כל נותני השירות

18 אטרקציות מקוריות לחתונה שמחה במיוחד

אטרקציות וגימיקים לאירועים
לפני 4 שנים | זמן קריאה: 5 דקות

מגנטים משעממים אתכם? בלונים גורמים לכם לפהק? הגעתם למקום הנכון: הכנו לכם רשימה של אטרקציות מקוריות לחתונה בלתי נשכחת.

(עריכה: יוני 2022)

רוב הזוגות רוצים שהחתונה שלהם תהיה מיוחדת, שונה ולא כמו של כולם, ובגלל זה יש שוק שלם של גימיקים לאירועים שכל הזמן מתחדש. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא אטרקציה ש"מדברת אליכם", זאת שתגרום לכם לוואו.
כדי להקל עליכם, אספנו לכם את האטרקציות הכי שוות, שונות, ואלה שיכולות בקלות לסדר לכם סטורי מושלם!

צילום אינטראקטיבי

1. ראונד פלאש
יש לא מעט גימיקים לאירועים, אבל את זה אנחנו אוהבים במיוחד. מדובר בתאורה עגולה שמאפשרת לאורחים שלכם להצטלם לבד או בעזרת הצלם ופשוט להראות מושלם בתמונות. גם האורחים הכי לא פוטוגנים שלכם יצאו עם תמונה טובה ויהיו מבסוטים. 


2. עמדת סלפי או מראת סלפי
למה לתת למישהו לצלם אתכם כשאפשר לעשות סלפי? מדובר בשתי אטרקציות בהן האורחים שלכם מצטלמים בעצמם ומקבלים את התמונות על גבי מגנט. ההבדל הוא שבעמדת הסלפי מצטלמים בטלפון באופן רגיל ובמראה ניתן לראות על גבי מסך גדול את התוצאה (ממש כמו להסתכל במראה). 


3. תא צילום
מדובר בתא מעוצב (רכב מקושט או תא טלפון ישן למשל) בתוכו האורחים יכולים להצטלם. ניתן לצייד את תא הצילום בכל מיני אקססוריז או ליצור רקעים וקישוטים "מובנים" לתמונה.


4. בלוקי עץ
אמנם זו אטרקציה ותיקה יחסית, אבל בהחלט מקורית. עד לא כל כך מזמן היו רק מגנטים. היום האופציה היוקרתית (והעמידה) יותר היא בלוקי עץ. למעשה, מדובר בתמונות איכותיות שמודפסות על בלוקים עבים מעץ - מזכרת יפייפיה מהחתונה שלכם. 


תמונה: הבלוק


5. פילטר לאינסטגרם
מכירים פילטרים לאינסטגרם? איך אפשר שלא... אם פעם לא הייתה חתונה בלי צלם, היום אין חתונה בלי סטוריז. האטרקציה הכי מקורית ועתידנית שתראו - Filter fomo: פילטר באינסטגרם לכבוד החתונה שלכם, הנושא את שמכם, התאריך ועיצוב ייחודי שתבחרו, האורחים שלכם יתעדו את הרגעים הבלתי נשכחים במיתוג אישי משלכם.


מסיבה

6. צמידי לד זוהרים ברחבה
אטרקציה שבאה מעולם פסטיבלי המוזיקה וההופעות החיות. כל אורח ברחבה מקבל צמיד לד שמחליף צבעים בקצב המוסיקה באופן מסונכרן וכך הרחבה "נצבעת" בגוונים אחידים. 


7. מסיבת אוזניות
אסור להרעיש אחרי 12? שריינו אוזניות לכל אורח והמוסיקה תהיה באוזן בפול-פאוור. 


8. פול-מון | ציורי גוף זוהרים
מדובר באטרקציה שלא פעם מקושרת לאירועים ילדותיים יותר, אבל ממש לא רק. חשבו על פסטיבלים גדולים בעולם, על מסיבות פול-מון פרועות עם מוזיקה טובה  - ולגמרי תוכלו לראות את זה קורה. בפועל מגיעים מאפר/ת שמציירים על האורחים ציורי גוף ססגוניים שזוהרים בתאורת אולטרה סגול. האמת, התוצאה מרשימה מאוד ומיד מכניסה אווירה של מסיבה פרועה.


עמדות אוכל, נשנושים ומתוקים

9. דוכני מזון מהיר
טרנד דוכני האפטר-פארטי כבר מזמן הגיע לעולם החתונות והוא מכיל בתוכו מגוון רחב מאוד של מאכלים, ביניהם גם מנות של הרשתות הגדולות והמוכרות. תוכלו למצוא דוכנים של מק'דולנדס, בורגר קינג, רובן, פיצה האט ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא דוכנים מקבילים לא ממותגים (דוכני המבורגר, פיצה וכו') ולרוב לחסוך בעלויות.


10. בר שייקים לחתונה
אין כמו שייקים ומיצי פירות שמוכנים לעיני האורחים ומוגשים בכוסות מיוחדות ומגניבות. מתאים לחתונות צהריים ביום קיץ חם, אבל ממש לא רק. מעטים האנשים שלא יהנו מכוס גבוהה של מיץ טבעי או שייק מפנק, עם איזו מטריה צבעונית לאווירה.


11. יוגורט
אחת האטרקציות השוות שהתגלו לאחרונה היא עמדות היוגורט שמופיעות בלא מעט חתונות קיציות. היוגורט מרענן, לא מכביד ומגיע עם מיליון תוספות מקוריות. אם אתם מודאגים מעניין הכשרות, תשמחו לגלות שהיוגורט מגיע כולו על טהרת הסויה והוא טעים בטירוף, מנסיון אישי. 


12. ארטיק - קרטיב
אם אנחנו כבר בענייני פינוקים קרירים, אי אפשר שלא להזכיר את עמדות הארטיקים והקרטיבים השוות שהתחלנו לראות בחתונות. 
ארטיקים - מדובר בגלידות בסגנון מגנום, עטופות בציפויים וקישוטים שונים: רוטב קרמל, ציפוי שוקולד, סוכריות, עדשים, נשיקות מרנג קטנטנות ועוד… 
קרטיבים - הגרסה הבריאה והטבעית של אותו הטרנד: שילובי טעמים אקזוטיים ורעננים בצורת קרטיבים צוננים עשויים מפירות ומיצים טבעיים (רק תחשבו על כל הצבעים...). מעבר לטעם המדהים, מדובר בקינוחים שמצטלמים מהמם.


צילום: מורן מעיין
תמונה: עדן על המים


13. מלבי
אחרי כל ההמלצות על קינוחים קיציים, הגיע הזמן להתייחס למה שמתאים גם לחורף. עמדות מלבי מציעות לכם גם את המלבי הקריר עם הסירופ הורוד, אבל גם סחלב חם ומתוק מתובל בקינמון ומושלם ליום סגרירי ולאווירה חורפית.


14. פרעצל
מדובר בבצק פרצעל חמים ומפנק מצופה במגוון ציפויים מתוקים ומקוריים. מעבר להיותה אטרקציה טעימה מאוד (שגם מבוססת על לחם, שזה מעולה לצד אלכוהול), היא פשוט יפיפייה.


15. סוכריות תפוח אדומות
זוכרים את התפוחים המסוכרים של פעם (או לפחות את אלה מהסרטים)? אז בול כאלה. 


16. פרלינים בעיצוב אישי
אין כמו לסיים חתונה עם מתנה קטנה לאורחים. תנו לאורחים שלכם מזכרת מתוקה בצורה של פרלינים מעוצבים וממותגים כדי לומר להם תודה. תוכלו לבחור את סוג הפרלינים ואת מה שיהיה כתוב עליהם.


תמונה: פרלינים


למיטיבי לכת

17. עמדת קעקועים
כן, קראתם נכון. תוכלו להביא מקעקע/ת מקצועי/ת שישאירו על האורחים שלכם מזכרת נצחית. מדובר באטרקציה שמתאימה לקהלים ספציפיים ולא תתאים לכל אחד. אל תצפו שדודה שולה מהקיבוץ תזרום עם זה… או שאולי דווקא היא כן…? ;-) 


תמונה: איתמר דובק


18. פוט-מסאז'
אנחנו לא יכולים להכין רשימה של אטרקציות מומלצות לחתונה ולא להזכיר גם אטרקציות וגימיקים  מוגזמים. רוצים לפנק את האורחים שלכם עד הסוף? הציעו להם פוט-מסאז'. הנשים עם העקבים יודו לכם…


אטרקציות לחתונה הן כיף גדול ומומלץ להשקיע מחשבה כשבוחרים אותן. חשבו על הסגנון שלכם ושל החתונה שאתם רוצה והתאימו את סוג האטרקציה לאירוע, למקום ולעונה. 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו







עוד כתבות שיעניינו אותך
פילטר אינסטגרם בחתונה שלכם - האטרקציה הכי שווה...
אטרקציות וגימיקים לאירועים
כלות מספרות: צריך אטרקציות בחיים!
אטרקציות וגימיקים לאירועים
תוספת קטנה-גדולה: בחירת אטרקציות לחתונה...
אטרקציות וגימיקים לאירועים
אטרקציות לחתונה קטנה
אטרקציות וגימיקים לאירועים
אינסוף לאפשרויות: אטרקציות לאירועים...
אטרקציות וגימיקים לאירועים
נושא ונשוי - השראה לחתונות קונספט לכבוד פורים...
אטרקציות וגימיקים לאירועים
אטרקציה, אינטואיציה ומה שביניהן: איך לבחור את האטרקציות המושלמות ...
אטרקציות וגימיקים לאירועים
גימיקים לחתונה - DIY במינימום השקעה
אטרקציות וגימיקים לאירועים
אטרקציות לחתונה: המדריך המלא
אטרקציות וגימיקים לאירועים
DIY עשו זאת בעצמכם בחתונה - טיפים קטנים לשדרוג גדול...
אטרקציות וגימיקים לאירועים
האורחים שלכם לא יפסיקו לחייך: התוספות שישדרגו לכם את החתונה...
אטרקציות וגימיקים לאירועים
זה הסכום שהאורחים שלכם ירשמו בצ'ק!
אטרקציות וגימיקים לאירועים



שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ