשותף, השניים נתקלו בכמה מכשולים. "זה היה ממש לא קל, לקח לנו כמה חודשים טובים להחליט מה אנחנו רוצים. זה התחיל מהפיליפינים, עבר לדרום אפריקה ומשם החיפושים נתקעו", שיתפה. 


זה לא ציור ולא גלויה - זריחה רומנטית באינדונזיה
תמונה: באדיבות דפנה שני



בסופו של דבר השניים החליטו שהם חייבים להגיע להחלטה. "שמנו לנו ביומנים שעה אחת מידי יום שבמהלכה מחפשים מקום לבלות בו את ירח הדבש. באחד מהשיטוטים קפצה לנו האפשרות של טיול באינדונזיה – ומשם לא הייתה דרך חזרה".


בא לי ירח דבש בבאלי

אם האופציה האינדונזית היא בשבילכם רק מנה במסעדה האסייתית האהובה עליכם – אנחנו לגמרי מבינים. מדובר בלוקיישן לא מאוד פופולרי בקרב ישראלים, בין היתר בגלל שחלה הגבלה על כניסת תיירים מישראל למדינה. "בגלל שבעיקרון אין כניסה לישראלים היה לנו קצת קשה למצוא מידע על המקום", סיפרה לנו דפנה. "אבל נכנסנו לקבוצות בפייסבוק של מטיילים באינדונזיה, קנינו כמה ספרים ועשינו הרבה שיעורי בית".


הקשיים לא נגמרו שם בכל הנוגע ליעד הטרופי הנכסף. "לא היה לנו קל למצוא ביטוח נסיעות בהתחלה, כי לא מצאנו מישהו שעושה חילוץ והצלה מהארץ. בסוף מצאנו, אבל למזלנו בכלל לא היינו צריכים להשתמש בו", שיתפה דפנה על ההכנות לנסיעה. "בנוסף, עשינו חיסונים בהתאם למה שצריך וגם קנינו תרופות למקרה חירום".



גם בטן-גב, גם טיולי אקסטרים - ירח דבש לזוגות שרוצים הכל
תמונה: באדיבות דפנה שני



שנייה לפני שנספר לכם על המסע החלומי של אמיר ודפנה לאינדונזיה, נחשוף שמדובר במדינה המוסלמים הכי מאוכלסת בעולם, אשר מורכבת מ17,000 איים, כאשר פחות ממחציתם מאוכלסים. השפה הרשמית במדינה היא אינדונזית, אבל לכל כפר יש את הניב שלו – מה שעשוי להיות קצת מבלבל, אפילו למקומיים. ואם מדברים על דברים מבלבלים אז כדאי גם לדעת שבאינדונזיה נוהגים בצד שמאל – כך שחשוב להקפיד להסתכל לכיוון הנכון לפני שחוצים את הכביש...


ובחזרה לזוג המאושר שלנו

דפנה ואמיר התחילו את הטיול שלהם בשדה התעופה בן גוריון, עם טיסת קונקשן להונג-קונג, שם הם שהו ארבעה לילות. משם הם טסו ליוג'קרטה, והתאכסנו במלון המהמם The Phoenix Hotel Yogyakarta, משם הם יצאו לכמה סיורים. 


יוצאים לטיולים על בטן מלאה – ארוחת בוקר מפנקת באינדונזיה
תמונה: באדיבות דפנה שני



"עשינו סיור זריחה לבורובדור, מונומנט מהאיאני בוהיסטי מהמאה התשיעית ולאיזור שבו הר געש התפרץ מספר פעמים", נזכרה דפנה. "שתינו גם קפה מיוחד שנקרא לואק, שזה בעצם חיה שמוצאת את פולי הקפה הטובים ביותר, אוכלת אותם, ואחרי שהם מתעכלים ויוצאים מגופה – פועלים אוספים אותם ויוצרים מהם קפה. מדובר למעשה בקפה הכי יקר בעולם. בנוסף, עשינו סיור אוכל באחד מהשווקים, דרך אפליקציה שמאוד עזרה לנו שנקראת KLOOK".


"משם טסנו לאי באלי, והמקום הראשון שהגענו אליו הוא צ'אנגו, מקום מדהים לגלישה. ישנו שם במלון שנקרא The Green Room. מדובר באזור מאוד תיירותי, עם אחלה אווירה ואוכל – הרבה ברים, מסעדות וחנויות בוטיק", המשיכה דפנה.


לחזור הביתה עם כישורים חדשים – שיעורי גלישה בצ'אנגו
תמונה: באדיבות דפנה שני



"עוד מקום מדהים שהגענו אליו היה אובוד - מקום מאוד מיוחד באמצע היער. מסביב מלא שדות אורז, הכל ירוק ושקט – מקום מושלם ליוגה בטבע. יש שם לא מעט שיעורים וסדנאות שאפשר לעבור, אנחנו עשינו שם שיעור בישול מגניב באמצעות אפליקציית Cookly, אפליקציה לשיעורי בישול ברחבי העולם – מאוד מומלץ. עשינו גם סיור במקדשים ובשדות האורז והיה פשוט וואו!".


ללכת לאובוד - שדות האורז באמצע יער ירוק
תמונה: באדיבות דפנה שני



משם השניים נסעו לעיירת גולשים בשם אולוואטו, שם הם ישנו במלון בשם Renaissance Bali Uluwatu Resort & Spa. אחרי שעשו מספיק בטן-גב, הם טסו לאי אחר בשם קומודו, על שם הלטאות הגדולות בעולם שגם חיות על האי. "עשינו שם הפלגה על סירה וישנו לילה באמצע הים. זו הייתה חוויה מדהימה ומיוחד. משם נסענו לאי ממש בודד, לריזורט מפנק באמצע הים כדי לעשות עוד קצת בטן גב, שנורקל וצלילות".


ים כחול, ריזורט מפנק – מה צריך יותר מזה?
תמונה: באדיבות דפנה שני



אבל זה לא נגמר שם. לאחר מכן הם חזרו לבאלי – הסתובבו בין החופים, אכלו במסעדות מקומיות, עשו סיורים לאיים סמוכים לנקודות תצפית מדהימות וכמובן לא ויתרו על שופינג בשוק של באלי. וכך, אחרי חודש שלם של טיולים והרפתקאות – השניים חזרו הביתה שמחים ומאושרים.


סיור בשוק אוכל מקומי בבאלי
תמונה: באדיבות דפנה שני



לבסוף, ביקשנו מדפנה טיפ אחרון למתכננים ירח דבש: "קודם כל למצוא את האיזון שמתאים לשניכם, ולנסות למצוא יעד שיש בו הכל מהכל. גם אם לפעמים לא תמיד תעשו בדיוק את מה שאתם רוצים, הרי הסוד לזוגיות מוצלחת הוא פרופורציות ואיזון. לפעמים עושים קצת יותר את מה שהבן זוג רוצה, ולפעמים את מה שאת רוצה".

מחפשים יעדים לא שגרתיים לירח דבש? מצאתם!
אבל הנה עוד כמה רעיונות...

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
בואו נדבר חתונה פרק 9: מוסיקה היא הדבר הכי חשוב בחתונה שלכם - DJ ...
תקליטנים / DJ
עשרת הכתבות שאתם חייבים לתכנון החתונה שלכם!...
הפקה וניהול אירועים
איך מכינים רשימת מוזמנים לחתונה?
אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
סליחה על השאלה: השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול...
הפקה וניהול אירועים
החלטות לשנה החדשה: עשו ואל תעשו בתהליך תכנון החתונה שלכם...
הפקה וניהול אירועים
הרשימה המלאה: הטרנדים הלוהטים לחתונות תשפ"ה, מי ישאר איתנו ומי בד...
הפקה וניהול אירועים
"שיפה ושונה תהא השנה": סיכום שנה בקהילה...
הפקה וניהול אירועים
מתחתנים למען מתחתנים פותחים שנה
הפקה וניהול אירועים
סיוע לזוגות הצפון המחפשים מקום חלופי לחתונה בעקבות ההסלמה...
הפקה וניהול אירועים
יוצרים שמחה בתוך העצב: סיפור החתונה שגרם לנו לדמוע...
הפקה וניהול אירועים
חו"ל זה כאן: השראות יפיפיות לחתונות בניחוח אחר...
חתונה בחו"ל
עשה ואל תעשה: עשרת הדיברות ליום חתונה מוצלח...
הפקה וניהול אירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ